Citat:
Ursprungligen postat av
sigurt
Avsnittet ligger ännu inte uppe för nerladdning, kanske Kindmark måste klippa och klistra lite extra mycket i detta avsnitt om det var något sånt smaskens och privatsaker i innehållet...
Kindmark brukar annars lägga upp avsnitten jävligt fort
Kindmark är lite av en
allt-i-allo på Radio1. Det händer ju titt tätt att tekniken strular och då är Kindmark snabbt på plats för att avhjälpa problemet. Efter några misslyckade försök så kör han en "
norsk omstart" av systemet*
*Drar ut alla kablar och strömförsörjning och väntar några minuter.....sen startas systemet om igen sp är problemet i bästa fall borta 0. detta är alltså en norsk omstart
Vad hände när Rafi halv-fimpades av Aschberg?
Jo, Kindmark kom in och skulle berätta om sportvärlden.
Men Kindmark började fråga Ashberg om Rafis påstående om en bilburen Aschberg mitt i stan berkligen stämmer.
Aschberg svarade ja med motivering att han kör bilen till jobbet för att kunna åka uträtta andra ärenden efter jobbet. men att det ändå är en bra bit att gå... Hmmmm
Kindmark replikerade att det ju bara är
några hundra meter till jobbet för Ashcberg. o.s.v
Faktakollen
-
Avstånd R Aschbergs lya till sin arbetsplats på Radio 1 studion:
Fakta 1; Robert Aschbergs lya är belägen på
Renstiiernas gata 14 på Söderträsket.
Fakta 2: Radio1 redaktionen och tillika Robbans arbetsplats är belägen invid SöS, närmare bestämt:
Ringvägen 152 i samma simmiga trashiga stadsdel (söder är högborgen för många röda
PK-journalister,
vänsterextremister,
AFA-popcorhjärnor samt
rabiata feminister som ej rakar armhålorna och ingår i vissa fall (sken)äktenskap med personer från MENA som de vill "hjälpa" och så blir på smällen av "misstag" och blir det en
son så tar fadern säkert en semester till hemlandet för
omskärelse. Blir det en oskyldig liten tös så företas en resa till samma hemland för könsstympning *aj o qjj. Den svenska mamman
förbjudes även att döpa barnet enligt svensk kristen tradition.
Slutsats:
Avståndet är va 800- 850.
1-Köra bil: färden tar ca 1min
2-Promenera i normalfart: ca 9 minuter
3-Cykla tar ca 2 min
---A-S-C-H-B-E-R-G--- LÄMNA BILEN HEMMA OCH AKTIVERA DIG SÅ SLIPPER DU 5:2 dieten som är värdelös!