Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-10, 21:48
  #11161
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Precis, rasblandningen med dessa rasfrämmande adoptivbarn har redan fått omfattande dimensioner. 45.000 som skaffar ett par barn var ger snabbt upphov till en rasblandad population på ett par hundra tusen människor. Det är väldigt mycket.

Men som försvinner efter ett par generationer. Det finns viktigare grejer att fokusera på än utomeuropéer uppväxta i svenska familjer. Det borde väl vara något extremt lågprioriterat.

Hela samhällets förfall med invandring, arbetslöshet, skola, samhällets mentalitet, familjen etc är något som måste prioriteras mycket hårdare. Och innan detta är löst så är de få adopterade döda av ålderdom och deras barn svenskar precis som du och jag.
Citera
2013-09-10, 21:50
  #11162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Men som försvinner efter ett par generationer. Det finns viktigare grejer att fokusera på än utomeuropéer uppväxta i svenska familjer. Det borde väl vara något extremt lågprioriterat.

Hela samhällets förfall med invandring, arbetslöshet, skola, samhällets mentalitet, familjen etc är något som måste prioriteras mycket hårdare. Och innan detta är löst så är de få adopterade döda av ålderdom och deras barn svenskar precis som du och jag.

Det försvinner ingenstans, det blandas ut och tas upp i den svenska genpoolen. En halvneger eller halvasiat är inte svensk och kommer aldrig att bli svensk.
Citera
2013-09-10, 21:56
  #11163
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det försvinner ingenstans, det blandas ut och tas upp i den svenska genpoolen. En halvneger eller halvasiat är inte svensk och kommer aldrig att bli svensk.

Det är bara patetiskt om man ska börja leta "rasfrämmande" element i Sveriges befolkning efter att invandringen har stoppats och patrasket kastats ut.

Hur gör vi med folk som blandats med finnar, som till stor del är av asiatiskt ursprung, ska alla dessa finlandssvenskar eller barn efter många generationer till finlandssvenskar gå samma öde som Ivar 5 år vars morfar en gång blev adopterad från Indien?
Citera
2013-09-10, 22:09
  #11164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Själv ska jag nog också gå dit och lägga en röst på SvP med Jonas Dee Geer som förstakandidat på min hemmasnickrade valsedel Alltid stör det någon politiskt korrekt mupp

Hahaha jo det blir säkert bra han är ju förvisso katolik men men....

Vad är man inte villig att göra, för att få störa mupparna???
Citera
2013-09-10, 22:12
  #11165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Det är bara patetiskt om man ska börja leta "rasfrämmande" element i Sveriges befolkning efter att invandringen har stoppats och patrasket kastats ut.

Varför det? Det rör ju sig om flera hundra tusen starkt rasligt främmande och avvikande människor. Människor av en typ som i princip inte alls existerade i Sverige eller i merparten av Europa för bara en handfull decennier sedan.

Citat:
Hur gör vi med folk som blandats med finnar, som till stor del är av asiatiskt ursprung, ska alla dessa finlandssvenskar eller barn efter många generationer till finlandssvenskar gå samma öde som Ivar 5 år vars morfar en gång blev adopterad från Indien?

Blandningar med finnar är generellt inte något problem. Du är förmodligen själv rasfrämmande, rasblandad eller en rasblandare. Det är alltid samma visa med er. Exakt vad är det med ETNISK nationalism ni inte begriper? Ingen har sagt att verkligheten och livet är "rättvist" mot alla individer. Det svenska folkets och den vita rasens överlevnad är viktigare än enskilda individer och viktigare än att vara "rättvis", "snäll" och "trevlig". Det är inget personligt men det är som det är.

Att acceptera närvaron av massor av importerade rasfrämlingar är att acceptera skadeverkningarna av judens rasliga förintelsekrig mot våra folk och vår ras.
__________________
Senast redigerad av Varnagel 2013-09-10 kl. 22:15.
Citera
2013-09-10, 22:26
  #11166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ingen har sagt att verkligheten och livet är "rättvist" mot alla individer. Det svenska folkets och den vita rasens överlevnad är viktigare än enskilda individer och viktigare än att vara "rättvis", "snäll" och "trevlig". Det är inget personligt men det är som det är.

