Citat:
Nej, det läggs inget från mig om flickorna i ämnet däremot har jag materialet om båda två, och är väl insatt i deras liv. Rånmord är däremot rån enligt Tingsrättens beslut om häktning då det gäller tjejerna-
Vi har verkligen olika uppfattning om både mord, häktningsgrunder och underåriga.
Nej, du påstår att hon är inblandad i rånmord, och jag påstår att hon är inblandad i rån.
Och med det så avvaktar jag domstolens avgörande domslut på vad hon döms till.
Vi har verkligen olika uppfattning om både mord, häktningsgrunder och underåriga.
Nej, du påstår att hon är inblandad i rånmord, och jag påstår att hon är inblandad i rån.
Och med det så avvaktar jag domstolens avgörande domslut på vad hon döms till.
Du sitter alltså och trollar? Den ena är myndig så det finns inga skäl att inte lägga ut något ang denne. Jag är lite nyfiken på vilket sätt du är "väl insatt i tjejernas liv" också.
Du gapar ständigt efter källor, har man ingen är man inte trovärdig. Detsamma gäller dig.
Hur ser du på saken? Är det fyra stycken som är på plats varav en utför det faktiska fysiska personrånet, är samtliga delaktiga då eller endast den som fysiskt tar pengarna? Om den som tar pengarna delar med sig till de övriga tre som tittat på, hur se du det då?
Om fyra personer rånar en person som gör motstånd och två av de fyra börjar brutalt misshandla en människa medan två andra står passiva, har man något som helst ansvar i en sådan situation då?
Om det hade varit fyra män i samma åldrar som de i tråden och offret var en kvinna, hade du sett annorlunda på saken då? Hade du hängt ut alla pojkar då?
Du har ju hängt ut en misstänkt mördares nya flickvän och till och med skrivit ut barns namn som inte har med brottet att göra, utan för att de är barn till en misstänkt mördare här på flashback, så jag undrar om du gör skillnad om BO är man eller kvinna och om GM är man eller kvinna.