2013-09-12, 22:32
Awaiting Email Confirmation
Om Golda skriver något om fakta igen blir jag galen.

Kan du svara på en enkel fråga. Varför gör du fakeprofiler på facebook och skickar hem reklam till folk och skriver på abonnemang i andras namn. Personerna blir ju ledsna.

Om du tänker svara att jag inte har tillräckligt med fakta så ge mig fakta istället för att beklaga dig själv om hur tufft du har det och att folk hatar dig. Det är du som förstör för andra. Förklara dig!
Citera
2013-09-12, 23:10
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sery
Om hon nu är gravt utvecklingsstörd så är det rätt fantastiskt att hon har lyckats ta körkort. Lindrigt utvecklingsstörda har svårt att ta det nämligen, enligt Trafikverket.

Just saying.

Har tittat på programmet på Tv 3 play och läst igenom tråden och säger bara
http://www.tv3play.se/play/319837/?autostart=true

En fråga jag ställer mig är hur i helvete kan dåren få behålla körkortet???
Som hon kör när hon drog iväg från konfrontation så är det bara en tidsfråga innan det händer något allvarligt Hur gör man för att få någons körkort indraget? Med dom diagnoser hon påstår sig ha så borde hon inget körkort ha!

Citat:
Ursprungligen postat av 2wire
Varför kan ingen annan köra samma stil mot henne som hon själv gör mot andra så får hon känna på hur det känns! Någon borde hänga ut hennes identitet på olika kontaktsökande sajter precis som hon själv gör med andra!!

Fanskapet fortsätter ju precis i samma anda som tidigare. Enda sätter är att låsa in henne eller ge igen med samma mynt så hon blir upptagen av annat och inte har tid att ägna sig åt att förstöra andras liv! Patetisk kärring! Måste vara sjuk!

Outa hennes Facebook!

Nu var du riktigt rolig Vilken av alla hennes fejker ska outas Har hon ens någon riktig egen sida när hon tydligen gör sig ovän med alla inklusive hennes egen släkt

Är det ingen som har tagit fram domen och fupen? Det var väl Växjö tingsrätt och vem hon är vet vi ju.
http://www.ratsit.se/19701002-Kerstin_Inga_Maria_Svensson_Lagan/hStN0_--NpgTf2yAohDb97nv1iiXdFzBcg9UF7Esr3Y

Har ingen fixat fram dom och fup så ordnar jag det i morgon och lägger upp här.

Frågan jag ställer mig är... Hur får man stopp på galningen?
Hon verkar ju njuta av det hon gör

Hittade en rätt talande bild och blev tvungen att byta avatar
http://i44.tinypic.com/6zn4ih.jpg
Citera
2013-09-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golda
Man får ej aga enligt svensk lag!

Man får heller inte stalka enligt svensk lag.
Citera
2013-09-12, 23:55
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Om Golda skriver något om fakta igen blir jag galen.

Kan du svara på en enkel fråga. Varför gör du fakeprofiler på facebook och skickar hem reklam till folk och skriver på abonnemang i andras namn. Personerna blir ju ledsna.

Om du tänker svara att jag inte har tillräckligt med fakta så ge mig fakta istället för att beklaga dig själv om hur tufft du har det och att folk hatar dig. Det är du som förstör för andra. Förklara dig!

Efter mitt inlägg skickade vår kära Golda ett PM till mig: "Du vet ej sannigen. Så håll tyst med dig eller tar reda på fakta först innan du snacka!!"

Jag blir inte klok på denna kvinna. Berätta faktan Golda. Som du konstaterat så har ingen fakta enligt dig, men avslöja faktan då så du kan försvara dina handlingar.
Citera
2013-09-13, 06:15
Bannlyst
Denna golda är väl bara en skön flashbackare som tog det perfekta tillfället att trolla.

Annars kan inte någon bara åka och slå skiten ur mongokärringen som var med i senaste?
Citera
2013-09-13, 09:43
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Allt känns fel med detta program och gårdagens program var bara för mycket. Vad vill programmet uppnå egentligen? En spanare ligger ute i skogen i krigsmundering, komradio och en kikare ala navy seal och spanar på den galna stalkern. Inget händer på flera timmar tills en hund dyker upp och skrämmer iväg spanaren.

Lite senare
analyserna görs av en kvinna som i varannan mening säger "staalker". Dessutom står i ett utrymme som liknar ett atombombssäkert skyddsrum tillsammans med en man utbildad av FBI. kan det bli mer komedi?

