Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Men full realitet i ett framtida Sverige styrt av en betongarbetare
Vet inte hur ditt förakt för betongarbetare spelar in.. men visst?
Citat:
Men snälla nån. Du skrev att björnar vill vara med sina egna. Det är helt fel. Björnar är inte folkdjur. Om det inte fanns is på Grönland så är jag fett övertygad om att det skulle lufsa runt brunbjörn både här och där. Det är alltså inte någon sorts grej om att brunbjörnar inte finns på nordpolaren eller andra typiska isbjörnsområden för att det finns isbjörn där. Det beror på att brunbjörnen inte har någon mat där.
Så, det är helt omöjligt att olika björnar konkurrerat ut varandra, såsom alla andra djurarter och raser gjort och gör, inklusive människan?
Nä, vi får gå efter ditt "fett övertygande" om att ingen mat på Grönland för brunbjörnar, trots att vita björnar finns där. Vice versa där brunbjörnar befinner sig.
Väldigt övertygande, såsom "betongarbetar" diktaturen du fantiserar om, du borde skriva en bok. Dina tankar är underhållande.
Citat:
Men lägg av. Du är ju konstig. Vem är fientlig? Länk till att det var folkmord? För övrigt var mongolerna fredliga så länge som man inte satte sig på tvären.
Du ursäktar Tochariernas undergång med att det var deras eget fel? Visst, om man bortser från sådana som dig som oroar sig för potatisar mer än vita folkslag.
Och Mongolerna krävde att städer skulle ge sig, annars så massmördade dem alla i den staden. Miljontals blev mördade, och då var inte världsbefolkningen särskilt stor ens. Men visst, JAG är konstig som inte tycker att Mongolerna red på regnbågar och sköt kramar och godis med pilbågarna.
Citat:
Var har jag ursäktat att vita ska blandas bort?
Potatisodling är viktigare för dig än att vita ska få bilda homogena samhällen och säkra sin existens. Säger väl allt, antivit?