2013-09-13, 21:40
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Jag hoppas du har rätt! personligen tycker jag dock dom va totalt värdelösa i gta IV. Som smått motorintresserad så var det lite hjärtskärande när man jämförda deras ljud med verklighetens vipermotor samt crossarna etc :/ Men de är inte tillräckligt irriterande för o förstöra spelandet. Spelar man singleplayer är man för inne i story.. spelar man multiplayer e man för inne i trollandet och kaoset för att bry sig haha
Exakt. Dessutom har de flesta nästan alltid radion igång.
2013-09-13, 21:41
Medlem
WalterSullivans avatar
Blaine County!!!! vill flytta dit nu! http://www.rockstargames.com/V/lsbc/lovely-accommodations
2013-09-13, 21:42
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xarl89a
kollar alla på ryssen som streamar uppdrag?

Har länk postats?
2013-09-13, 21:49
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Har länk postats?
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/

Edit:

"Idiotic liberal news" just på radion Störtskönt.
Senast redigerad av Cosmo.Kramer 2013-09-13 kl. 21:52.
2013-09-13, 21:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimLind
Lite väl hårt att banna någon för att man har fått spelet för tidigt. Att inte spela det är ju en omöjlighet. Såg att mitt skickades idag så på måndag kommer jag ju knappast att göra något annat efter jobbet.

Vadå "lite väl hårt"?

Han har fått tag i en fysisk kopia av ett av de största spelen som släppts till dagens generations konsoler en vecka innan release och avslöjar och spoilar stora delar av spelets funktioner bara för att han är så jävla otålig att han inte kan vänta några dagar.

Hade det vart en digital kopia som börjar läcka pga dålig säkerhet är en sak men en fysiskt kopia som han fått tag i flera dagar innan release kan i princip liknas vid stöld imo...det finns säkert saker som Rockstar skulle kunna stämma honom för om de så skulle vilja det.

Han förtjänade det.
2013-09-13, 21:55
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Blaine County!!!! vill flytta dit nu! http://www.rockstargames.com/V/lsbc/lovely-accommodations
haha vad najs det ser ut alltså. Längtar!!
2013-09-13, 21:55
Medlem
PUSClFERs avatar
Ni har väl varit inne på http://www.lifeinvader.com/ förresten? Det är Rockstars version av Facebook. Om du loggar in med ditt Social Club-konto kan du "Stalkea" olika erbjudanden som då gäller inne i spelet. Man kan dessutom kommunicera med andra spelare om jag inte helt missförstått det.

Hursomhelst; det märks hur enormt genomtänkt Grand Theft Auto V är när de t.o.m. börjar bygga hemsidor utanför själva spelet.
2013-09-13, 21:56
Medlem
Njae, jag kollar bara streamen när dom free romar känns som att skjuta sig själv i foten lite o kolla på streamers som köttar uppdrag
2013-09-13, 21:57
Medlem
Ingen spoiler direkt men vem vet.. folk gnäller ju.
2013-09-13, 21:58
Medlem
Fjantors avatar
Hahahahahaha kollar på stream....

2013-09-13, 21:59
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vadå "lite väl hårt"?

Han har fått tag i en fysisk kopia av ett av de största spelen som släppts till dagens generations konsoler en vecka innan release och avslöjar och spoilar stora delar av spelets funktioner bara för att han är så jävla otålig att han inte kan vänta några dagar.

Hade det vart en digital kopia som börjar läcka pga dålig säkerhet är en sak men en fysiskt kopia som han fått tag i flera dagar innan release kan i princip liknas vid stöld imo...det finns säkert saker som Rockstar skulle kunna stämma honom för om de så skulle vilja det.

Han förtjänade det.

De som kan stämmas är de som sålt honom kopian inte han själv. (såvida han inte stulit den)

Om jag själv inte hade haft koll och kommit in i den lokala spelaffären i källaren och sett GTA V för försäljning oxh köpt det idag så är det inte jag som gjort fel.
2013-09-13, 21:59
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani
Njae, jag kollar bara streamen när dom free romar känns som att skjuta sig själv i foten lite o kolla på streamers som köttar uppdrag

Länka eller ngt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in