2013-09-14, 19:21
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Någon som har förstått hur man kan modifiera utseendet på sin online-karaktär?
Läste mig till att det var typ Sims-aktigt att man väljer föräldrar??

Trist dock om man blir en ful jävel.
Personligen vill jag välja ansiktsdrag om det är möjligt.

Sedan ska man, om jag förstod rätt, även online kunna skaffa tatueringar, ändra hår, kläder etc?
Jag har inte hunnit läsa hela tråden så förlåt om det är en vanlig fråga!

Verkar vara intressanta karaktärer i storyn iallafall, Michael påminner mig om en äldre Michael Westen (Burn Notice) och det är nog så jag kommer spela honom

Kul att kunna modifiera vapen också, hoppas på att P90 finns- är det någon som vet om det finns en bekräftad lista på vapen?
Någon som vet?

Sedan undrar jag om det finns bekräftade fusk än?
GTA IV's fusk i all ära, men saknar de gamla flygande bilar och sådant!
2013-09-14, 19:22
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Många klagar på att det är arkad-styrning på spelet. Är det så? Varför ändra det från GTA IV? Var ju klockrent där. Det enda jag uppskattade med GTAIV var bilfysiken. Segt.
2013-09-14, 19:25
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Någon som vet?

Sedan undrar jag om det finns bekräftade fusk än?
GTA IV's fusk i all ära, men saknar de gamla flygande bilar och sådant!
Tror det nog är en liten blandning av båda. Alltså att du väljer "basen" med föräldrarna sen kan du ändra hur mycket du vill
Vore konstigt annars då alla skulle se likadana ut typ
Och ja, jag gillar min illustration väldigt mycket.

Angående fusk så skulle jag tro på saker som bilar och pengar men inget roligt som flygande bilar.
Senast redigerad av ApaOnCrack 2013-09-14 kl. 19:29.
2013-09-14, 19:26
Medlem
Efter några timmars spelande kan jag konstatera att det är fetaste GTA hittills! Jag tyckte GTA IV var lite småtråkigt. Jag älskade dock San Andreas, så det är hur sweet som helst att vara tillbaks i Los Santos.
2013-09-14, 19:29
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenachrome
Efter några timmars spelande kan jag konstatera att det är fetaste GTA hittills! Jag tyckte GTA IV var lite småtråkigt. Jag älskade dock San Andreas, så det är hur sweet som helst att vara tillbaks i Los Santos.
Fick du tidigare eller är du en sån där pirat? vad har du för tankar kring fordonsfysiken?
2013-09-14, 19:32
Medlem
Sanserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impossible.M
Min Xbox 360 har inte 16 gb hårddisk, ska jag köpa ett vanligt usb minne med 16 gb eller?

svara mig nån, jag vill piiip beställllllla den!

Läsa första inlägget.
2013-09-14, 19:32
Medlem
Deferos avatar
Efter typ 10 försök har stream killen äntligen fått tag på stridsflyg! Första gången jag ser det i GTA V! Njut:
http://instagib.tv/strikeraidstrats
2013-09-14, 19:34
Medlem
Citat:

Känns det som att man kör omkring i en "levande" stad med uteliggare och allt möjligt folk?
Det jag gillade med GTA Vice city var att köra omkring och köpa affärer och bostäder och sen inkassera pengarna, jag hoppas att dom kör liknande (men bättre?) i GTA V.
2013-09-14, 19:39
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Tittade på en stream och 'råkade' se ett helt uppdrag.
Blev lite konfunderad över..

I sidan som läckte från guiden om uppdragslistan kunde man se runt..

Kan du PMa mig den listan om den finns kvar
2013-09-14, 19:43
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Kan du PMa mig den listan om den finns kvar
Kollade och den var borttagen från imgur.
2013-09-14, 19:46
Medlem
Ratis avatar
Av det jag hittills sett av gameplays, trailers och övrigt så kan jag inte förstå hur detta kan vara det dyraste spelet som någonsin gjorts. Visst verkar det kul och så, men det är väl inte direkt revolutionerande eller så på något sätt. Och helt ärligt så verkar dom inte spenderat alltför mycket på att utveckla grafiken.
2013-09-14, 19:52
Medlem
Citat:

Underbart! Jag älskade San Andreas men tyckte fyran hade för monotona miljöer och för liten karta. Landsbyggd varvat med en storstad och stor karta är grejer det.

Den här videon känns verkligen som GTA. Slå ner en badvakt och sno fyrhjulingen. http://www.youtube.com/watch?v=x13v80ZDUws

Hajattack.
http://www.youtube.com/watch?v=VWlRh2-6j0E&feature=c4-overview&list=UU9NJR1GWAQpQRkYnNz9dIeA
Senast redigerad av Mr.Enrich 2013-09-14 kl. 19:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in