Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-23, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fast "zigenare" i finland är ju bara white trash tattare, socioekonomisk livsstil osv, inte genetiskt olika andra finländare. Zigenarna i rumänen skiljer sig dock genetiskt från vanliga rumäner.

Så white trash tattarna från Finland får inte komma in i Sverige?
Citera
2013-09-23, 18:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardcentralen
Så white trash tattarna från Finland får inte komma in i Sverige?
Det handlar om genetisk likhet inte om en persons socioekonomiska(etc) livsstil
Citera
2013-09-23, 18:39
Bannlyst
Okej.

Hur ska ni driva igenom eran politik? Alla nationalistiska och populistiska partier har ju misslyckats igenom att driva igenom frågan angående om att kasta ut negrer och blattar samt zigenare.

När jag menar misslyckats så menar jag att partierna har bytt ideologi, avskaffat sig själv eller står kvar på källarnivå.
Citera
2013-09-23, 19:08
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardcentralen
Okej.

Hur ska ni driva igenom eran politik? Alla nationalistiska och populistiska partier har ju misslyckats igenom att driva igenom frågan angående om att kasta ut negrer och blattar samt zigenare.

När jag menar misslyckats så menar jag att partierna har bytt ideologi, avskaffat sig själv eller står kvar på källarnivå.

Till att börja med kan man ju dra in deras medborgarskap.
Citera
2013-09-23, 19:25
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Snake-Blake|
Gäller denna statistik alla med halvblod eller bara vissa folkslag? Och om man ska spinna vidare lite, ska man bara gå efter utseendet? Jag kan tänka mig att en kulturell skillnad också kan bidra till att man har mindre chans att må bra och lyckas här. Hur mår egentligen alla halvblodsfinnar och halvblodsbritter i Sverige? Just dessa två folkslag är otroligt dåliga på att ge upp sina ickesvenska kulturer. Vore det inte bättre om de skickades hem till sina respektive (halv) länder så att de kan leva lyckliga bredvid sina egna?

Mina idéer grundar sig mestadels på att maximera stödet i ett demokratiskt val, det betyder inte alltid att jag själv tycker det är den bästa lösningen. Men ska man först kämpa den demokratiska vägen så finns det vissa områden som är extra känsliga och ett är barn. Därför kan det vara klokt att vända argumenten mot motståndarna.

Det jag har sett uppgifter på är just att depression och självmord är betydligt högre bland halvblod och adopterade. Det är så alarmerande så något land i Sydamerika låter bara spanjorer adoptera numera och inte andra europeiska länder. Just för att barnet delar utseendet och språket, alla andra länder har man sett att det är stora problem, barnen mår dåligt.

Detta ska man självklart vända till att som förälder vill man inte det bästa för sina barn om man adopterar från främmande kulturer (det finns massor av barn i Ryssland och Ukraina man kan adoptera) eller om man rasblandar. Som statlig myndighet vill man barn illa om man tar hit barn av annan etnicitet.

Sverigevänner tycker att det som är bäst för barnen är viktigast och inte vad som är bäst för giriga föräldrar, därför för man en politik som är bäst för barnen dvs att barnen får växa upp i länder där de andra barnen ser ut som man själv gör. Resultatet blir färre självmord och större chans till ett lyckligt liv.

Giriga själviska föräldrar som bara tänker på sig själva - vänstermänniskor och liberaler
Barnets bästa viktigast av allt - nationalister & sverigevänner
Citera
2013-09-23, 21:44
Avstängd
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fast "zigenare" i finland är ju bara white trash tattare, socioekonomisk livsstil osv, inte genetiskt olika andra finländare. Zigenarna i rumänen skiljer sig dock genetiskt från vanliga rumäner.

Felaktigt. Zigenare härrör från en mindre nordindisk migrationsvåg (daliter/oberörbara) som ägde rumt för ca. 1500 år sedan. De uppvisar genetiska likheter och det är därför helt ointressant om de är Finnish Kale, Swedish Romanisael eller Balkan Roma. De är Romani (zigenare) med samma ursprung även om de utsatts för en flaskhalseffekt genom århundradena. De uppvisar större genetisk likhet med varandra än sina värdpopulationer (precis som juden).

