2013-09-14, 23:49
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Snacka om billig underhållning i så fall. Vad är ex. en konsertbiljett jämfört med GTA V?
Rockstar Games levererar!

Ja precis! Sen är ju den totala tiden man kan lägga på spelet långt mycket mer än det. Jag menar en stor del av tiden kommer ju gå åt till att göra andra saker än själva "funktioner" i spelet. Därför kan man ju nästan säga att speltiden är oändlig.

Edit: Läste precis att man totalt kommer kunna spendera 100 timmar på olika saker i spelet, dvs uppdrag eller mini-games. 100 timmar är alltså den minsta tiden man kan lägga ifall man gör allt som är möjligt i spelet.
Senast redigerad av Defero 2013-09-14 kl. 23:51.
2013-09-14, 23:50
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Ja lol det har varit bekräftat i flera månader
Okej lol, har inte suttit klistrad framför all info i månader.

Någon som sett något klipp där karaktären stegrar? Var ju svinlätt på IV, det fanns ingen funktion med det eftersom det var så tråkigt enkelt.
2013-09-14, 23:51
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Ja precis! Sen är ju den totala tiden man kan lägga på spelet långt mycket mer än det. Jag menar en stor del av tiden kommer ju gå åt till att göra andra saker än själva "funktioner" i spelet. Därför kan man ju nästan säga att speltiden är oändlig.
Precis! Man kommer ju aldrig tröttna på att glida runt i bergen, hoppa fallskärm, lira online.. gash, helgen ska sluta snart!
2013-09-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavier85
Jag blir ägare av en Collectors edtition, 1300:- skulle Gamestop ha av mig!
Då verkar du ha gjort ett kap. Inte nyttigt att sitta i den här tråden. Man får sådan sjuk abstinens. Jag vill bara ha ha ha.... GTA V NU!!!!
Kommer bli en sådan befrielse att få leva ut alla grandiosa fantasier som ligger och maler i huvudet.
2013-09-14, 23:54
Medlem
Necrofilis avatar
Ni som har tittat på mycket stream, hur stora skador uppstår vid slagsmål? Snackar vi GTA IV eller Sleeping dogs?
Senast redigerad av Necrofili 2013-09-14 kl. 23:57.
2013-09-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero

Edit: Läste precis att man totalt kommer kunna spendera 100 timmar på olika saker i spelet, dvs uppdrag eller mini-games. 100 timmar är alltså den minsta tiden man kan lägga ifall man gör allt som är möjligt i spelet.
Exakt! En sak som jag längtar efter, och som nog kommer ta en hel del tid, är att utforska havet.
Köra lite vattenskoter och bada med hajarna.
2013-09-14, 23:55
Medlem
donaukinds avatar
Kommer man kunna stänga av det där "slow-motion" som händer när man krockar med bilen eller skjuter någon?
2013-09-14, 23:55
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Om man får fråga, Vilka här har köpt collectors edition?

Jag har, skulle inte falla mig in att köpa nåt annat än fetaste versionen
2013-09-15, 00:01
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
Hittade detta på GTA Forums och det verkar stämma om man läser på http://www.cinemablend.com/games/GTA-5-Cost-265-Million-Develop-Market-58922.html

"At $265 million, GTA V cost more to make than every Hollywood blockbuster ever made - except one: Pirates of the Caribbean 3, which holds the top record at $300 million. Rockstar has already made the money back on the pre-orders alone."

Rockstar har räknat med att tjäna över en miljard dollar innan årets slut på GTA V.

Jämför man med andra spel är budgeten för GTA V egentligen helt orimlig. Budgeten för Gears of War låg på 10 miljoner dollar, Uncharted 3 på 25 miljoner och Heavy Rain på 20 miljoner för att producera och 20 miljoner för att marknadsföras.

Med tanke på hur stor budgeten var LÄR det finnas något för alla och jag har svårt att se att man kommer tröttna på det i första taget.

Damn...när man hörde detta så pirrar det bara mer och mer i fingrarna 2 dagar kvar sen har man spelet
2013-09-15, 00:02
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Verkar vara ganska kul att leka med kameran

Här är ett

http://www.imagebam.com/image/71e196275977777
Haha fan vilket häärligt skägg han har! Kommer bli underbart och klä upp sina egna karaktärer och rollspela lite.
2013-09-15, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
kollar m,an på livestreamen så blir man sjukt besviken över hur spelet blev.
http://www.dailymotion.com/embed/video/x14psbz

Tror inte detta blir GOTG.

Förstår inte överhuvudtaget hur du kan tycka så. Du behöver inte förklara fel eller saker du tycker, jag vet skillnaderna då jag sett mycket gameplay nu och jag kan inte mer säga än att jag är imponerad över hur dom lyckats få spelet att prestera så bra på ps3/360.
2013-09-15, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ratrider
Förstår inte överhuvudtaget hur du kan tycka så. Du behöver inte förklara fel eller saker du tycker, jag vet skillnaderna då jag sett mycket gameplay nu och jag kan inte mer säga än att jag är imponerad över hur dom lyckats få spelet att prestera så bra på ps3/360.
Det är ju dock jävligt ful grafik.
Förstår inte riktigt hur det skulle vara svårt. GTA IV, t.ex var ju jävligt kasst optimerat både till konsol och pc. Haha, skrattar rätt högt när jag ser på hur grafiken ser ut som trä.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in