2013-09-15, 00:41
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufb
http://ameliawrappedinplastic.blogspot.se/2013/09/i-love-you-gruppvaldtakt.html?m=1

Someone seems upset!

Ok. Vänta nu.
Så hon blev gruppvåldtagen av 6, SEX, killar för inte alls längesedan. Under PISTOLHOT och hennes största concern är vad som skrivs på flashback?
Alltså ... Jag lider verkligen med henne (om detta nu är sant. Det känns jävligt fittigt att tvivla men vissa människor sätter lixom upp det själv) och detta är HEMSKT men varför ligger hennes fokus på vad VI säger. Sporadiska kommentarer dessutom då hon inte omnämns spec ofta själv utan mer i sammanhanget "när björny och amelia ...".

Something is rotten in the state of bloggvärlden. Dock tycker jag att hon nu ska ta all hjälp som finns att tillgå då detta är en extremt vidrig sak att behöva gå igenom och speciellt då hon har visat ganska tydliga, ska vi säga instabila tendenser tidigare.
Citera
2013-09-15, 00:45
Medlem
sinfons avatar
Amelia däremot, där talar vi allvarlig hjärnskada.
Citera
2013-09-15, 02:16
Avslutad
Citat:
http://ameliawrappedinplastic.blogspot.se/2013/09/i-love-you-gruppvaldtakt.html?m=1

Someone seems upset!

Sanslöst. Dessa ständiga överdrifter och osannolika historier. En våldtäkt är illa nog som det är, man behöver inte "krydda" brottet ytterligare. Det borde ju rimligtvis ha stått i någon tidning, även om polisen la ner utredningen. Det måste ju finnas många tekniska spår att gå efter, både på platsen och på Amelia. Och att ingen hörde eller såg något om det pågick i timmar, utomhus?

Amelia är så bortknarkad att jag tycker lite synd om henne faktiskt. Till skillnad mot Berny verkar Amelia väldigt naiv och godtrogen. Berny är ett as med flit, Amelia är mest bortkommen.
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-15 kl. 02:35.
Citera
2013-09-15, 15:21
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:

Someone seems upset!

Förlåt men Amelia motionera? Den sannolikheten är väl lika stor som att hon går upp klockan 07.00 för att gå till jobbet. Dessutom har det inte stått någonting om det i tidningarna. Skulle man låta en gruppvåldtäkt under pistolhot bara passera som om det vore ingenting? Nah. Luktar lögn big time. Den kvinnan är verkligen FUBAR for life. Hon kommer aldrig någonsin återanpassa sig till samhället. Slår vad att hon kommer hittas på en toalett med en spruta i armen inom tio år.
Citera
2013-09-15, 19:19
Medlem
Ok kunde inte läsa igenom, hittade precis tråden. Hittar den här Emmas alla sidor men vad är Bernys? Blogg? insta? book? Vill se allt

Edit: ok jag borde såklart gogglat. Bernyblue.
Senast redigerad av KiteII 2013-09-15 kl. 19:27.
Citera
2013-09-15, 19:57
Medlem
Kardnialvokals avatar
Älskar att hon åter igen kör "jag tillhör ingen"-snacket. Hon brukar alltid gå in hårt för det efter varje breakup.
Citera
2013-09-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Älskar att hon åter igen kör "jag tillhör ingen"-snacket. Hon brukar alltid gå in hårt för det efter varje breakup.

Har de "officiellt" gjort slut nu?
Citera
2013-09-15, 21:25
Avslutad
Citat:

Eller hur hon sörjer, på sitt eget "unika" sätt. Som när hon berättade här hur impad sjukpersonalen blev av henne efter att Niklas hade dött.
Citera
2013-09-16, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Har de "officiellt" gjort slut nu?

Åtminstone inte ändrats nåt på facebook
Citera
2013-09-16, 11:34
Medlem
Gafflens avatar
Vi kan nog dock konstatera att det håller på att gå dåligt eftersom vi inte kan se lika mycket av allt " hett tjejsex" och " min lilla snuttepluttaEmma älskliiiing "

Det är nog inte långt kvar tills " Jag är min egen och tillhör ingen, jag är fri från allt "
Citera
2013-09-16, 13:59
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Vi kan nog dock konstatera att det håller på att gå dåligt eftersom vi inte kan se lika mycket av allt " hett tjejsex" och " min lilla snuttepluttaEmma älskliiiing "

Det är nog inte långt kvar tills " Jag är min egen och tillhör ingen, jag är fri från allt "

Exakt, samt att Theus är den eeeeenda mannen i hennes liv och hon ska fokusera såååå mycket på bara honom nu
Citera
2013-09-16, 14:06
Avslutad
Citat:
Exakt, samt att Theus är den eeeeenda mannen i hennes liv och hon ska fokusera såååå mycket på bara honom nu
Och skrivandet, såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in