2013-09-16, 10:12
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfvbhy9,82
Ni som spelat eller sett på stream, finns fortfarande det jobbiga kvar att när man kör en ovanlig bil så finns den plötsligt överallt?

Och när man ser en bil och kör förbi den en bit och vänder tillbaka är den borta? Kan ibland räcka med att kolla bort.
Ja, men spelet verkar prioritera det fordon som spelaren kör så att just det fordonet inte syns lika ofta. Om du ser exempelvis en lastbil i mötande trafik däremot är chansen stor för att du kommer se ytterligare en.
Vad gäller fordon som försvinner när man vrider bort kameran så verkar det fortfarande ske lika ofta som i Grand Theft Auto IV.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Hm tveksamt att rockstar skulle nedgradera så mycke på skador,eller ? har ju sätt på live stream att bilar kan få stora skador. Kan inte ha sätt fel. Såg det tydligt.
Är det bilar som spelarna själva kör som har fått stora skador då menar du?
2013-09-16, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psyksjukk
Är det 8 GB som behövs på hårddisken för att spela gta 5?
Kan jag då köpa denna för att kunna köra?

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spelkonsol/PS312GBEU/playstation-3-12gb-svart
Om du kör PS3 så behöver du inte tänka på de, hela spelet får plats på blu-ray skivan.
2013-09-16, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ja, men spelet verkar prioritera det fordon som spelaren kör så att just det fordonet inte syns lika ofta. Om du ser exempelvis en lastbil i mötande trafik däremot är chansen stor för att du kommer se ytterligare en.
Vad gäller fordon som försvinner när man vrider bort kameran så verkar det fortfarande ske lika ofta som i Grand Theft Auto IV.

EDIT:

Är det bilar som spelarna själva kör som har fått stora skador då menar du?
Ja . Såg tex tåget krockade med en bil full fart och framsidan av bilen blev mosad. Önskade jag kunde hitta bilden eller klippet det jag såg så skulle du se. Det är väldigt förvirrande det här om bil skador. Kanske är så att skador är helt random .
2013-09-16, 10:16
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Om du kör PS3 så behöver du inte tänka på de, hela spelet får plats på blu-ray skivan.

Krävs visst 8GB på PS3.
2013-09-16, 10:17
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola

När man klarade GTA IV var det inte mycket att göra. Åka lite bil, döda lite men det var verkligen trist då. Nu kan man ju flyga flygplan, åka lite cross.. herregud.

Snälla, ni som läser detta, svara på denna. Är jag den enda som kommer byta om i spelet på morgonen, äta lite frukost, gå ut till bilen och spela som om jag vore en helt normal man? Sjukt kul ju! Sen åka ut till landsbygden, gasa på lite och sen åka in och "tanka". Sedan åker man och fiskar, eventuellt tar en bira.

Sen kommer jag även låtsas att jag är pilot och säga massa saker, helt för mig själv ( ), och önska alla passagerare en trevlig åktur. Ibland så kommer jag låtsas att planet blir kapat och då jävlar.

Forever alone? Nooooooooo way

Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Något OT men, någon som har lust att länka inlägget någon skrev för några veckor sedan där han undrade om fler än han skulle spela spelet och bete sig som en vanlig man och leva ett Svenssonliv. Käka frukost och njuta av naturen..? Kan vara det roligaste jag läst i denna tråd just för det lät så överdrivet
Här?

Vet någon vad man kan göra online förutom free-mode? Kommer Croops n Crooks osv finnas, det som fanns på fyran?
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Krävs visst 8GB på PS3.

Dom flesta spel som inte är first party från Sony kräver en installation.
Avslutad
Moderator var vänligt ta bort denna inlägg.

Hadde problem med mina inlägg.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-09-16 kl. 10:27.
2013-09-16, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w

PS3 versionen kräver även den en 8gb installation
2013-09-16, 10:18
Avslutad

2013-09-16, 10:19
Avslutad

2013-09-16, 10:19
Medlem
Sanserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Vad ska man säga, kepsen man fick med är väldigt tacky och passar mig inte alls. Menar inte storleksmässigt då...

Den där väskan man fick med verkar vara riktigt gedigen med ordentligt lås.

Hur är kepsen annars då? Bra kvalité eller lite halv B?
2013-09-16, 10:20
Avslutad
Blev något konstig med mina inlägg. Har blivit trippel postat någon anledning.

Så moderator ni kan ta bort dom inläggen tack. Blev något knasigt.

Så jag ber om ursäkt för problemet.

Felet är nog var att jag tryckte på spara ändringar så hände det inget så postade jag 3 inlägg.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-09-16 kl. 10:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in