Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
För det är intressant. Nej, jag kommer inte rösta på SvP. Gillar inte att grejen med att staten ska beslagta privata egendomar och sparka ut folk jag känner.

Men att en individ, helt utan lagliga begränsningar ska beslagta och sparka ut folk du känner blir då ok?

Men om vi bortser från både individ-kollektiv utopierna och ser till den gyllene medelpunkten, vad är så hemskt i att repatriera icke-vita för att säkra vita folkslags existens? Verkar som att det rinner ned till samma fråga återigen; vit existens är så hemskt för att man då måste exkludera andra!

Fy, måste vi låsa in mördare och pedofiler för att säkra dem där jävla ungdjävlarnas välmående, det är ju elakt att låsa in folk!? Är du antivit?
Citera
2013-09-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Men om vi bortser från både individ-kollektiv utopierna och ser till den gyllene medelpunkten, vad är så hemskt i att repatriera icke-vita för att säkra vita folkslags existens? Verkar som att det rinner ned till samma fråga återigen; vit existens är så hemskt för att man då måste exkludera andra!
Det handlar inte pm några utopier, det handlar om sunt förnuft. Hur kul tror du det blir om staten kommer och beslagtar dina ägodelar av metall för de ska smältas ned och formas till något du inte kommer ha användning av. "Svenska resurser ska ägas av det svenska folket!" - vigselringar, TACK!

Varför måste andra folkslag bort för att vita ska överleva? Kan du svara på det? Är Svensken borta om det finns 20 miljoner afrikaner och 15 miljoner svenskar i Sverige? Är hans existens hotad? Sverige och svenskarna är betydligt mer hotat om det införs ett handelsembargo mot oss än om det främmande i Sverige.
Citera
2013-09-22, 16:53
Medlem
Citat:
Varför måste andra folkslag bort för att vita ska överleva? Kan du svara på det? Är Svensken borta om det finns 20 miljoner afrikaner och 15 miljoner svenskar i Sverige? Är hans existens hotad? Sverige och svenskarna är betydligt mer hotat om det införs ett handelsembargo mot oss än om det främmande i Sverige.

Nej, faktiskt inte. Om 20 miljoner afrikaner (antar att du menar negrer) blir fler än svenskarna och konkurrerar ut svenskarna inom landets gränser kommer vi, efter att ha förlorat den politiska makten, förintas på biologisk nivå. Svenskar som distinkt folk kommer att upphöra att finnas till. Jämför den vita Sydafrikanska befolkningens situation med apartheid och handelsembargon och den nuvarande situationen. Det var tveklöst bättre att hålla de svarta på avstånd och drabbas av ekonomiska sanktioner. Apartheid i sig är ju dock endast en nödåtgärd när repatriering inte bedöms vara möjlig.

Handelsembargon kan innebära ekonomiskt lidande och i värsta fall svält. Förvisso ingenting önskvärt, men att föredra framför systematiska mord och rasblandning.
Citera
2013-09-22, 16:54
Medlem
Citat:
Varför måste andra folkslag bort för att vita ska överleva? Kan du svara på det? Är Svensken borta om det finns 20 miljoner afrikaner och 15 miljoner svenskar i Sverige? Är hans existens hotad?

Ja, då är svenskens existens starkt hotad och på sikt omöjlig att upprätthålla. Det är väl helt jävla självklart?

Människor som inte begriper så grundläggande saker borde bara skjutas i huvudet.
Citera
2013-09-22, 17:02
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Den sk extremhögern i sverige finansieras av Bnai Brith eller likvärdig EXPO bakfront. Det har alltid varit så historiskt. Varför? För den zionistiska toppen i den sk judiska gruppen piskat upp hat mot "det utvalda folket" för att hålla dem rasrena i väntan på att deras messias ska nerkomma till jorden och frälsa dem.

Det går man genom noga här:

http://www.youtube.com/playlist?list=PLTQSTGefsTgxoG9m7SrtZyZLLNxhahk8x

referens på att SD är helt judestyrt:

http://undermattans.blogspot.se/2013/06/multikulturella-avpixlade.html

Hitler och NSDAP zionistiskt kontrollerat för att få staten ISrahell och driva dit tyska judar:

http://www.youtube.com/watch?v=ydIXcRihj4Y
Citera
2013-09-22, 17:03
Medlem
Citat:
Det handlar inte pm några utopier, det handlar om sunt förnuft. Hur kul tror du det blir om staten kommer och beslagtar dina ägodelar av metall för de ska smältas ned och formas till något du inte kommer ha användning av. "Svenska resurser ska ägas av det svenska folket!" - vigselringar, TACK!

Citat:
Svenskarna skall äga de svenska resurserna: Betydande svenska naturresurser och allmännyttig verksamhet skall ägas av det svenska folket

Kul att du missade resten av citatet i SvP:s program, säg är det läskunnighet eller ärlighet vari svårigheten ligger?

Citat:

Varför måste vita och bruna björnar leva separat för att överleva? De är olika, de föredrar dem mer lika varandra. Och tvingar man ihop dem blir det naturligtvis mer konflikter och den ena gruppen riskerar att utkonkurreras och dö ut.

