Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-11, 12:24
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Fast detta med rasblandningskontroll blir ju knepigt, för hur kontrollerar man att folk inte rasblandar sig? Det kräver en totalitär regim som blir otrevlig i längden, för hur ska man då göra med de som trots allt rasblandat sig (sexuellt)?
Samma som med allt annat som är olagligt? Böter och fängelse, efter anmälan och bevisföring.
Citera
2013-09-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Samma som med allt annat som är olagligt? Böter och fängelse, efter anmälan och bevisföring.
Sedan kan man låta modern göra abort frivilligt, tvångsabortera fostret eller adoptera bort den nyfödde rasbastarden till utlandet. Oavsett så är detta inget stort problem i praktiken när vi väl tagit makten, och det behöver inte leda till en "kameror i varje hus"-totalitär stat
Citera
2013-09-11, 13:49
Medlem
Förstår verkligen ingen vad etnisk nationalism innebär? Varför uppstår det ens en diskussion om rasblandning? Det är ett icke-problem i ett etnisk svenskt sverige. Det ska inte ens finnas som halvmesyrer i form av låtsas-medborgare eftersom det kommer leda till stigmatiseringar och ett vi-och-dom tänk, fel fokus. Det är fan vad nationalism ska motverka. ETT Sverige. ETT folk. Ett rasligt homogent folk bosatta i Sverige. Mer exakt än så behöver det inte vara eftersom det i praktiken inte kommer innebära nåt annat än ett svenskt Sverige annat än i teorin.

Det som ur ett rasperspektiv kan diskuteras är vilket spektrum och vidden av ras/folk. Svensk? Skandinavisk? Germansk? Nordisk? Europeisk/vit?
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-09-11 kl. 14:07.
Citera
2013-09-11, 15:21
Medlem
Ponera att SvP kommer till makten i Sverige och ett parti med liknande migrationspolitik kommer till makten i Grekland. Vad händer då med min kompis som har grekisk pappa och svensk mamma? Jag antar att han kommer räknas som utvisningsmaterial i Sverige och som icke-önskvärd invandrare i Grekland. Hamnar han i läger eller dylikt?
Citera
2013-09-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
Ponera att SvP kommer till makten i Sverige och ett parti med liknande migrationspolitik kommer till makten i Grekland. Vad händer då med min kompis som har grekisk pappa och svensk mamma? Jag antar att han kommer räknas som utvisningsmaterial i Sverige och som icke-önskvärd invandrare i Grekland. Hamnar han i läger eller dylikt?
Av vad jag förstått kommer inte SvP att utvisa européer, så din kompis behöver väl inte vara orolig för det antar jag.
Citera
2013-09-11, 15:28
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
Nej, eftersom han är europé så är han inte utvisningsmaterial.
Citera
2013-09-11, 17:37
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Fast att ha kvar ickevita kategoriskt pga att de är adopterade eller dyl kan ju endast innebära skada. Ser inte varför man skulle tillåta det.
Givetvis ska vi ha så få främlingar som möjligt inom landets gränser, men samtidigt så är det en fråga om prioriteringar och att göra avvisningarna på ett så problemfritt sätt som möjligt är. Att börja prata om att alla adoptivbarn ska få åka bananbåt till något U-land kommer med största sannolikhet att väcka FN:s vrede med allt vad det innebär MEN det kommer troligtvis även att innebära att en majoritet av den svenska befolkningen skulle gå man ur huse för att visa sin avsky mot en inhuman behandling av människor. Om vårt folks överlevnad är hotad så är det ett pris vi måste betala, men om så inte är fallet så får man helt enkelt söka andra lösningar för problemet.

