2013-09-12, 11:00
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Antar att ni skippade den officiella gameplayvideon + trailers? Klart som fan att man kollar på läckt gameplay!

Efter att ha sett alla måste jag säga att bilfysiken ser otroligt rolig ut. Får lite vice city känslor där bilkörningen var grymt "responsive", vilket den även ser ut att vara på femman

Trailers och gameplayvideon är en sak. Är mer rädd att det läckta gameplayet kan innehålla story missions och förstöra för mig. Därför ser inte jag läckt gameplay.
2013-09-12, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Trailers och gameplayvideon är en sak. Är mer rädd att det läckta gameplayet kan innehålla story missions och förstöra för mig. Därför ser inte jag läckt gameplay.

Filmsnuttarna är på sin höjd 1min och visar mest bilkörning, vapen och hur gubbarna rör sig ingen direkt spoiler då vi som sagt redan har sett allt innan via trailers + officiell gameplay
2013-09-12, 11:25
Medlem
Det som störde mig mycket från ett av klippen han la ut var:

Senast redigerad av Ardbeg-och-LSD 2013-09-12 kl. 11:33.
2013-09-12, 11:34
Medlem
Jahopp då var "confirmat" då, bilkörningen är totalt värdelös, de finns ingen dynamisk damage som i GTA IV, dvs du kan köra i 200 rakt in i en vägg och det enda som går sönder är motorhuven som lossnar lite lätt, du kan int gå in i folk utan det är som en osynlig vägg runt omkring alla personer

Fan va ledsen jag blev nu
2013-09-12, 11:42
Medlem
Fyfan vad värdelöst isåfall, dom sakerna var ju en av de bättre med iv, bilskadefysiken och ragdoll fysiken eller vad det nu heter. Är det borta så är det riktigt illa faktiskt.

Edit: Har du nån källa för påståendet? Eller går du på klippen ovan?
2013-09-12, 11:43
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani
Jahopp då var "confirmat" då, bilkörningen är totalt värdelös, de finns ingen dynamisk damage som i GTA IV, dvs du kan köra i 200 rakt in i en vägg och det enda som går sönder är motorhuven som lossnar lite lätt, du kan int gå in i folk utan det är som en osynlig vägg runt omkring alla personer

Äh, bullshit? Nu vill jag inte se videona, men detta kan inte stämma?!?! dessa 1,8 miljarder kan man ju då fråga sig vad dom lagt pengar på? Höga chefslöner ?
2013-09-12, 11:45
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Det som störde mig mycket från ett av klippen han la ut var:

2013-09-12, 11:48
Medlem
Håller med, skulle också överväga att strunta i spelet om det vore så. Så jävla dum kan dom inte vara som gör en sån miss?
2013-09-12, 11:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Äh, bullshit? Nu vill jag inte se videona, men detta kan inte stämma?!?! dessa 1,8 miljarder kan man ju då fråga sig vad dom lagt pengar på? Höga chefslöner ?
Bara för att man spenderar mycket pengar på att utveckla ett spel betyder det inte per automatik att man gör samma beslut som tidigare.
Ja, de kanske har reducerat kraschfysik och dummat ner ragdollen en aning, men tänk på vad mycket annat vi får istället.

Dessutom kan man gå in i folk i Grand Theft Auto IV utan att de märker någonting också. Om du går tillräckligt långsamt blir det som en osynlig vägg mellan spelaren och NPC-karaktären.
2013-09-12, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani

Jag har inte tittat på några av de läckta videorna, men detta låter ju fruktansvärt!
2013-09-12, 11:54
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Bara för att man spenderar mycket pengar på att utveckla ett spel betyder det inte per automatik att man gör samma beslut som tidigare.
Ja, de kanske har reducerat kraschfysik och dummat ner ragdollen en aning, men tänk på vad mycket annat vi får istället.

Dessutom kan man gå in i folk i Grand Theft Auto IV utan att de märker någonting också. Om du går tillräckligt långsamt blir det som en osynlig vägg mellan spelaren och NPC-karaktären.

Men i ett spel som detta, så vill man naturligtvis se krascher som ser verkliga ut, inte som i typ tsdu 2...Och varför har man valt att det ska vara en osynlig vägg när man ska gå mot personer? det betyder ju i mina ögon att det inte går att slå någon då det finns en osynlig vägg ivägen...
2013-09-12, 11:58
Medlem
WalterSullivans avatar
Yankton bekräftat...

Senast redigerad av WalterSullivan 2013-09-12 kl. 12:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in