2013-09-13, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Kan någon förklara lite snabbt hur Online egentligen är?

Går man in i olika servrar och ber kompisar komma in där? För jag tror inte hela världen är på 1 bana.
Gör man egna "game"?

Står det nånstans på svensk sida hur online kommer va?

Snabb sammanfattning av vad jag vet.

16 spelare per server, servrarna fylls automatiskt efter dessa variabler: vänner, crew, respekt, rykte osv. Man spelar inte på en speciell server hela tiden som i World of Warcraft utan det blir olika varje gång du connectar men du har fortfarande samma grejer som du köpt och samlat på dig så som hus, vapen, fordon och pengar.
Hela världen/kartan är på en bana eller som jag skulle kallat det, server.

För att tjäna pengar, XP och respekt ska du göra uppdrag som rockstar har satt upp likt råna banker, stjäla bilar osv. Du kan göra egna "game" i något verktyg och utmana andra i race, deathmatch och sådant.

Fick väl med det viktiga där tycker jag själv men har säkert missat något.
Citera
2013-09-13, 10:01
Medlem
ComboBreakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten

16 spelare per server, servrarna fylls automatiskt efter dessa variabler: vänner, crew, respekt, rykte osv. Man spelar inte på en speciell server hela tiden som i World of Warcraft utan det blir olika varje gång du connectar men du har fortfarande samma grejer som du köpt och samlat på dig så som hus, vapen, fordon och pengar.

För att tjäna pengar, XP och respekt ska du göra uppdrag som rockstar har satt upp likt råna banker, stjäla bilar osv. Du kan göra egna "game" i något verktyg och utmana andra i race, deathmatch och sådant.

Finns det någon sida där man kan läsa vidare eller få mer information?
Citera
2013-09-13, 15:47
Avslutad
Tjenare undrar om man får med exklusiva vapen, kosmetiska saker & "atomic blimp" om man förhandsbokar på Playstation Network, har redan förhandsbokat på Gamestop men avbryter den i så fall om man får med allt det där på PSN, Tacksam för svar
Citera
2013-09-13, 16:33
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten

Okej perfekt, men kan man bara hänga i ett "game" som man har skapat? Dvs inte köra race, deathmatch och annat utan bara låta det va som det är vanligt online 16 pers.
Citera
2013-09-13, 17:39
Medlem
CommonKnowledges avatar
Tycker crew:et börjar spåra lite när en person frågar om han får bjuda in sina vänner till gruppen och någon svarade något i stil med "ja, men be dom registrera sig på fb".
Citera
2013-09-13, 18:10
Medlem
Någon som kan rekommendera ett bra headset (runt 1000 spänn) för ps3? Lär ju behövas om man ska lira med FB-crew Dessutom, hur fungerar det med ingame ljud och headset till PS3? Hör man ljud från spelet med eller är det bara för kommunikation? if you get what i mean :P
Citera
2013-09-13, 18:13
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Tycker crew:et börjar spåra lite när en person frågar om han får bjuda in sina vänner till gruppen och någon svarade något i stil med "ja, men be dom registrera sig på fb".
Haha, de var jag som frågade de, men skapade ett eget crew som jag kommer att spela med mina vänner! Och sen har jag detta när mina få vänner inte är online!

Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Någon som kan rekommendera ett bra headset (runt 1000 spänn) för ps3? Lär ju behövas om man ska lira med FB-crew Dessutom, hur fungerar det med ingame ljud och headset till PS3? Hör man ljud från spelet med eller är det bara för kommunikation? if you get what i mean :P
Turtle beach px21, finns två ljudkontroller till den. en för chatljudet och en för in-game ljudet! Funkar till xbox,ps3,PC. Finns massor att välja på maxfps.se där jag har köpte mitt innan. klockren support!
Senast redigerad av Fladdermask 2013-09-13 kl. 18:16.
Citera
2013-09-13, 22:32
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Haha, de var jag som frågade de, men skapade ett eget crew som jag kommer att spela med mina vänner! Och sen har jag detta när mina få vänner inte är online!
Hoppas du förstår vad jag menar. Ska ju ändå vara lite exklusivt att vara med.
Citera
2013-09-13, 23:45
Medlem
Pattsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Hoppas du förstår vad jag menar. Ska ju ändå vara lite exklusivt att vara med.

Jag håller med. Det heter ju "Flashback Crew" av en anledning.
Citera
2013-09-13, 23:52
Medlem
Hej_tjos avatar
Någon som vet varför inte mitt emblem laddas upp i gänget?

Just nu ser det bara ut så här;
http://1.ii.gl/wJTENl.png (men jag har valt den nya jag gjort)
http://1.ii.gl/lcIaTR.png

Tar det ett tag för att få upp den eller?
Citera
2013-09-13, 23:57
Medlem
Joinade nyss Flashback-crew, och Flashback360 crew.

Nick :helttappad

Xboxlive nick återkommer jag med!!

FUCK SHIT UP!!!
Citera
2013-09-14, 03:32
Medlem
majj1katts avatar
Måste man alltså vara med i crewet Flashback360 för att kunna spela på 360 eller räcker det med Flashback-crewet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in