Från Bernys blogg:
Citat:
Igår möblerade jag om här i lägenheten. Jag städade riktigt ordentligt och röjde och ja, möblerade om precis som jag vill ha det och jag ska fortsätta planera min lägenhet och ta lite varje månad och leta second hand möbler osv. Jag har ett hem- Theus också vilket gör mig extra glad och tacksam- och jag får aldrig glömma.
Nu ska hon plötsligt ta sig i kragen och köpa möbler på second hand, pengarna har väl tagit slut...
Hon skriver också:
Citat:
Sedan har jag slösat denna sommar. Förlåt ni som umgåtts med mig, jag menar inte att jag ångrar den tid vi haft, men jag vill leva annorlunda. Jag vill inte bara ha kul och jag vill inte nämnas på porrbloggar utan att ha blivit tillfrågad. Detta nämner jag så att ni, mina läsare vet att jag aldrig valt att bli nämnd på olika "porr" sajter.
Jag kan lägga ut bilder som är helt vansinniga och tro att jag har något budskap med det- och era kommentarer om att det både såg och kändes destruktivt, ja självklart var det också just det. Det finns inget budskap i dom bilderna, mer än att det är foton på en sexuellt destruktiv tjej i olika sexuellt destruktiva poser och det är väl ett slags budskap i sig. Att jag är sexuellt destruktiv och inte vet var mina egna gränser börjar eller slutar- men jag valde aldrig att bli någon slags medaktör i "porr"- bloggar.
Okej. Så hon erkänner tillslut att hennes osmakliga nakenbilder var i destruktivt syfte? Hallefuckinglujah! Dock blir jag lite förvånad att hon nämner "porr"sidor, är det Emmas blogg hon syftar på? Om så, vänta lite här nu.
Det var alltså okej för Berny att lägga upp bilder och skriva om Emma på SIN blogg men tvärtom gick inte för sig. Logik? Var är du?