Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-23, 15:35
  #10573
Medlem
R.S.90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
På grund av min situation så måste jag vara anonym nu, vilket jag i och för sig tycker är väldigt trist.
Men den 14 september tänker jag i alla fall komma till Humlegården!

Jag förstår.

ses den 14 då!

/Rebecka
Citera
2013-08-23, 18:54
  #10574
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.S.90
Jag förstår.

ses den 14 då!

/Rebecka

Jag vill uttrycka min tacksamhet att Du, som kvinna, har vågat stiga fram och axla ett sådant betydande ansvar, eftersom den nationella rörelsen behöver mer kvinnliga förebilder. Hade jag tillhört din ortsgruppe, skulle jag ställt mig framför dig och sagt; zum befehl, men tyvärr har jag inte den äran. Det jag vill fråga dig är varför så få kvinnor ansluter sig och vad vi kan göra för att förbättra detsamma?
Citera
2013-08-23, 21:15
  #10575
Medlem
R.S.90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Jag vill uttrycka min tacksamhet att Du, som kvinna, har vågat stiga fram och axla ett sådant betydande ansvar, eftersom den nationella rörelsen behöver mer kvinnliga förebilder. Hade jag tillhört din ortsgruppe, skulle jag ställt mig framför dig och sagt; zum befehl, men tyvärr har jag inte den äran. Det jag vill fråga dig är varför så få kvinnor ansluter sig och vad vi kan göra för att förbättra detsamma?

Tack för dina vänliga ord!

Det är en svår fråga du ställer, och jag är rädd att jag inte kan ge dig svaret på den frågan. Jag vet varför jag är här, men kan tyvärr inte svara för andra kvinnor, även om vi kvinnor är lika på många plan Men det finns en del kvinnor runt om oss som valt att gå med på ett eller annat sätt, sen att de kanske inte valt att vara så aktiva kan bero på olika saker, samma anledningar som det säkert kan bero på för de män som valt att inte vara aktiva. Men vi ska inte glömma, att ett stöd är värt mycket i tider som dessa!
Sen tror jag många kvinnor ger sitt stöd till oss, alla stöd syns ju inte alla gånger utåt

/ Rebecka Wilfridsdotter
Citera
2013-08-24, 15:36
  #10576
Bannlyst
SvP är väldigt nära att få min röst men jag är lite osäker om det här med att kasta ut ALLA rasfrämlingar.

Jag är både judemedveten samt vet hur viktigt det är att ens land är så homogen som möjligt.

Låt säga att vi kastar ut 3.5 miljoner rasfrämlingar (jag räknar med dom som är rasblandade så klart)

Hur farligt vore det om 1.5% av dessa får stanna? Det är ju heller inte säkert att alla dessa 1.5% kommer att skaffa barn heller.

Jag tänker på Tino Sanandaji tex, som dag efter dag hjälper oss att bekämpa de onda krafterna. Det skulle inte vara rätt att kasta ut honom. Han är väl för övrigt från Iran väl? Hur ser SvP på perser?
Citera
2013-08-24, 16:00
  #10577
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxneger
Han är väl för övrigt från Iran väl? Hur ser SvP på perser?
Perser är inte en del av det västerländska genetiska arvet, så de skulle inte behandlas annorlunda än andra rasfrämlingar, bara för att de talar ett indoeuropeiskt språk.
Citera
2013-08-24, 16:31
  #10578
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Perser är inte en del av det västerländska genetiska arvet, så de skulle inte behandlas annorlunda än andra rasfrämlingar, bara för att de talar ett indoeuropeiskt språk.

Iranier är väl arier från början? känner många som anpassat sig bra.
Citera
2013-08-24, 16:49
  #10579
Medlem
Irenicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Iranier är väl arier från början? känner många som anpassat sig bra.
De flesta iranier är väl idag väldigt utblandade, även i mycket högre utsträckning än de sydligaste greker, spanjorer och italienare. När jag tänker på iranier så kan jag inte låta bli att associera till turkar och araber i alla fall, men man kanske blir lurad av den muslimska kulturen.
Citera
2013-08-24, 17:00
  #10580
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Iranier är väl arier från början? känner många som anpassat sig bra.
Nej, det är de inte. Det ariska urhemmet fanns med största sannolikhet inte i Iran. Det förändras inte av att du känner många som har anpassat sig bra.
Citera
2013-08-24, 17:17
  #10581
Medlem
Saturnuspojkens avatar
FGS!

Arier = https://sv.wikipedia.org/wiki/Arier

Arya = Indiskt ord som betyder "Ren, Ädel"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Arya
Citera
2013-08-24, 17:21
  #10582
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
FGS!

Arier = https://sv.wikipedia.org/wiki/Arier

Arya = Indiskt ord som betyder "Ren, Ädel"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Arya
Jaha, och fan vad bevisar det?

Ska du komma med desinformation så behöver du åtminstone någon källa som försöker framstå som seriös, om du vill lyckas med ditt försök att förstöra.
__________________
Senast redigerad av Bjornserkr 2013-08-24 kl. 17:26.
Citera
2013-08-24, 17:26
  #10583
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Jaha, och fan vad bevisar det?

Min logik säger mig att när A.H pratade om Aryer så menade han den Germanska folkgruppen som var rena och ädla till skillnad från andra folkgrupper.

Det är ett Judiskt påfund att blanda ihop orden och begreppen för att förvilla,splittra Nationalister och sprida desinformation!
Citera
2013-08-24, 17:27
  #10584
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Min logik säger mig att när A.H pratade om Aryer så menade han den Germanska folkgruppen som var rena och ädla till skillnad från andra folkgrupper.

Det är ett Judiskt påfund att blanda ihop orden och begreppen för att förvilla Nationalister och sprida desinformation!
Jaha, det var så du menade ... det framstod som att du försökte bevisa att de "äkta arierna" egentligen var från Iran/Indien. Jag tar tillbaka det jag skrev om desinformation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in