Citat:
However, when genetic relationships were addressed through principal component analysis, all Gypsy populations clustered together and was clearly distinguished from other populations, a pattern that suggests their common origin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19918999

Citat:
A staggering 47.3% of men carry H-M82 Y chromosomes, mtDNA haplogroup M accounts for almost 30% of Gypsy subjects, and congenital myasthenia is one of the most common Mendelian disorders of this population with 4% average carrier rates of the 1267delG mutation. The Y chromosome H-M82 and the mtDNA M haplogroups are characterised by limited internal haplotype and sequence diversity, which can easily be explained with the accumulation of mutations within the Gypsy population subsequent to its founding, rather than variation among the founders. Within the H-M82 haplogroup, an identical 8-microsatellite Y-chromosome haplotype is shared by nearly 30% of Gypsy men, an astonishing degree of preservation of a highly differentiated lineage, previously described only in Jewish priests.

Analysis of the highly mutable minisatellite MSY1 in these Y-chromosomes provides further evidence of limited variation, with diversity values lower than in Finns, Basques and Cook Islanders. Similarly, nearly all mtDNA haplogroup M sequences fall into a single sub-haplogroup, M5. These closely related lineages, which form minute tight clusters within the overall diversity of Asia, signal genetic homogeneity among the founders—possibly a small group of related individuals separating from a single, ethnically defined population
http://med.stanford.edu/tanglab/publications/PDFs/ANewlyDiscoveredFounderPopulation-TheRomaGypsies.pdf
Citera
2013-09-24, 15:30
Medlem
Naturochtraditions avatar
Jag vill ge en stor hyllning till Dan Eriksson för sin sansade och förnuftiga retorik vilken torde locka till sig anhängare till den nationella rörelsen. Lite trist att han inte får föra sin talan oftare i offentliga sammanhang.
Citera
2013-09-24, 20:35
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Nu får vi se snart om det rasslar till i valfonden:

Valfonden
Insamlat: 313171 kr
Målet: 500000 kr
Citera
2013-09-24, 21:46
Medlem
Lolsorzs avatar
Hur ser SvP på folk som är kvarts judar eller bara släkt med judar?

Edit: en halvjude räknas som jude?
Senast redigerad av Lolsorz 2013-09-24 kl. 22:08.
Citera
2013-09-24, 22:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Felaktigt. Zigenare härrör från en mindre nordindisk migrationsvåg (daliter/oberörbara) som ägde rumt för ca. 1500 år sedan. De uppvisar genetiska likheter och det är därför helt ointressant om de är Finnish Kale, Swedish Romanisael eller Balkan Roma. De är Romani (zigenare) med samma ursprung även om de utsatts för en flaskhalseffekt genom århundradena. De uppvisar större genetisk likhet med varandra än sina värdpopulationer (precis som juden).

Tack för tillrättavisande, hade ett vagt minne att jag läst det jag skrev, antingen minns jag fel eller så var källorna dåliga då.
Citera
2013-09-24, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lolsorz
Hur ser SvP på folk som är kvarts judar eller bara släkt med judar?

Edit: en halvjude räknas som jude?
När slutar en person vara jude? Ja, det är en rätt bra fråga, och jag vet inte om det finns något tydligt ställningstagande var gränsen går än. I Tredje riket var ju åttondelsjudar helt okej, förutsatt att de heller inte hade någon judisk identitet utan betraktade sig som tyskar och betraktades av andra som tyskar.

Det är väl ganska relevant idag också, kan jag tycka. Jag vet inte riktigt om det finns något enkelt svar på var gränsen bör gå exakt, jag känner mig inte riktigt kompetent nog att avgöra det heller, såhär spontant. Klart är ju åtminstone att en sådan person ska få stanna måste ha en mycket övervägande icke-judisk bakgrund för att han ska få stanna och vara rasligt närstående svenskarna.

Jag vet inte om NSDAP:s åttondels-princip är något att kopiera rakt av idag, eller om man bör ta fram andra förhållningssätt som är bättre lämpade efter den vetenskap och kunskap vi besitter idag. Förmodligen det senare.

Vad tycker du själv?
Citera
2013-09-24, 22:49
Medlem
Lolsorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad tycker du själv?

All form av genetiskt intrång i den Svenska genpoolen bör inte bemötas med universalism, människovärde, utan ska bemötas som ett fientligt intrång som vi inte tolererar.

Lösningar på genetisk krigföring bör alltså bemötas med sterilisering eller deportation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in