2013-09-15, 21:14
Medlem
http://statigr.am/p/518780530009007450_329966240

Lite läskigt att när den här bilden tas (8/9 kl 05.51) så har mordet begåtts och bara några timmar senare kommer kroppen att hittas. Dom ser ju definitivt inte speciellt ångerfulla ut. Eller?
Citera
2013-09-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Vem är BO?

Kollat hela tråden nu men inte hittat något namn. Bara att han är från Bosnien.
Citera
2013-09-15, 21:25
Medlem
Beukelmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin

Lite läskigt att när den här bilden tas (8/9 kl 05.51) så har mordet begåtts och bara några timmar senare kommer kroppen att hittas. Dom ser ju definitivt inte speciellt ångerfulla ut. Eller?

Plus att F*lisia även ska ha haft tid att skaffa ett nytt konto om man dömer utifrån kommentarerna.
Citera
2013-09-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin

Citat:
Ursprungligen postat av Beukelmann
Plus att F*lisia även ska ha haft tid att skaffa ett nytt konto om man dömer utifrån kommentarerna.

F*lisia är alltså tjejen till vänster, vem är den andra tjejen? Är det T*ve?
Citera
2013-09-15, 21:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Om man nu tänkte råna BO så kan man ju undra över priset på den fejkade träffen, 2 000:- kanske han hade med sig? Eller så var planen att få honom att hämta lämna kort och kod alternativt hämta ut pengar, på sin höjd en handfull tusingar. Ja, vad gör man inte för att kunna köpa en ny mobil varje halvår...

Det ska bli spännande att se hur omfattande deras affärsverksamhet varit och hur mycket den inbringat.
Citera
2013-09-15, 21:39
Medlem
Förlåt om det här är en dum kommentar, men det här måste ju alltså vara den ena av flickorna (T*ve F*alk), hon som ska ha lurat BO till brottsplatsen där han senare mördades:

http://instagram.com/p/L3GccDtTc-/#

Här är hon tillsammans med sin medbrottsling, F*lisia:

http://statigr.am/p/518780530009007450_329966240#/detail/518780530009007450_329966240

och denna andra bild togs på dem båda EFTER att de båda deltagit i ett brutalt mord. Kuslig tanke.

Har jag förstått det rätt då?

Där sitter de båda mördarna och flinar på Roslagsbanan efter mordet.
Citera
2013-09-15, 21:53
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teabag-d
Att vara attraherad av en 15 åring är inte pedofili, speciellt inte då båda tjejer ser ut som 20.
Den äldre av tjejerna ser, om vi ska vara ärliga, snarast ut som 35 på de flesta bilderna. Jag har sett en del, men jag har sett få 18-åriga pundarbrudar som sett slitnare ut på bild än Feli*ia.
Citera
2013-09-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Den äldre av tjejerna ser, om vi ska vara ärliga, snarast ut som 35 på de flesta bilderna. Jag har sett en del, men jag har sett få 18-åriga pundarbrudar som sett slitnare ut på bild än Feli*ia.

Ja, det är något med ögonen som vittnar om att hon varit med om en del. Med bilden på "radarparet" efter mordet är bara för mycket! Vad fan tänkte dom här? Hade dom partajat till fem på morgonen.
Citera
2013-09-15, 22:02
Medlem
Någon som har koll på när rån1 anmäldes, före man hittade BO eller efter fyndet. Det rånet bör ju ha skett i närhet om jag förstått rätt, bör ju samtidigt vara kort avstånd till närmsta pengamaskin om nu man rånade på kort/kod från offren och kvarhöll offret tills man visste att man fått rätt kod.

Det blir då intressant vem/vilka som eventuellt tog ut pengar iaf av rånoffer 1, mördade mannen kanske helt enkelt inte lämnade ifrån sig kort/kod/pengar och han knivades/slogs ihjäl. Är det det senare att han vägrat lämna ifrån sig mm så har förmodligen alla fyra varit på mordplatsen vid dådet.
Citera
2013-09-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Någon som har koll på när rån1 anmäldes, före man hittade BO eller efter fyndet. Det rånet bör ju ha skett i närhet om jag förstått rätt, bör ju samtidigt vara kort avstånd till närmsta pengamaskin om nu man rånade på kort/kod från offren och kvarhöll offret tills man visste att man fått rätt kod.

Det blir då intressant vem/vilka som eventuellt tog ut pengar iaf av rånoffer 1, mördade mannen kanske helt enkelt inte lämnade ifrån sig kort/kod/pengar och han knivades/slogs ihjäl. Är det det senare att han vägrat lämna ifrån sig mm så har förmodligen alla fyra varit på mordplatsen vid dådet.

Nä, han hade ju lämnat plånboken i bilen.
Citera
2013-09-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beukelmann
Jag umgicks med ena killen som sitter häktad under en tid då vi umgicks i samma kretsar när jag var i tidiga tonår. Då var han mest en osäker pojk, vilket jag inte tvivlar på att han fortfarande är eftersom han verkar behöva mörda en människa på ett fegt sätt för att få bekräftelse. Kanske fick han en avsugning av samtliga nämnda flickor/medbrottslingar?

För några år sedan så skall jag ha uttryckt mig att "han nog är den som kommer att sabba sitt liv först", vilket var menat av alla i samma umgängeskrets. Verkar som att jag hade rätt.

Okej, menar du araben eller balten?
Citera
2013-09-15, 22:18
Medlem
Beukelmanns avatar
Det sorgliga i detta fall är att tjejerna (eller ena tjejen?) redan suttit på vad vi har förstått ett behandlingshem? Är man i deras ålder och redan har vistats på behandlingshem eller fosterhem så kan man inte ha mycket till föräldraskap där hemma. Eller så är man kass på att punda helt enkelt.

Att hamna på diverse ställen tidigt vittnar om att man är kass på att göra brott, man är naiv, desperat, har behov av att kanske synas/höras eller vill ha nya kläder, gadgets, elektronik.

Förlåt om jag inte håller med några av er om att det syns i deras ögon att de har varit med om mycket. De kan knappast ha byggt upp den där tomma blicken i ögonen så unga som de är, om dom nu inte fått smaka på struten redan vid tidig ålder där hemma.

Oavsett vad de varit med om så rättfärdigar det inte en råttas beteende.
Senast redigerad av Beukelmann 2013-09-15 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in