Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Projicera lagom, hörrudu...
Du har fortfarande inte presterat en trovärdig källa på att det har lagts ett bud om 60 miljoner som dessutom nobbats av City. Inga pålitliga personer eller källor förtäljer något av den karaktären samt att han ju faktiskt är skadad. Att länka till The Sun och Daily Star är ungefär som att länka till sitt eget dasspapper i det här sammanhanget.
Ungefär så ja. Att bygga upp ett helt resonemang på en siffra från dom källorna och sen inte kunna förstå skepticismen utan gå på personangrepp därifrån är inte helt optimalt som jag ser det.
Citat:
Ursprungligen postat av
sven33
Läs om inlägget och skäms. Eller tänker du vara riktigt ambitiös och hävda att alla rykten om bud (inklusive det turkiska häromveckan där sportchefen mer eller mindre gick ut och bekräftade det i media) är falska..
Sedan skiter jag i Stoke-budet, vi kan låtsas som det aldrig hänt om det hjälper er att se att det bara är ett exempel av många som utgör det jag ville slå fast: Att Guidetti är en av de högst värderade svenska spelarna (minst topp 5, antagligen top2) trots att han är 21 år och inte spelat på 18 månader.
Och nu vet jag ju att Sven inte lyssnar på mig längre men det är ju bara bra så vet jag att jag får sista ordet.
Jag har aldrig påstått att ingen är intresserad. Vet att även nån belgisk klubb var seriöst intresserad (Gent?)
Jag har heller aldrig påstått att jag helt säkert har rätt, det enda jag har påstått är att jag är tveksam till ditt påstående om att han skulle vara den näst högst värderade svenska spelaren.
Och det är väl trevligt att du skiter i Stokebudet men när det budet är det enda du har presenterat siffror på, dessutom från väldigt tveksamma källor, så är det ju bara självklart att man inte blir övertygad.
Slutligen så kan jag väl säga att det finns två olika sätt att hantera en situation när någon ifrågasätter en.
1: Kom med bättre/fler/trovärdigare argument.
2: Skit i att försöka övertyga.
Du har kört på alternativ 3: Hävda att det finns massvis med trovärdiga källor utan att presentera någon och hoppas att du ska nöta ut din motståndare.
Det gick inge vidare i det här fallet.