2013-09-15, 00:07
Medlem
MortalDiseases avatar
Blev tipsad om denna full HD stream av GTA, men funkar fan inte för mig.. doh!

2013-09-15, 00:09
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Det är ju dock jävligt ful grafik.

Nej grafiken är helt okej och ser väldigt snygg ut för att vara konsol, allt behöver inte se ut som Crysis 3 på ultra för att vara snyggt
2013-09-15, 00:11
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Blev tipsad om denna full HD stream av GTA, men funkar fan inte för mig.. doh!

Länkade du till din egna stream?
För denna snubbe/du? kör speedrun(?) på GTA 3
2013-09-15, 00:14
Medlem
Citat:
Förstår inte riktigt hur det skulle vara svårt. GTA IV, t.ex var ju jävligt kasst optimerat både till konsol och pc. Haha, skrattar rätt högt när jag ser på hur grafiken ser ut som trä.

Skämtar du med mig nu eller? Grafiken är skitsnygg för att vara på xbox360/ps3.. färgerna,ljuset och detaljerna är enormt bra gjort för att vara på den hårdvaran..? Har du dåliga ögon?
2013-09-15, 00:20
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Länkade du till din egna stream?
För denna snubbe/du? kör speedrun(?) på GTA 3

Fungerade nu, srry, nej det är inte jag.. :-)
2013-09-15, 00:28
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Seriöst, efter att ha sett alla nya screenshots på GTAForums klarar jag inte mer, ge mig spelet nu för i helvete

On a more serious note, vilka är era planer för releasedagen?

Själv kommer jag att avsluta måndagen den 16:e med att se Heat och Point Break för att få in stämningen, sedan blir det i säng och upp nio för att ta bussen till Webhallen och hämta ut mitt Collectors Edition. Därefter en riktigt nice lunch på Rose Garden, bunkra upp med lite läsk/öl och snacks typ chips, beef jerky osv. för att sedan ta bussen hem och börja installationen. Medan spelet installeras studerar jag noggrant blueprint-kartan för att kunna stänga av mini-mapen i spelet. Tyvärr kommer min guide troligen först på fredag från Amazon, men då har jag ju haft lite tid att utforska spelet och gjort klart storyn.

Edit: Äntligen får vi se fängelset: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1271574_10153226801050621_1443079533_o.jpg

Jag kommer på måndag efter jobbet dra hem och köpa in chips samt dricka och sen umgås lite med dotter och flickvän, och omkring 22.00-22.30 dra mig mot Täby Centrum där jag ställer mig i kö för nattöppet på Gamestop och omkring 00.00-00.30 förhoppningsvis ha mitt ex och sen dra hem och sova ett par timmar.

På tisdag morgon så fort dottern e lämnad på dagis ( e min lediga dag ) sätta mig framför ps3:an och ordna att så jag kan spela, sen spela ett par timmar innan tandlärkan och sen direkt hem igen och spela hela dagen lång
2013-09-15, 00:29
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Förstår inte riktigt hur det skulle vara svårt. GTA IV, t.ex var ju jävligt kasst optimerat både till konsol och pc. Haha, skrattar rätt högt när jag ser på hur grafiken ser ut som trä.
Tänk på att hårdvaran har hela 8 år på nacken. Det är en halv evighet när det kommer till teknologi.
2013-09-15, 00:54
Medlem
MortalDiseases avatar
Här har ni

Enraged Cinemas Live Stream

http://www.dailymotion.com/video/x14pvhs_enragedcinema-live_videogames
2013-09-15, 01:02
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
1. Kan inte Admin/Moderator lägga in en omröstning angående vilken konsol folk kommer köpa spelet till?
2. Fördelas pengarna man tjänar i spelet på alla tre karaktärer eller har de varsin plån/bank-bok?

Pengarna fördelas inte.
2013-09-15, 01:07
Medlem
HestDrickaColas avatar
Är orolig över att man kommer bara spela med en gubbe för att man gillar denne mer. Vet ni om den chansen finns eller kommer man automatiskt spela uppdrag med andra?

Kommer i skrivande stund på att frågan kanske är dum, men.. hm
2013-09-15, 01:09
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Är orolig över att man kommer bara spela med en gubbe för att man gillar denne mer. Vet ni om den chansen finns eller kommer man automatiskt spela uppdrag med andra?

Kommer i skrivande stund på att frågan kanske är dum, men.. hm

För att spela igenom storyn måste du skifta mellan alla tre, när du free roamar spelar du med den du vill.
2013-09-15, 01:20
Medlem
Mindfuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Här har ni

Enraged Cinemas Live Stream

http://www.dailymotion.com/video/x14pvhs_enragedcinema-live_videogames

Wow. Spelar han på 360 eller PS3?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto