2012-03-14, 14:45
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomizan
Glade Stinsen, är det de underbara stället som ligger på vägen ut från södra upp mot Swedenborgsgata? Ligger typ en kiosk mitt emot?

Södra stn upp mot Rosenlundsgatan.
Du tänker på Lilla Wien som också platsar i denna kategori.
Citera
2012-03-14, 20:56
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paaalle
Glade Stinsen ligger på Rosenlundsgatan och det stället du tänker på heter Lilla Wien. Har visserligen aldrig besökt Stinsen på kvällstid men Lilla Wien har ju helt klart ett lite skumt klientel – av någon anledning verkar stället hyfsat populärt bland afrikaner. Områdets sunkigaste måste dock tveklöst vara Magnus krog på Magnus Ladulåsgatan. Lokalen ligger i ett hotellhem som inhyser diverse socialfall och pundare och besökarna på krogen är därefter...

Jag såg en gång en kvinna i 60års åldern glida ut från hotellhemmet och in på Magnus krog iförd vinterjacka och Blöja. Och ja, ni läser rätt, inga byxor eller någonting, utan vinterjacka och BLÖJA. Hon satte sig på uteplatserna och drack öl. Hon blev serverad av en smått besvärad personal. Det var fan höjden av sunkighet.
Citera
2012-03-15, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Jag såg en gång en kvinna i 60års åldern glida ut från hotellhemmet och in på Magnus krog iförd vinterjacka och Blöja. Och ja, ni läser rätt, inga byxor eller någonting, utan vinterjacka och BLÖJA. Hon satte sig på uteplatserna och drack öl. Hon blev serverad av en smått besvärad personal. Det var fan höjden av sunkighet.

Magnus Krog har fått stänga (fick väl inte nytt kontrakt) anledning var att man kom på att det inte är så bra att ha en krog i samma hus där folk med alkoholproblem bor
Citera
2012-03-16, 15:05
Medlem
W.Houstons avatar
Jag nominerar utan inbördes ranking.

Diset - Örnsberg
Metropol - Sumpan
Fridhem - Fridhemsplan
Dovas - Fridhemsplan
08 - Fridhemsplan
Citera
2012-03-18, 18:31
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Magnus Krog har fått stänga (fick väl inte nytt kontrakt) anledning var att man kom på att det inte är så bra att ha en krog i samma hus där folk med alkoholproblem bor

Haha, minst sagt.
Citera
2012-03-23, 22:15
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar

Gud så härligt. Inte för att dom gjorde så stort väsen av sig, men det är knappast bra för dom att ha en krog i samma hus som dom bor. Nu går jag lite OT iof men att folk sitter och skjuter i port 32c är som ligger precis till höger om magnus krog är inte helt ovanligt det heller. Sunkigt som få.
Citera
2012-03-25, 14:43
Medlem
d1rtj4ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Vilken tycker ni är den dräggigaste krogen i Stockholm?

Själv håller jag mina kort på Tre Remmare...

heh, Tre Remmare är Hiso

Spybar är loso, dräggigare än så går inte att hitta

edit: såg att det endast var krogar det gällde
Citera
2012-04-07, 17:56
Medlem
"La Habana" på Sveavägen är nog värst. På övervåningen finns typ tre-fyra bord, i källaren finns ingenting. Jävla dålig service också måste jag säga och värst av allt är att inträde kostar 60 spänn. Man köper verkligen grisen i säcken när man betalar för att komma in här.

KGB är rätt sunkig också.
Citera
2012-04-08, 21:20
Medlem
HAHA jag skratta så jag grät när jag läste igenom den hår tråden. Nästan så jag måste besöka eländet på nåra krogar nästa gång jag är i Stockholm.
Citera
2012-04-08, 22:16
Medlem
Cash Bar/ Uffes Bar

Johnnys

Grabbarnas/08a

Nivå 22

Dovas

Stället mittemot nivå som hette Laras en gång i tiden, Fridhem numera. Fått tillståndet indraget också.
Citera
2012-04-15, 10:31
Medlem
Sarlaccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Fyfan vilken syn det måste ha varit! Detta hak låter som en självklarhet att besöka. Gick ofta förbi där till och från jobbet sommaren 2009, klientelet verkade ju enbart bestå av hyresgästerna från lägenhetshotellet. Minns en som satt där varje eftermiddag hela sommaren praktiskt taget.
Citera
2012-04-19, 17:59
Medlem
Har läst endel här nu och skrattat gott åt haken.
Läste om ett safari någon dag till barerna och låter riktigt bra.
Så om någon känner sig manad att anordna något så är jag på utan Tvekan=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in