Var förbi NK en sväng idag och kollade om det kommit nåt nytt. Såg att dom numera höjt priset på Versace Oud Noir till närmare 1300:-.....man kanske skulle slagit till när dom hade den för nästan halva priset tidigare
Testade även Byredos Black Saffron, VÄLDIGT lik Tom Ford's Tuscan Leather. Skillnaden var mest att Byredon inte var lika rökig, något mer feminin och inte lika kraftig som TL. Värt ett test om man är intresserad av Tuscan Leather iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
pocahontas vän
Det är mycket diskussioner om herrparfymer men vilka är era favoritparfymer för tjejer? Nisch- och märkesparfymer.
Tog hem ett sample på Amouage Memoir till tjejen för ganska länge sen, den är riktigt trevlig måste jag säga. Blommig chypre-typ, inte direkt söt. Inte för fem öre lik Memoir för herrar iaf. Känns som jag måste tvinga henne att köpa den faktiskt.
Annars har jag ganska dålig koll på tjejdofter. Jag har för mig jag luktade lite snabbt på Chanel Coco Noir och den kändes ganska sofistikerad om jag inte minns fel. Inget sött skräp likt Angel