Citat:
Snake-Blake|
Gäller denna statistik alla med halvblod eller bara vissa folkslag? Och om man ska spinna vidare lite, ska man bara gå efter utseendet? Jag kan tänka mig att en kulturell skillnad också kan bidra till att man har mindre chans att må bra och lyckas här. Hur mår egentligen alla halvblodsfinnar och halvblodsbritter i Sverige? Just dessa två folkslag är otroligt dåliga på att ge upp sina ickesvenska kulturer. Vore det inte bättre om de skickades hem till sina respektive (halv) länder så att de kan leva lyckliga bredvid sina egna?
Mina idéer grundar sig mestadels på att maximera stödet i ett demokratiskt val, det betyder inte alltid att jag själv tycker det är den bästa lösningen. Men ska man först kämpa den demokratiska vägen så finns det vissa områden som är extra känsliga och ett är barn. Därför kan det vara klokt att vända argumenten mot motståndarna.
Det jag har sett uppgifter på är just att depression och självmord är betydligt högre bland halvblod och adopterade. Det är så alarmerande så något land i Sydamerika låter bara spanjorer adoptera numera och inte andra europeiska länder. Just för att barnet delar utseendet och språket, alla andra länder har man sett att det är stora problem, barnen mår dåligt.
Detta ska man självklart vända till att som förälder vill man inte det bästa för sina barn om man adopterar från främmande kulturer (det finns massor av barn i Ryssland och Ukraina man kan adoptera) eller om man rasblandar. Som statlig myndighet vill man barn illa om man tar hit barn av annan etnicitet.
Sverigevänner tycker att det som är bäst för barnen är viktigast och inte vad som är bäst för giriga föräldrar, därför för man en politik som är bäst för barnen dvs att barnen får växa upp i länder där de andra barnen ser ut som man själv gör. Resultatet blir färre självmord och större chans till ett lyckligt liv.
Giriga själviska föräldrar som bara tänker på sig själva - vänstermänniskor och liberaler
Barnets bästa viktigast av allt - nationalister & sverigevänner