Ja, fråga bara de vita Tocharierna i östasien, dem hade inga handelsproblem, nej, rentav motsatta. Mongolerna kom in och blandade bort de från jordens yta. Det gick ju så lyckat!

Menar du verkligen i din antivita fanatism att ett framtida Brasilien känns lyckat? Ja du.. varför inte flytta dit istället för att tvinga på Svenskar och andra vita dina perversioner?
Senast redigerad av R3kyl 2013-09-22 kl. 17:05.
Citera
2013-09-22, 17:16
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummoxed
Tack för svar Pust. Om alla europeiska folk är välkomna så är inte Svp ett alternativ om man vill ha ett svenskt Sverige, man får väl leta vidare.
Innan du helt avfärdar SvP baserat på mer eller mindre offentliga svar här på Flashback så skulle jag nog vända mig till daniel.hoglund@svenskarnasparti.se, ett mer kompetent och offentligt svar kan du inte få. Daniel är utbildad genetiker och har varit högst ansvarig i framtagandet av partiets migrationspolitiska dokument, så skicka ett e-brev till honom och fatta sedan ditt beslut.

/Micke
Citera
2013-09-22, 17:27
Bannlyst
Citat:
Jo, säkert. Men varför ska jag inte få äga en bit mark? Sätta egna potatisar osv?
Varför skulle du inte få äga en bit mark och sätta egna potatisar? Nu hänger jag inte med igen.
Citera
2013-09-22, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ja, då är svenskens existens starkt hotad och på sikt omöjlig att upprätthålla. Det är väl helt jävla självklart?
Jag förstår inte hur den skulle vara hotad. Kan du utveckla?
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Kul att du missade resten av citatet i SvP:s program, säg är det läskunnighet eller ärlighet vari svårigheten ligger?
Gränsen för betydande går?
Citat:
Varför måste vita och bruna björnar leva separat för att överleva? De är olika, de föredrar dem mer lika varandra. Och tvingar man ihop dem blir det naturligtvis mer konflikter och den ena gruppen riskerar att utkonkurreras och dö ut.
Björnar är kanske inte bästa exemplet. Mig veterligen är björnar ganska fredliga och delar gärna med sig av matställen http://bioexpedition.com/wp-content/uploads/2012/05/Grizzly_Bears_Catching_Salmon_in_River_600.jpg (Björnar är inte ett flockdjur).
Citat:
Ja, fråga bara de vita Tocharierna i östasien, dem hade inga handelsproblem, nej, rentav motsatta. Mongolerna kom in och blandade bort de från jordens yta. Det gick ju så lyckat!
Det är väl ändå 50% Tochariers fel att de blandades bort? Måste ju vara två av varje för att barn ska bli till...
Citat:
Menar du verkligen i din antivita fanatism att ett framtida Brasilien känns lyckat? Ja du.. varför inte flytta dit istället för att tvinga på Svenskar och andra vita dina perversioner?
Hur är situationen i Brasilien, kan du upplysa mig? Berätta också hur mina perversioner är. Jag har nämligen ingen aning.
Citera
2013-09-22, 17:33
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Det är väl den pacifistiska hållningen till den senaste tidens attacker i främst södermanland som åsyftas, istället för att "hämnas" så verkar SVP försöka vinna sympati och målar ut sig själva som offer.
På vilket sätt utmålar sig partiet som offer? Genom att ta ställning mot svenskfientligt våld?

I övrigt så ska inte partiet på något sätt involvera sig i någon jakt på antagonister utanför demonstrationer. Partiets främsta syfte är att bedriva politik och genom den politiken säkra det svenska folkets fortsatta överlevnad, genom att ge sig in i någon katt- och råtta-lek med vänstern så tappar man fokus på det absolut viktigaste och mest primära, vilket är helt vansinnigt och i dagsläget helt förkastligt.

Har man problem på orten med våld riktat mot sig eller gruppen så får man lösa det lokalt om möjligt eller be om hjälp utifrån UTAN att blanda in partiet. Att riskera partiets fortsatta verksamhet för att man vill använda det som ett våldsnätverk är verkligen ingenting som bör uppmuntras.

Annars kan jag varmt rekommendera följande artikel som jag tycker kan vara en hyfsad handbok för unga medlemmar, även om jag har några mindre invändningar mot vissa delar. Våldets realitet

/Micke
Citera
2013-09-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Varför skulle du inte få äga en bit mark och sätta egna potatisar? Nu hänger jag inte med igen.
Om betydande resurser ska ägas av det svenska folket så kommer det betyda att jordbruk, mark mm kommer förstatligas. Det ska bli kul att se hur bilägarna kommer regera när staten snor bildelar i jakt på sällsynta metaller.
Citera
2013-09-22, 17:37
Bannlyst
Citat:
Om betydande resurser ska ägas av det svenska folket så kommer det betyda att jordbruk, mark mm kommer förstatligas. Det ska bli kul att se hur bilägarna kommer regera när staten snor bildelar i jakt på sällsynta metaller.
Jaha. Du är en motståndare till nationalisering av betydande naturresurser och väljer att tramsa för att göra någon slags märklig poäng. Då är jag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in