Citat:
Ursprungligen postat av
Rolling-stoned
Haha, lugn hörru

!! Om du börjat tröttna redan nu så ska du nog lämna tråden. Det kommer bli såååååååå mkt värre, jag lovar!! Vet inte om du följde årets tråd, men den var verkligen helt fruktansvärt ett tag. Så spara irritationen, den kommer du få användning för ändå så småningom

Följde förra årets tråd och jag håller med dig. Ska lugna mig! haha Hade väl PMS eller nått, nu när jag läser det igen låter jag så sjukt bitter. Sorry för det peeps!
Citat:
Ursprungligen postat av
sylenth11
Funderar på att dra dit nästa år, är det lika galet bra som man ser i aftermovien?
Någon som kan skriva lite för och nackdelar med festivalen?
Gärna något som får mig jävligt taggad också

Kan säga att Aftermovien är jävligt fet och jag kommer aldrig kunna förklara känslan på ett bättre sätt än aftermovien gör men att vara där är fortfarande 100000x bättre. Att stå i publikhavet bland alla svettiga/höga/fulla/klumpiga människor är så jävla härligt. Den stunden du hör din favoritlåt spelas live på tomorrowland mitt i publikhavet med några av dina bästa vänner, den stunden kan jag döda för. Skulle i princip kunna göra vad som helst för att få en garanterad biljett till nästa år.
För och nackdelar då...
+Folket
+Stämningen
+Tyckte maten var sjukt god, även om den kanske var lite väl dyr
+Campingen
Jag tyckte det var sjukt värt att bo i tält i dremville och tycket det inte var jobbigt alls förutom att det blev jävligt varmt på dagarna. Lyckades undvika att få vatten i tältet till 100%. Ett tips är att ha ett större tält. Vårt hade som 2st sovutrymmen och en gång emellan. På så sätt kunde vi byta till torra kväder under tak samtidigt som vi slapp få det andra blött. Träffade massor med trevligt folk, och vi hade hur kul som helst när vi förade ihop med massa svenskar. Sista natten drog jag och min tjejkompis runt fulla som as och bara drev runt när våra andra kompisar försökte sova. Har nog aldrig haft så kul en festkväll hemma som jag haft i Dreamville när vi bara dräggat runt.
-Jävligt dyrt med vatten inne på festivalområdet.
-Att man inte bara kan betala med kort överallt
-Ingen belysning inne i toabåsen så man såg ju inte så mycket när man kom hemstapplandes från festivalen kl 1 på natten.
Annars så tycker jag att i princip allt var fett. Var det nått jag inte gillade så gick jag därifrån och hade kul istället. Finns så mycket tips och trick om vad man ska ha med sig ur bekvämlighetssjäl men det kan vi ta när biljetterna iaf släppts...
Funderar du påatt åka så gör det! Ta med dig kompisar som du klarar av att bo i tält med i 4-5dagar utan att gå i taket och gör något du kommer minnas för livet!