2013-09-16, 10:21
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sansert
Hur är kepsen annars då? Bra kvalité eller lite halv B?

Det är en riktig sån New Era keps, bara att den stilen inte passar mig personligen.
2013-09-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Ja . Såg tex tåget krockade med en bil full fart och framsidan av bilen blev mosad. Önskade jag kunde hitta bilden eller klippet det jag såg så skulle du se. Det är väldigt förvirrande det här om bil skador. Kanske är så att skador är helt random .

Kanske gäller det bara för tåg då. Men jag har sett flera krockar där bilarna som spelaren kör knappt går sönder alls vid en krock. Såg en spelare som körde ner för ett berg och bilen rullade och flög runt på alla sidor och kanter men sedan när han stod rätt till men bilen igen och kunde köra så var den inte så värst söndrig alls, kanske motorhuven som hade fallit av och någon liten buckla här o där. Känns kasst.
2013-09-16, 10:24
Medlem
Naikons avatar
Hej!

Om jag lånar min brorsas PS3 och köper GTA 5, måste börja om på ett nytt spel om jag senare skulle köpa mitt eget PS3 och köra GTA på?
2013-09-16, 10:25
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Hej!

Om jag lånar min brorsas PS3 och köper GTA 5, måste börja om på ett nytt spel om jag senare skulle köpa mitt eget PS3 och köra GTA på?

Ja det är inte cloud savings vad jag vet på PS3. Det vill säga sparspelen sparat inte på internet. Däremot kanske man kan flytta sparspelen till en USB-sticka?
2013-09-16, 10:25
Medlem
Sanserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Det är en riktig sån New Era keps, bara att den stilen inte passar mig personligen.

Schysst! Haha, du får gärna skicka kepsen till mig om du vill, jag använder sådana kepsar
2013-09-16, 10:46
Medlem
HestDrickaColas avatar
Seriöst nu, tråden låstes upp för drygt två timmar sen. Leverans var inte tillåtet, det tillför ingenting. Ingenting kommer att hjälpa för att ni skriver ned att varan inte skickats från företag x eller y.
2013-09-16, 10:49
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Kanske gäller det bara för tåg då. Men jag har sett flera krockar där bilarna som spelaren kör knappt går sönder alls vid en krock. Såg en spelare som körde ner för ett berg och bilen rullade och flög runt på alla sidor och kanter men sedan när han stod rätt till men bilen igen och kunde köra så var den inte så värst söndrig alls, kanske motorhuven som hade fallit av och någon liten buckla här o där. Känns kasst.
Ville bara dementera detta nonsens. Skademodellen är precis lika bra, möjligen bättre, än tidigare spel och inte det minsta nertonad. Sedan beror det såklart på kraften i kollisionen men jag lovar, det finns inget att vara besviken över här.
2013-09-16, 10:59
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Här?

Vet någon vad man kan göra online förutom free-mode? Kommer Croops n Crooks osv finnas, det som fanns på fyran?
Hahaha herreguud!

Har du planerat något annorlunda nu eller kommer du leva ditt gta-liv som en helt vanlig man? Lagt till något, typ röka en joint och softa framför en komedifilm i villan, sen typ ringer några polare och planerar en heist?
2013-09-16, 11:00
Avslutad
Jag hämtar mitt i lugn och ro imorgon förmiddag. Finns inget att stressa över, att stå där vid midnatt.

Hoppas det finns cops and robbers. Som den härliga inofficiella servern på SA
2013-09-16, 11:00
Medlem
matknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic

Nu var det ett tag sen jag spelade IV men av vad jag kommer ihåg så blev inte bilarna totalförstörda vid krockar där heller.
2013-09-16, 11:07
Avslutad
Synd att det bara finns två snipergevär i spelet.
Senast redigerad av Gosif 2013-09-16 kl. 11:29.
2013-09-16, 11:08
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Hahaha herreguud!

Har du planerat något annorlunda nu eller kommer du leva ditt gta-liv som en helt vanlig man? Lagt till något, typ röka en joint och softa framför en komedifilm i villan, sen typ ringer några polare och planerar en heist?
Jag kommer leva som en familjeman, jag var snäll med barnen och kom alltid hem i tid. En dag hände det att jag kom i kontakt med droger, sen försvann allt. Nu är jag arg och letar efter min familj.

Nejdå, men ibland kommer jag i några GTA-dagar leva helt normalt. Annars brukar jag med nöje köra runt och döda folk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in