Detta känns så typiskt för den känslosamme svensken. Denne har först köpt etnonationalismens budskap av väldigt naturliga skäl, med tanke på hur destruktiv och skadlig mångkulturen har varit och är för Sverige. Men sedan möter denne en hygglig och trevlig välassimilerad indier eller asiat, och plötsligt är denne beredd att acceptera all enorm skada som våra största fiender har orsakat oss och landet, bara för just dessa individer. Det är så irrationellt det bara kan bli. Jag träffar ofta hyggliga och trevliga invandrare, men det förändrar inte faktumet att mångkulturen har varit och är en katastrof för Sverige och hotar min folkgrupps existens. Det är precis som du säger, man får verkligen inte ta något personligt, vare sig det är svenska etnonationalister eller om det är hyggliga främlingar.
__________________
Senast redigerad av Feru 2013-09-10 kl. 22:29.
Citera
2013-09-10, 22:37
  #11167
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det finns ju en tangent när antalet icke-svenskar blir en fara för de etniska svenskarnas överlevnad, var den går med en väl tilltagen säkerhetsbuffert är en fråga som vetenskapen bör ta ställning till.

/Micke
Fast att ha kvar ickevita kategoriskt pga att de är adopterade eller dyl kan ju endast innebära skada. Ser inte varför man skulle tillåta det.
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Men som försvinner efter ett par generationer. Det finns viktigare grejer att fokusera på än utomeuropéer uppväxta i svenska familjer. Det borde väl vara något extremt lågprioriterat.

Hela samhällets förfall med invandring, arbetslöshet, skola, samhällets mentalitet, familjen etc är något som måste prioriteras mycket hårdare. Och innan detta är löst så är de få adopterade döda av ålderdom och deras barn svenskar precis som du och jag.
Bara för att det är lägre prioriterat än mer destruktiva ickevita så är de ändå ickevita och innebär en skada etniskt för nationen. Det du pratade om var ju inte att ha adopterade lågt på prioriteringslistan, utan att inte ha dem på någon lista alls att åtgärda. En ickevit är en ickevit och ska inte bo i Sverige, eller? Eller varför inte vända på frågan, varför ska ickevita bo i Sverige?
Citera
2013-09-10, 22:55
  #11168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Jag hade gått med i kyrkan igen om det var Jonas som styrde.


Sen ska ju självklart Magnus Söderman in på listan som kandidat två efter De Geer då han haft ett förflutet som icke politiskt korrekt pastor
Citera
2013-09-10, 23:00
  #11169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Fast att ha kvar ickevita kategoriskt pga att de är adopterade eller dyl kan ju endast innebära skada. Ser inte varför man skulle tillåta det.

