2013-09-10, 23:07
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amarke
Nu har även jag joinat. Inser att jag kanske är lite sent ute men jag kommer ha nästan obegränsat med tid ett par månader framöver och är beredd att kriga för en plats i detta grymt ärofyllda crew

Lirar PS3(har mic) och nickar amarke

Du har väntat i tre år på ditt första inlägg. Vettigt att den kommer i den här tråden då.
Det finns ju för närvarande ingen begränsning i FB´s Crew. Så det är bara att hoppa på tåget.

Vilken konsol spelar du på?
Citera
2013-09-10, 23:08
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
En fråga ang multiplayern. Vet man om det går att spela "ensam" med sina polare? Så man kan röja runt ostört?

Det fanns ju party mode i IV så jag tror absolut att det kommer att finnas.
Citera
2013-09-10, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
De som överhypear spelet och pratar om att kunna tanka bilar, betala räkningar och köpa charterresor till kreta på 1 vecka kommer bli besvikna. Inte oss andra
Precis. Jag har följt GTA V-tråden ett tag och kan inte sluta förundras över alla de krav/förväntningar folk verkar ha. Troligen blir spelet riktigt bra men det finns väl ändå gränser? Folk förväntar sig bättre grafik, större karta och mer valmöjligheter. Allt detta ska rymmas inom samma storleksspann som GTA IV (d.v.s på en bluray-skiva) och bli möjligt med samma hårdvara som tidigare. Jag får inte riktigt ihop den ekvationen. Någonting lär få stå tillbaka. Nu vill jag se spelrecensioner för GTA V.

Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Haha ja tänk dig personerna med superdatorerna med komponenter för 15-20 tusen som är vana att spela de senaste spelen med högsta inställningar och sjuk fps plötsligt måste vänja sig vid konsolerna!
Ja, för dem kan det säkert kännas konstigt. Annars är det ju spelkänslan som gör GTA-serien unik. GTA V är ett spel som säkert kommer ge konsolmarknaden en push framåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Haha, typ att dom har pajjat styrningen totalt på fordonen, att staden är skitliten, att de bara finns typ en bank att råna eller något sådant.
Eller att ammunitionen skulle kosta multum. Finns många potentiella brister. Sen är det väl inte troligt att Rockstar Games skulle släppa en ofärdig produkt. Men vad händer om spelet "bara" är lika bra som GTA IV. Blir folk missnöjda då?
Senast redigerad av Kaymano 2013-09-10 kl. 23:18.
Citera
2013-09-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Du har väntat i tre år på ditt första inlägg. Vettigt att den kommer i den här tråden då.
Det finns ju för närvarande ingen begränsning i FB´s Crew. Så det är bara att hoppa på tåget.

Vilken konsol spelar du på?

PS3! Är så sjukt sugen på detta spel så att jag nästan klättrar på väggarna. Känns som att det kommer bli en lååång vecka fram till tisdag ;S.
Citera
2013-09-10, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Eller att ammunitionen skulle kosta multum. Finns många potentiella brister. Sen är det väl inte troligt att Rockstar Games skulle släppa en ofärdig produkt. Men vad händer om spelet "bara" är lika bra som GTA IV. Blir folk missnöjda då?

Spelet blir ju knappast sämre än iv, iomed landsbyggden och allt det vi sett hittills baserat på fakta. Lägger man iv som grund och plussar på faktan så är vi förbi iv en bra bit. Så det behöver vi inte oroa oss för. Men alla smådetaljer som folk hoppas på kan vi nog lugna oss med ett tag som du säger.
Citera
2013-09-11, 00:15
Medlem
ErPupones avatar
Har hamnat i en rejäl knipa. Mitt PS3 har slutat läsa skivor!! Kan man köpa det vid releasedatumet på PS Network och ladda ner det? Och om ja, får man med samma sak som om man köper skivan?
Citera
2013-09-11, 00:19
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Har hamnat i en rejäl knipa. Mitt PS3 har slutat läsa skivor!! Kan man köpa det vid releasedatumet på PS Network och ladda ner det? Och om ja, får man med samma sak som om man köper skivan?

Ja, du kan förboka via PSN. Tittade tidigare idag och det kostar 599 kr.

Vet inte om du får med luftskeppet som man får vid fysisk förbokning dock, men du får ju allt som man får på skivan.
Citera
2013-09-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Spelet blir ju knappast sämre än iv, iomed landsbyggden och allt det vi sett hittills baserat på fakta. Lägger man iv som grund och plussar på faktan så är vi förbi iv en bra bit. Så det behöver vi inte oroa oss för. Men alla smådetaljer som folk hoppas på kan vi nog lugna oss med ett tag som du säger.
Sant. Jag räknar med att spelet kommer få ett snittbetyg på 90 % eller bättre (hos spelrecensenterna).
Citera
2013-09-11, 00:35
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Sant. Jag räknar med att spelet kommer få ett snittbetyg på 90 % eller bättre (hos spelrecensenterna).

Hoppas bara att de första recensionerna börjar dyka upp snart. Längtar något otroligt!
Citera
2013-09-11, 00:58
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Gillar alla olika tips på "lekar" man kan ha. Vad tror ni om kurragömma?
Alla 16 i gruppen lägger en summa var(helst en stor så det blir värt) och den som hittar personen som gömmer sig får alla pengarna. Hittas inte personen inom en viss tid så får h*n alla pengar?

Även om den som gömmer sig får för sig att flytta på sig så riskerar ju h*n att stöta på någon av alla 15 som letar.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-09-11 kl. 01:02.
Citera
2013-09-11, 01:04
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Gillar alla olika tips på "lekar" man kan ha. Vad tror ni om kurragömma?
Alla 16 i gruppen lägger en summa var(helst en stor så det blir värt) och den som hittar personen som gömmer sig får alla pengarna. Hittas inte personen inom en viss tid så får han alla pengar?

Även om den som gömmer sig får för sig att flytta på sig så riskerar ju h*n att stöta på någon av alla 15 som letar.

Låter kul!
Har inte ens tänkt på att man kan ha kul med olika lekar osv, nu när världen är så pass stor.
Vad sägs om en hederlig sardingömme kanske?

Citera
2013-09-11, 02:01
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Låter kul!
Har inte ens tänkt på att man kan ha kul med olika lekar osv, nu när världen är så pass stor.
Vad sägs om en hederlig sardingömme kanske?

Kan vara en kul grej, så länge inte hela mappen är en fet kurragömma yta, vem orkar snoka runt på havsbotten och i eventuella tunnelsystem osv :–) om alla ska finna en som är gömd för att sedan själv gömma sig så lär det ta ett x antal timmar /dagar att hitta denna person, och då får man hoppas att denna person håller sig online under den tid som krävs.

Men ett fint initiativ, kom gärna med fler lekar, det ska bli kul att tävla i spontana cross race i öknen och varför inte köra ett triathlon, online gamers emellan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in