Citat:
Ursprungligen postat av
patwotrik
Sant, men är det inte lite konstigt att ingen någonsin får till en bra bild? Det är inte så lätt att få till bra bilder på när blixten slår ner heller, men det händer då och då.
Vi kanske inte blir besökta regelbundet, och när vi väl blir det så kanske de håller sig högt upp i luften.
Personligen så tror jag inte på att vi har fått besök från andra planeter, åtminstone inte i nutid. Men ja, det är konstigt att det aldrig är någon som får en bra bild, om det nu skulle finnas här. Men en grej till som kan tänka på är att om man ser något sånt nära, så blir man nog jävligt rädd/paralyserad och har antagligen inte en tanke på att ta fram kameran.
Citat:
Ursprungligen postat av
patwotrik
Det är ganska lätt att kalla dem idioter eftersom den rimliga slutsatsen är att man sett i syne. Det är inte jämförbart med gröna bilar.
Nja, när man ser dom på nära avstånd, samtidigt som de gör ifrån sig ljud, plus alla historier från andra som påstår att de har sett samma grej, så tycker jag inte man kan kalla dom för idioter.
Sen varför skulle det inte kunna finnas konstiga varelser här på jorden? Det finns ju redan en hel del menar jag, många som är bra mycket mer likt ett sagoväsen än en vätte. Klart man kan tro på det man ser, om man nu anser sig vara fullt frisk.