2013-09-23, 20:42
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCDGN
Är så jävla less på den här tråden efter 6 sidor... bara samma jävla frågor. Jag vet inte men googla lite? kolla hemsidan? Läs tråden? -.-
Samma sak med alla jävla som säger saker som "verkar fett, får se om jag drar ner. beror på". Det finns inte en chans i världen att du får tag på biljetter om du tror att du lite casually kan klicka hem en biljett i juni någon gång. vill du ha en biljett måste du typ gå in på hemsidan varje dag från Januari bara för att se när du kan börja registrerad dig för att ens få access till hemsidan vid biljettsläppet. Är du inte villig att jobba lite för att få nått så ska du inte ha det..........................
Va?? så om man går in varje dag från januari så får man biljett alltså :S Fattar inte, då borde man kunna gå in varje dag i desember ochså så har man större tjans ju.
Citera
2013-09-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Va?? så om man går in varje dag från januari så får man biljett alltså :S Fattar inte, då borde man kunna gå in varje dag i desember ochså så har man större tjans ju.
Pajas! Om man får TLs newsletter på mailen kan man inte missa något, sluta spåra det kommer inte hjälpa
Citera
2013-09-23, 22:31
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Pajas! Om man får TLs newsletter på mailen kan man inte missa något, sluta spåra det kommer inte hjälpa

Ironi......
Citera
2013-09-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Ironi......
Trams! Tycker dock att mitt svar är ganska givande för de uppstressade människor som dock ändå inte kommer bry sig och fråga tio gånger om hur man får biljett
Citera
2013-09-24, 00:25
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Trams! Tycker dock att mitt svar är ganska givande för de uppstressade människor som dock ändå inte kommer bry sig och fråga tio gånger om hur man får biljett

Han du kallade pajas var ironisk...

Ja du, dina svar är sjukt givande.. Först hackar du på alla som svarar på alla dumma frågor och sen gör du lika dant själv... Samtidigt som du dessutom hackar på andra folk som också stör sig på alla dumma frågor..
Citera
2013-09-24, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Han du kallade pajas var ironisk...

Ja du, dina svar är sjukt givande.. Först hackar du på alla som svarar på alla dumma frågor och sen gör du lika dant själv... Samtidigt som du dessutom hackar på andra folk som också stör sig på alla dumma frågor..
Hackar inte på folket på svarar på alla dumma frågor, stog eloge till er som orkar att göra det! Av någon anledning så kopplade jag inte att han var ironisk!
Citera
2013-10-02, 21:10
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Got2LuvHouse
Hey där tomorrowlandersss !

Här har du den enda spotifylistan du behöver

http://open.spotify.com/user/younggun/playlist/7uOqvtCqfzwXDfZTly7Jxc

Progressive/Electro/Commercial House Dailyupdated!

Nej det finns inte liv efter TL haha
Citera
2013-10-03, 15:23
Medlem
Har läst igenom hela tråden och inte hittat något om detta ännu

Jag funderar starkt på att åka till Tomorrowland 2014 och försöker få med mina kompisar på det, så vi ska nog försöka att få biljett i alla fall. Men när kommer de släppa biljetter ungefär? När måste jag ha registrerat mig på hemsidan, och hur registrerar jag mig(inte hittat något)?
Citera
2013-10-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
http://amsterdammusicfestival.com/

Nån som ska dit?!

Jag och några vänner ska dit kommer bli fett!

Citat:
Ursprungligen postat av rainbowdash88

Jag funderar starkt på att åka till Tomorrowland 2014 och försöker få med mina kompisar på det, så vi ska nog försöka att få biljett i alla fall. Men när kommer de släppa biljetter ungefär? När måste jag ha registrerat mig på hemsidan, och hur registrerar jag mig(inte hittat något)?

Februari-mars skulle jag tippa. Går inte att registrera sig ännu, de kan man göra 1-2 månader före biljettsläpp kanske? Kommer inte riktigt ihåg. Kommer komma ut info på hemsidan när det är dags...
Citera
2013-10-04, 10:15
Medlem
Har aldrig varit på denna festivalen men den verkar riktigt fet!
Citera
2013-10-06, 01:56
Medlem
Kommer nog bli grovt tryck på biljetterna eftersom det är jubileum! Ännu mer än tidigare år (om det är möjligt)
Citera
2013-10-06, 22:02
Medlem
TCDGNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowdash88

Biljetterna till 2012 släpptes i April om jag inte minns fel, Dem i år släpptes i Februari, Brukar komma upp några veckor innan att du kan registrera dig för biljettsläpp. Om du inte orkar gå in och checka konstant så kan du ju skriva upp dig för newsletter (http://www.tomorrowland.com/en/newsletter) så får du direkt reda på när du kan skriva upp dig osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in