2013-09-25, 19:24
Medlem
Nominis avatar
Hm, har träffat sammanlagt tre tjejer härifrån nu. Den första som var gudomligt snygg sökte bara vänner, den andra var en jävlig bitch och den tredje hade jag sex med fast hon var både mamma och inte särskilt snygg.
Citera
2013-09-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomini
Hm, har träffat sammanlagt tre tjejer härifrån nu. Den första som var gudomligt snygg sökte bara vänner, den andra var en jävlig bitch och den tredje hade jag sex med fast hon var både mamma och inte särskilt snygg.

Frågar man inte sånt innan man träffas vad tjejen vill/söker? Det gör iaf jag när vi väl börjat snacka och det flyter på.
Citera
2013-09-25, 19:53
Medlem
Nominis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Frågar man inte sånt innan man träffas vad tjejen vill/söker? Det gör iaf jag när vi väl börjat snacka och det flyter på.

Jo.. har börjat göra det nu. Liksom lagom drygt att träffa en tjej två gånger för att sen bara bli friendzoned.
Citera
2013-09-26, 20:49
Medlem
Hatar den här jävla bögsidan så jävla mycket. Först måste man lägga upp några bilder, sure. Ser några snygga brudar och vill veta mer, kika på deras profil. Nä, det går ju inte, först måste du betygsätta bilder. Sen måste man också skriva in sina intressen innan man kan se någon annans. FÖRIHELVETE jag vill ju bara se om det finns någon som intresserar mig i min stad, och som inte var online sedan andra världskriget. SEN fyller jag gärna i mina intressen o.s.v.
Citera
2013-09-29, 17:59
Medlem
Aktuells avatar
Snittar för tillfället 8 på en bild som man (eller ja.. 18-årig pojke). Tycker det är väldigt intressant när man ser tjejvänner som är både yngre än 18 eller däromkring skriva in sig som 21-åringar och liknande. Annars rätt löjlig sida, kanske för att de tjejer jag försökt inleda konversation med antingen inte svarar eller enbart svarar med one-liners.
Citera
2013-09-30, 15:39
Medlem
La upp en ny bild idag, de två som har betygsatt den har gett 7 respektive 8. Bildens snittbetyg är dock mycket lägre. På sidan står även något i stil med att "6 personer som inte stämde med dina sökkriterier eller som du gav låga betyg har betygsatt". Är det här killar då, eller möjligtvis också kvinnor utan för de åldrarna jag söker? Gissar att det iaf inte är tjejer utanför den ort jag har angivit då ingen av de tjejer som jag kan se har betygsatt den kommer ens nära ifrån.

Edit: Ska tilläggas att det knappast har med delen "som du gett låga betyg", då jag hellre hoppar över de jag skulle get under en 6:a än är med och stjälper deras självförtroende.
Citera
2013-09-30, 16:01
Medlem
Någon som märkt att man inte kan skapa konto där ett tag

försökt med två olika mail adresser och funkar ändå inte
Citera
2013-09-30, 18:54
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indisputabel
La upp en ny bild idag

Har listat ut att det är killar som sitter och ger en skitbetyg på bilderna man lagt upp, det är likadant för mig, får ok betyg på dom bilderna jag lagt upp, sen drar andra idioter ner snittbetyget.

Inte så mycket att bry sig om dock
Citera
2013-10-01, 16:58
Medlem
Lagom trött man blir på tjejer som inte ens kan svara tillbaks när man skriver, när de läst meddelandet och allt.
Citera
2013-10-01, 17:03
Medlem
Hadolfitlers avatar
Förstår fortfarande inte hur ni kan se/ge betyg på bilder. Har haft badoo i några månader men aldrig sett något som har med betyg att göra.
Citera
2013-10-01, 22:36
Medlem
Tjockstarks avatar
Haha " En osynlig person har besökt din profil".

Vadå osynlig?
Citera
2013-10-01, 22:59
Medlem
calvinclowns avatar
Har en vän som lyckas fantastiskt bra på badoo. Mitt personliga tycke är att brudarna har blivit socialt missanpassade av alla one liners, uppmärkaamheten de får. Självklart kan jag vara dålig, men ensam att få korta svar är jag inte (hej.).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in