Bara för att det är lägre prioriterat än mer destruktiva ickevita så är de ändå ickevita och innebär en skada etniskt för nationen. Det du pratade om var ju inte att ha adopterade lågt på prioriteringslistan, utan att inte ha dem på någon lista alls att åtgärda. En ickevit är en ickevit och ska inte bo i Sverige, eller? Eller varför inte vända på frågan, varför ska ickevita bo i Sverige?
Bästa och enklaste lösningen är att införa den typen av lagar som man hade i Tyskland dvs icke vita var välkomna att bo och verka i Tyskland, arbeta och betala skatt som alla andra. Dessa åtnjöt även välfärdsförmåner samt sjukvård och lagligt beskydd så länge de gjorde rätt för sig. Skillnaden var dock att de ej fick rasblanda med tyskarna eller ha poster inom samhället där de kunde ha ett skadligt inflytande på tyskarnas fortsatta existens. Detta kallades för att man var statsanhörig till skillnad mot att vara fullvärdig medborgare vilket endast tyskar kunde vara. Den största skillnaden låg i att fullvärdiga medborgare kunde påverka samhället och politiken medans den möjligheten var låst för statsanhöriga. Detta kallas på modernt språk för apartheid och löser problemet på lång sikt samtidigt som dessa kan bo kvar om de så önskar utan att skada det svenska folket. Efter en 50 år eller så lär ju dock det problemet med dess adopterade vara ur värden på ett naturligt sätt
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2013-09-10 kl. 23:06.
Citera
2013-09-10, 23:12
  #11170
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Bästa och enklaste lösningen är att införa den typen av lagar som man hade i Tyskland dvs icke vita var välkomna att bo och verka i Tyskland, arbeta och betala skatt som alla andra. Dessa åtnjöt även välfärdsförmåner samt sjukvård och lagligt beskydd så länge de gjorde rätt för sig. Skillnaden var dock att de ej fick rasblanda med tyskarna eller ha poster inom samhället där de kunde ha ett skadligt inflytande på tyskarnas fortsatta existens. Detta kallades för att man var statsanhörig till skillnad mot att vara fullvärdig medborgare vilket endast tyskar kunde vara. Den största skillnaden låg i att fullvärdiga medborgare kunde påverka samhället och politiken medans den möjligheten var låst för statsanhöriga. Detta kallas på modernt språk för apartheid och löser problemet på lång sikt samtidigt som dessa kan bo kvar om de så önskar utan att skada det svenska folket. Efter en 50 år eller så lär ju dock det problemet med dess adopterade vara ur värden på ett naturligt sätt
Visst hade förbud mot rasblandning och politiskt utövande gjort en sådan närvaro tämligen harmlös, men varför krångla till det? Svenskarna vinner ju ingenting på det, utan kan endast förlora. Varför inte tvinga alla ickevita att återvandra, lika för alla? Apartheid är ju dock mer rumslig åtskiljning inom samhället, fast det var kanske det du menade?
Citera
2013-09-11, 00:56
  #11171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Visst hade förbud mot rasblandning och politiskt utövande gjort en sådan närvaro tämligen harmlös, men varför krångla till det? Svenskarna vinner ju ingenting på det, utan kan endast förlora. Varför inte tvinga alla ickevita att återvandra, lika för alla? Apartheid är ju dock mer rumslig åtskiljning inom samhället, fast det var kanske det du menade?

Apartheid kanske var ett klumpigt uttryck att använda. Jag syftade helt på den tyska modellen, där såvitt jag förstår fokus inte låg på fullständig fysisk åtskillnad utan snarare på politisk åtskillnad och förbud mot rasblandning. Tredjeriket var ju även öppet för ickevita gästarbetare, gästforskare, studenter mm. Dessa levde ju tillsammans med tyskarna i samhället men var ju förbjudna att rasblanda med tyskarna. Systemet med statsanhörig var dock en form av medborgarskap med restriktioner "för ickearier dvs ickevita" och gällde ju mest folk av den typen som stannade kvar i riket efter maktövertagandet.
Citera
2013-09-11, 12:04
  #11172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Bästa och enklaste lösningen är att införa den typen av lagar som man hade i Tyskland dvs icke vita var välkomna att bo och verka i Tyskland, arbeta och betala skatt som alla andra. Dessa åtnjöt även välfärdsförmåner samt sjukvård och lagligt beskydd så länge de gjorde rätt för sig. Skillnaden var dock att de ej fick rasblanda med tyskarna eller ha poster inom samhället där de kunde ha ett skadligt inflytande på tyskarnas fortsatta existens. Detta kallades för att man var statsanhörig till skillnad mot att vara fullvärdig medborgare vilket endast tyskar kunde vara. Den största skillnaden låg i att fullvärdiga medborgare kunde påverka samhället och politiken medans den möjligheten var låst för statsanhöriga. Detta kallas på modernt språk för apartheid och löser problemet på lång sikt samtidigt som dessa kan bo kvar om de så önskar utan att skada det svenska folket. Efter en 50 år eller så lär ju dock det problemet med dess adopterade vara ur värden på ett naturligt sätt

Fast detta med rasblandningskontroll blir ju knepigt, för hur kontrollerar man att folk inte rasblandar sig? Det kräver en totalitär regim som blir otrevlig i längden, för hur ska man då göra med de som trots allt rasblandat sig (sexuellt)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in