2013-07-22, 05:06
Medlem
Nivå 22, när de ej har sin takterrass.
Tempel Bar, vidrigt snuskigt ställe med otrevlig personal.
Broder Tuck, sinnessjukt skumma gäster och personal som i vissa fall kan jämföras med neandertalare .
Citera
2013-07-23, 22:48
Medlem
DunderKs avatar
Kan konstatera efter flera kvällar att Dovas och zinkens är både sunkiga och tråkiga. Personalen på dovas(med undantag) ser mest griniga ut i baren, mest 18bast som hänger där. Zinkens klientel består mest av äldre herrar, luktar sunk i lokalen, inget trevligt barhäng.

Tummen upp för Charlies, ligger nära dovas och har trevlig personal och pratglada människor där.
Citera
2013-07-24, 17:51
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Nivå 22, när de ej har sin takterrass.
Tempel Bar, vidrigt snuskigt ställe med otrevlig personal.
Broder Tuck, sinnessjukt skumma gäster och personal som i vissa fall kan jämföras med neandertalare .

Tucken, magisk pub.
Kan hända precis vad som helst, och gör det också...
Citera
2013-07-24, 19:42
Medlem
Evangelions avatar
Sturehof. De har förvisso god mat och en gedigen vinlista, men maken på avskum till klientel och migränframkallande miljö..
Citera
2013-07-24, 20:10
Medlem
Ett-Noll-Etts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderK
Kan konstatera efter flera kvällar att Dovas och zinkens är både sunkiga och tråkiga. Personalen på dovas(med undantag) ser mest griniga ut i baren, mest 18bast som hänger där. Zinkens klientel består mest av äldre herrar, luktar sunk i lokalen, inget trevligt barhäng.

Tummen upp för Charlies, ligger nära dovas och har trevlig personal och pratglada människor där.

Kan inte mer än instämma, Charlies är ett sjysst sunkhak.
Jag har hinkat bira där ett par gånger, och maten är inte fyskam heller. Planka för 79 spänn(?) som smakar bra utan att man blir magsjuk.

Rent spontant känns det som om att Södermalm är sunkhakens mecka, på Götgatan och Folkkungagatan tillsammans så finns det fler sunkhak än vad man har fingrar och tår.
Citera
2013-07-24, 22:38
Medlem
Norrport på Roslagsgatan, riktigt sunkigt och tråkigt. Hörde att det hade blivit internt bråk bland stammisarna när dom skulle byta dag på schlagerkvällen och karaokekvällen... Plussar för rätt billig bira men inte mer än så.
Citera
2013-09-03, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll-Ett
Kan inte mer än instämma, Charlies är ett sjysst sunkhak.
Jag har hinkat bira där ett par gånger, och maten är inte fyskam heller. Planka för 79 spänn(?) som smakar bra utan att man blir magsjuk.

Rent spontant känns det som om att Södermalm är sunkhakens mecka, på Götgatan och Folkkungagatan tillsammans så finns det fler sunkhak än vad man har fingrar och tår.
bajsa ner dej dig bedöming av bekvämt sen 2004.
nivåer av pris vi axepterar, dricka också?
Citera
2013-09-04, 15:09
Medlem
Lion Bar. Konstigt folk och det luktar ganska äckligt och dom brukar försöka lura mig på min växel. Betalar man med en 500 och det kostar 50 får man tillbaka en 50 lapp ända tills den okända grabben bredvid faktisk intygade att han såg att jag betalade med en 500 lapp.
Citera
2013-09-04, 18:04
Medlem
Ett-Noll-Etts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakatomiPlaza..
bajsa ner dej dig bedöming av bekvämt sen 2004.
nivåer av pris vi axepterar, dricka också?

Eh, va ?

Vill du vara vänlig och utveckla.

Om du tror jag snackar skit om Charlies så är det helt tvärtom, gillar det stället, sjysst mat och bra öl till ett bra pris.
Citera
2013-09-04, 18:17
Medlem
Nivå 22 och Gröne Jägaren. No further explanation needed.
Citera
2013-09-05, 21:33
Medlem
bobhnuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Nivå 22 och Gröne Jägaren. No further explanation needed.
Ja, nivå är jävligt dräggigt. Det är dessutom dräggigt utan charm - en massa förortsdrägg som försöker provocera fram bråk, personalen behandlar besökarna som boskap och de gånger som jag har varit där (många år sedan nu) har det dessutom varit överfullt med människor. Nej, då är Gröne jägaren mer gemytligt, om än ganska dräggigt. Att se och höra folk sjunga karaoke där kan också vara kul.
Citera
2013-09-16, 19:44
Medlem
Jag var på något ställe förra året som kallades för "After!". Tror det låg vid slussen! (Gick man drottningatan mot slottet och sen vid slussen typ). Väldigt, ehm.. Dräggigt. Musiken i sig var inge fel på alls. Men det stället liknande någon p*kvart ägde.

Kommer ihåg när jag stog ute å rökte så kom det en kille som ville sälja lite hasch osv. Bara det säger väl saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in