Bland annat så måste man ge ut sitt personummer. Jag diskuterar inte detta vidare här på grund av off topic. Sänd pm i så fall.
Berätta mer om mötet! Hur uppfattade du UL? Trovärdig? Ungefärlig ålder? Kan det ha varit GM du träffade?
Citat:
Vad kul att det händer saker! Jag ju hjälpa dig att lokalisera firman. Vilka uppgifter finns att gå på?Min nyfikenhet är större än min rädsla. Möten med okända är kul. Livet blir så tråkigt annars.
Förövrigt så är inget hemligt.
Mötet igår var mkt intressant.
Kan inte säga så mkt mer just nu utan behöver lite mer kött på benen.
Måste ta reda på vilken firma fastighetsägaren för det huset ULs mamma boddde i använde för sina rörmokararbeten.
UL vill få ett svar på detta. Enligt han själv finns dock inte orken och energin.
Då får flashback rycka in.
Helt klart är det väldigt många som följer denna tråd men aldrig skriver.
Det är väldigt synd. Precis som Jenlov påpekat är det av största vikt att dessa oxå engagerar sig.
Det finns folk som både sett och hört saker men tror deras uppgifter är av marginellt intresse och håller därför tyst.
Inte bra alls!!
När jag lokaliserat rörmokarfirman kanske det kan gå att få ett namn på den lärling som då jobbade på firman men inte dök upp till arbetet kl 09.00 i ULs gamla mammas lägenhet på morddagen, 900 meter från mordplatsen.
Tidsaspekten talar emot oss då det tyvärr är 9 år sedan.
Troligtvis är detta bara ett av alla sidospår men det finns tillräckligt för att gräva vidare.
Jag återkommer i detta ärende när jag vet mer.
Förövrigt så är inget hemligt.
Mötet igår var mkt intressant.
Kan inte säga så mkt mer just nu utan behöver lite mer kött på benen.
Måste ta reda på vilken firma fastighetsägaren för det huset ULs mamma boddde i använde för sina rörmokararbeten.
UL vill få ett svar på detta. Enligt han själv finns dock inte orken och energin.
Då får flashback rycka in.
Helt klart är det väldigt många som följer denna tråd men aldrig skriver.
Det är väldigt synd. Precis som Jenlov påpekat är det av största vikt att dessa oxå engagerar sig.
Det finns folk som både sett och hört saker men tror deras uppgifter är av marginellt intresse och håller därför tyst.
Inte bra alls!!
När jag lokaliserat rörmokarfirman kanske det kan gå att få ett namn på den lärling som då jobbade på firman men inte dök upp till arbetet kl 09.00 i ULs gamla mammas lägenhet på morddagen, 900 meter från mordplatsen.
Tidsaspekten talar emot oss då det tyvärr är 9 år sedan.
Troligtvis är detta bara ett av alla sidospår men det finns tillräckligt för att gräva vidare.
Jag återkommer i detta ärende när jag vet mer.
Berätta mer om mötet! Hur uppfattade du UL? Trovärdig? Ungefärlig ålder? Kan det ha varit GM du träffade?