2013-09-13, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
jag skickar den till dej så kan du se om det är hon på fotona. hänger ju inte nån oskyldig här.

Ja det var hon så länkar i tråden.

Här är snuttefilts gråtaren och tillika gangstern och den badoo dom använde sig utav för att ragga offer.

http://badoo.com/sv/0325579864/
Citera
2013-09-13, 18:16
Awaiting Email Confirmation
logga in och ragga kanske får svar på hennes andra kompisar... jag har inget konto.

det går ju inte se om hon är 19 eller 15. så jag tycker inte att han ska bli kallad peddo.
Senast redigerad av ett23fyra 2013-09-13 kl. 18:20.
Citera
2013-09-13, 18:17
Medlem
Någon som vet vem BO är?
Citera
2013-09-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dania
Sjukt, så fort jag läste att tjejerna var från Åkersberga så tänkte jag på FE. Jag umgås inte i hennes kretsar, men t.om jag vet vilket rykte hon har. Var det inte en Berga skvallerblogg för några år sedan som outade att hon sålde sex för pengar?

Har för mig att hon hade en pregnancy scare (eller hon kanske tom var gravid?) för x antal år sedan. Kommer ihåg att det var snack om henne eftersom att hon var så ung då (typ 13-14?). Känns ju inte som att hon har hamnat rätt i livet.

Jag känner inte någon av dom .
Men dock har jag sett båda vid flera tillfälle vid pressbyrån med
Mycket äldre män och andra killar.
Citera
2013-09-13, 18:35
Båda flickorna har tidigare förkommit i polisens register http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17451105.ab . och fosterhem, det kanske inte var mamman som är "mamman" i tingsrätten.

men nu är solklart för mej. alla är skyldiga, dom visste vad dom skulle göra med offren. det kan ju vara flera som inte anmält. otrogna gubbar som gett pengar och sen hejdå.
Senast redigerad av ett23fyra 2013-09-13 kl. 18:38.
Citera
2013-09-13, 18:38
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koskensnorva
Då kan vi ju passa på och outa din morsa också? Lämna tjejerna ifred. Dem ville fortfarande inte att BO skulle komma till skada, visst dom var där och vittnade och "var med på brottet" men dom ville absolut inte att det skulle sluta som det gjorde och det var heller inte deras åsikt.

Är du helt paj eller?
Dom ville inte att offret skulle skadas, men dom var helt med på att råna dom. Där dom hade två killar med sig. Dom var med andra ord 4 mot 1, men ville inte att han skulle skadas?

Hör du inte själv hur jävla befäng du låter? Eller du kanske inte anser att någon drabbas av ett rån? Nu var det ju bara en jävla otur, enlig din logik, att offret inte var en jävla fjolla. Utan satte emot.
Du snackar så mycket skit, dom mår dåligt över att dom inte är ute i det fria. Offret SKITER dom fullständigt i.
Citera
2013-09-13, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Ja det var hon så länkar i tråden.

Här är snuttefilts gråtaren och tillika gangstern och den badoo dom använde sig utav för att ragga offer.

http://badoo.com/sv/0325579864/

"Vill dejta killar, 18-29"

Citat:
– Någon dag innan blev en annan man misshandlad på precis samma plats, säger en källa.
– När han kom dit för att träffa flickorna dök plötsligt de äldre killarna upp ur buskarna och hoppade på honom.
Det offret ska också ha blivit rånat.
Senast redigerad av jorick 2013-09-13 kl. 18:45.
Citera
2013-09-13, 18:44
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorick
"Vill dejta killar, 18-29"

"Vill rånmörda killar, 18-29"
Citera
2013-09-13, 18:47
Medlem
LaScalas avatar
Finns mer uppgifter om rånet de begick dagen innan? Det måste ju finnas ett BO även där?

http://www.expressen.se/nyheter/bada-mannen-haktade-for-mordet-i-solna/

Först ut var den 18-åriga kvinnan, som under förhandlingarna satt täckt av en beige filt och med flipfloptofflor på fötterna.

Hon häktades på sannolika skäl misstänkt för rån den 4 september och grovt rån den 5 september.

– Det första var ett fullbordat rån, med samma tillvägagångssätt som vid rånmordet dagen efter, säger Lars Byström, polisens presstalesman.

Den ene 25-åringen häktades strax innan lunch på sannolika skäl misstänkt för mord den 5 september och rån dagen innan.
Citera
2013-09-13, 18:47
han i aftonbladet "Ska hon även framöver sitta inspärrad bland misstänkta knarkbrottslingar, våldtäktsmän och mördare?" http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17467638.ab .

Är han dum eller dumdum
Senast redigerad av ett23fyra 2013-09-13 kl. 18:50.
Citera
2013-09-13, 18:48
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskottletten94
Detta är en fruktansvärd tragedi om tidningsartiklarna stämmer-
Oavsett nationalitet och bakgrund.

Jag undrar hur polisen kan vara så säkra på händelseförloppet såsom det beskrivs i tidningarna, har någon läckt? Eller har de kollat av mobiler, internet mm hos både offret och de misstänkta? Och på så sätt kartlagt förloppet? Hursomhelst vore det värdefullt om ev tidigare offer till samma gärningsmän ger sig till känna och vittnar. Men tyvärr är ett liv för alltid förlorat, och flera andras liv ordentligt berörda...

Vila i frid.

Chatthistoriken sparas på Badoo, som ett exempel. Speciellt på BO's dator i första hand, då GM's förmodligen har raderat sin historik.

Så polisen har nog en rätt hyfsad ledtråd där om vad som har hänt. Ett par husisar senare så har dom nog en rätt klar bild om vad som har hänt. Dessa GM's känns inte som personer som tänker på elektroniska spår
Citera
2013-09-13, 18:50
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
han i aftonbladet "Ska hon även framöver sitta inspärrad bland misstänkta knarkbrottslingar, våldtäktsmän och mördare?" http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17467638.ab .

är han dum eller dum

Mitt svar blir "Ja".

Självklart ska hon behandlas som en vuxen enligt mig, hon anser sig ju vara stor nog att delta i grova rån som eskalerar till ett mord. Då ska hon även behandlas som en vuxen. Konsekvenser finns alltid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in