Ge mig efterlyst tillbaka.

De skulle kunna göra stalkers så mycket bättre om de hoppar över saker som de visade nu i senaste programmet
Citera
2013-09-13, 11:45
Medlem
miss-darknesss avatar
Stalkern "Marie" har jag träffat på fejjan i olika grupper. Hon fullständigt lusar ner grupper med sina olika konton, stjäl användares namn och lägger upp foto på deras husdjur. Jag vet att minst en kvinna nyligen har anmält henne men hon tar bara en paus och sen är det full fart igen.
Citera
2013-09-13, 11:50
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Allt känns fel med detta program och gårdagens program var bara för mycket. Vad vill programmet uppnå egentligen? En spanare ligger ute i skogen i krigsmundering, komradio och en kikare ala navy seal och spanar på den galna stalkern. Inget händer på flera timmar tills en hund dyker upp och skrämmer iväg spanaren.

Lite senare
analyserna görs av en kvinna som i varannan mening säger "staalker". Dessutom står i ett utrymme som liknar ett atombombssäkert skyddsrum tillsammans med en man utbildad av FBI. kan det bli mer komedi?

Ge mig efterlyst tillbaka.

Programmet sänktes några nivåer när den buskklädde spanaren dök upp men fan vad jag skratta
Citera
2013-09-13, 11:50
Medlem
Har också stött på henne i djurgrupper. Hon skriver ofta helt random till folk och låtsas känna dem och kan fråga främlingar hur deras dotter (random namn) mår etc. När de skriver att de inte har någon aning om vem hon är och varför hon skriver som hon gör börjar hon "skrika" och skriva mycket obehagliga saker.

Tillägg: alltså hon hittar på andras familjemedlemmar som inte finns och frågar hur de mår etc.
När hon får mothugg kan hon börja gapa om incest och hejfaderittan.
Citera
2013-09-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Programmet sänktes några nivåer när den buskklädde spanaren dök upp men fan vad jag skratta
Special Forces-lingo och kamokläder. Jag tyckte att det var ett extra starkt ögonblick när de skildes åt. Sammanbitet klappar man på varandras armar, "Då kör vi då!", som riktiga karlar gör när de så väl vet att de kanske inte ses igen. Men detta är livet de valt, och risker hör till deras vardag. Oerhört starkt tv-ögonblick.

Hur vore det med "Hallåj! Jag inventerar pillemojbaggar i skogen som ett studieprojekt bla bla bla och tänkte fråga om vägen"?
Inte så fräsig tv- produktion måhända men det blir bara tramsigt när de både i studion och i fält bär sig åt som om det handlade om Mexikos största druglord. Det handlar om en mager muppig käring som är galet irriterande. Man behöver inte gå till defcon 37.
Citera
2013-09-13, 13:30
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Med tanke på att hon, enligt egen utsago, både har utecklingsstörning och autism, borde det inte vara möjligt att få henne omyndigförklarad? Det skulle väl underlätta stoppandet av hennes tillgång till datorer?

Kvinnan har familj, tävlingsdansat och lyckats ta körkort så nej hon är inte utvecklingstörd snarare någon störning med egot.
Citera
2013-09-13, 14:45
Medlem
Herregud vilket patrask. Flytta ut kärringen ur skogen och ge henne nåt som liknar ett liv så kanske hon slutar. Eller ge henne en egen blöjbebis gubbe så kan hon underhålla sig med denne på dagarna :-)

Den där psykologen i programmet agneta siren eller vad hon heter, sa ju vad som motiverar en stalker. Hon ger ju offren svaret på hur man ska bli av med en stalker.

Stalkern vill känna makt över sitt offer, det är det som triggar personen. Vad ska man då göra om man blir utsatt? Jo självklart strunta i det hela, för då uteblir stalkerns belöning. Får man ingen belöning för sitt agerande, så tappar man motivationen helt enkelt så funkar det med det mesta.

Att offren själva ska maila till stalkern och be dem sluta triggar ju bara igång stalkers, så rullstolsläraren borde sluta med det. Stäng av telefonen och hör inte av dig till den här Marie är väl mitt tips. Skit i det helt enkelt.

Det är det första rådet man får av polisen när man är besvärad av en stalker och det verkar de helt ha missat i programmet. Det är ju jätteviktigt att aldrig nånsin besvara en stalkers invit eller försök till kontakt och aldrig visa att man blir besvärad av detta. Jag tror till och med att ett tv program som detta kan göra mer skada än nytta. Ignorera är det bästa recepet tro mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in