/Micke
Citera
2013-09-11, 19:01
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kustmannen
Sedan kan man låta modern göra abort frivilligt, tvångsabortera fostret eller adoptera bort den nyfödde rasbastarden till utlandet. Oavsett så är detta inget stort problem i praktiken när vi väl tagit makten, och det behöver inte leda till en "kameror i varje hus"-totalitär stat

Tycker man kan tillåta adopterade (och kanske t.o.m. några väldigt välassimilerade personer, i alla fall om detta är en så pass viktig mental grej för svenskar att det är avgörande för vår framtid) bo här men vara stenhårda med att de åker ut vid rasblandning, gärna tillsammans med svensken/svenskan som var med på't.
Citera
2013-09-11, 19:31
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Förstår verkligen ingen vad etnisk nationalism innebär? Varför uppstår det ens en diskussion om rasblandning? Det är ett icke-problem i ett etnisk svenskt sverige. Det ska inte ens finnas som halvmesyrer i form av låtsas-medborgare eftersom det kommer leda till stigmatiseringar och ett vi-och-dom tänk, fel fokus. Det är fan vad nationalism ska motverka. ETT Sverige. ETT folk. Ett rasligt homogent folk bosatta i Sverige. Mer exakt än så behöver det inte vara eftersom det i praktiken inte kommer innebära nåt annat än ett svenskt Sverige annat än i teorin.

Det som ur ett rasperspektiv kan diskuteras är vilket spektrum och vidden av ras/folk. Svensk? Skandinavisk? Germansk? Nordisk? Europeisk/vit?

Det är ju detta jag håller på att tjata om, men rödingarna och dom hjärntvättade PK-iterna som kommer till tråden och ställer massa konstiga frågor som dom har undringar om är ju bara för roliga.

Snart börjar dom fråga om "övermänniskor" också.

PS: Det är som min granne som frågade:
Citat:
Får man resa utomlands?

Senast redigerad av Saturnuspojken 2013-09-11 kl. 19:37.
Citera
2013-09-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Det är ju detta jag håller på att tjata om, men rödingarna och dom hjärntvättade PK-iterna som kommer till tråden och ställer massa konstiga frågor som dom har undringar om är ju bara för roliga.

Snart börjar dom fråga om "övermänniskor" också.

PS: Det är som min granne som frågade:
"får man resa utomlands?"

Eller min mor som frågade om jag tål att sitta på en offentlig bänk (någon neger kan ju ha suttit där) eller klarar av att resa utomlands

Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Tycker man kan tillåta adopterade (och kanske t.o.m. några väldigt välassimilerade personer, i alla fall om detta är en så pass viktig mental grej för svenskar att det är avgörande för vår framtid) bo här men vara stenhårda med att de åker ut vid rasblandning, gärna tillsammans med svensken/svenskan som var med på't.

Jag tycker att man i första hand skall gå så långt man känner att man kan göra med detta, men samtidigt propagera för ett etniskt och rasligt homogent samhälle. När sedan lämlarna har vant sig mer och mer vid denna form av tänkande istället för dagens dumflum-globalism och dekadens så kan vi flytta fram positionerna än mer.
Senast redigerad av kustmannen 2013-09-11 kl. 19:47.
Citera
2013-09-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Fast detta med rasblandningskontroll blir ju knepigt, för hur kontrollerar man att folk inte rasblandar sig? Det kräver en totalitär regim som blir otrevlig i längden, för hur ska man då göra med de som trots allt rasblandat sig (sexuellt)?

Vårt mål får aldrig vara att kontrollera folk, målet är ju givetvis att få folket så medvetet så att någon kontroll inte är nödvändig.

Hos ett självmedvetet folk kommer inte dessa kollektiva destruktiva beteendena att förekomma det är alltså en upplysnings fråga!!

Det, av oss, fåtalet individer som i framtiden trotts allt väljer att blanda sig med främmande ras bör givetvis inte kunna räkna med att få samhällets stöd i detta, det vore ju helt vansinnigt!!
Citera
2013-09-11, 20:49
Medlem
Avitalls avatar
681 röster förra valet. Vad satsar SvP på i nästa val? Realistiskt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in