Citat:
Ursprungligen postat av
Ped-Ober
De som överhypear spelet och pratar om att kunna tanka bilar, betala räkningar och köpa charterresor till kreta på 1 vecka kommer bli besvikna. Inte oss andra
Precis. Jag har följt GTA V-tråden ett tag och kan inte sluta förundras över alla de krav/förväntningar folk verkar ha. Troligen blir spelet riktigt bra men det finns väl ändå gränser? Folk förväntar sig bättre grafik, större karta och mer valmöjligheter. Allt detta ska rymmas inom samma storleksspann som GTA IV (d.v.s på en bluray-skiva) och bli möjligt med samma hårdvara som tidigare. Jag får inte riktigt ihop den ekvationen. Någonting lär få stå tillbaka. Nu vill jag se spelrecensioner för GTA V.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ped-Ober
Haha ja tänk dig personerna med superdatorerna med komponenter för 15-20 tusen som är vana att spela de senaste spelen med högsta inställningar och sjuk fps plötsligt måste vänja sig vid konsolerna!
Ja, för dem kan det säkert kännas konstigt. Annars är det ju spelkänslan som gör GTA-serien unik. GTA V är ett spel som säkert kommer ge konsolmarknaden en push framåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fladdermask
Haha, typ att dom har pajjat styrningen totalt på fordonen, att staden är skitliten, att de bara finns typ en bank att råna eller något sådant.
Eller att ammunitionen skulle kosta multum. Finns många potentiella brister. Sen är det väl inte troligt att Rockstar Games skulle släppa en ofärdig produkt. Men vad händer om spelet "bara" är lika bra som GTA IV. Blir folk missnöjda då?