2013-09-11, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Om du läser mina inlägg så ser du att jag tror INTE att Henrik är inblandad. Jag beklagade att familje medlemmar blev anklagade.

Jag undrade Varför folk anklagar hans kusin, det var inte en anklagan. Jag ifrågasatte om det finns belägg för misstankarna.

Ok, mitt fel ja det kan man verkligen ifrågasätta
Citera
2013-09-11, 15:18
Medlem
står ju om Henrik i den här tråden https://www.flashback.org/t951098p3 med och på svenska mord så värdens snällaste kille är han ju inte. Men att döda sin egna kusin inte så troligt.men man ska ju ha klart för sej att det kan nästa vara vem som helst som gjort det .om det nu är han som låg i buskarna
Citera
2013-09-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry_12000
står ju om Henrik i den här tråden https://www.flashback.org/t951098p3 med och på svenska mord så värdens snällaste kille är han ju inte. Men att döda sin egna kusin inte så troligt.men man ska ju ha klart för sej att det kan nästa vara vem som helst som gjort det .om det nu är han som låg i buskarna

De där hände för över 4 år sen och H har suttit av sitt straff och helt klart ändrat livsstil han har väl inte blitt en scout men det är en otrolig skillnad på honom sen den tiden, 4 år är lång tid på en så ung människa.
Citera
2013-09-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
De där hände för över 4 år sen och H har suttit av sitt straff och helt klart ändrat livsstil han har väl inte blitt en scout men det är en otrolig skillnad på honom sen den tiden, 4 år är lång tid på en så ung människa.

man ska väl vara noga med att komma ihåg att för 99,99% av befolkning så händer det där aldrig.
Citera
2013-09-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
man ska väl vara noga med att komma ihåg att för 99,99% av befolkning så händer det där aldrig.

Ne och de är väl tur de.
Citera
2013-09-11, 15:38
Medlem
Citat:
ja precis, kanske de är så att han vill svärta ner H för nått som hänt dom emellan.

Det är absolut inte så att jag försöker svarta ner någon.
Jag följer bara vad folk faktiskt säger och som vore helt absurt ifall människor ljög om.
H och G hadde också som jag förstått endast kontakt när det kom till affärer och andra dumheter ifrån den "undre" världen och H fortsatte gång på gång blåsa G och alla Gs vänner enligt vännerna.
Det är ju som ni säger bara rykten men som tidigare nämnt är inte H en ängel och att han skulle ha blivit någon mycket bättre människa nu är ju inte vad ja hört iallafall.

Men som sagt bara skvaller / rykten som ni vill få det till
Citera
2013-09-11, 15:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Jag tycker vi väntar och ser även om H skulle vart på plats så skulle han aldrig göra en kusin illa iaf inte så illa som det verkar vara.

De stod ju varandra inte nära?
Citera
2013-09-11, 16:50
Medlem
--RespeCt--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Det är absolut inte så att jag försöker svarta ner någon.
Jag följer bara vad folk faktiskt säger och som vore helt absurt ifall människor ljög om.
H och G hadde också som jag förstått endast kontakt när det kom till affärer och andra dumheter ifrån den "undre" världen och H fortsatte gång på gång blåsa G och alla Gs vänner enligt vännerna.
Det är ju som ni säger bara rykten men som tidigare nämnt är inte H en ängel och att han skulle ha blivit någon mycket bättre människa nu är ju inte vad ja hört iallafall.

Men som sagt bara skvaller / rykten som ni vill få det till

Ja vad jag har förstått så är G en pojk som haft mycket runt omkring sig. Hans egen bror kastade ut honom när han inte hade någonstans att vara, men då hade H ställt upp!? Och att G är känd för att stjäla av vänner och inte betala sina skulder är ju inget att stoppa under stolen med, men drogerna underlättar kanske inte livet, vad vet jag.
Så änglar har dom inte varit någon av dom.
Citera
2013-09-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --RespeCt--
Ja vad jag har förstått så är G en pojk som haft mycket runt omkring sig. Hans egen bror kastade ut honom när han inte hade någonstans att vara, men då hade H ställt upp!? Och att G är känd för att stjäla av vänner och inte betala sina skulder är ju inget att stoppa under stolen med, men drogerna underlättar kanske inte livet, vad vet jag.
Så änglar har dom inte varit någon av dom.

Hmm tror du fått ganska mycket om bakfoten ?
Vad ja vet så hadde G alltid en öppen dörr hos sin bror, likaså sina andra syskon och dom träffades och hadde kontakt aktivt ? Man har ju även lagt märket till att dom
anhöriga/närmsta varit dom som varit sökande efter försvinnandet, delat mps och gjort massor medan han H ni säger ställer upp inte delat mps, inte letat och rent av inte brytt sig ?
Citera
2013-09-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
De stod ju varandra inte nära?

jasså! dom var väl ihop mycke fast kanske inte på sista tiden
Citera
2013-09-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Hmm tror du fått ganska mycket om bakfoten ?
Vad ja vet så hadde G alltid en öppen dörr hos sin bror, likaså sina andra syskon och dom träffades och hadde kontakt aktivt ? Man har ju även lagt märket till att dom
anhöriga/närmsta varit dom som varit sökande efter försvinnandet, delat mps och gjort massor medan han H ni säger ställer upp inte delat mps, inte letat och rent av inte brytt sig ?

Hur vet du att den dörren alltid va öppen ? och de senare har du väl läst i tidningen.
Citera
2013-09-11, 17:12
Medlem
Alla dom saker du beskriver om G, cirkuleras runt Lidköpings trakterna om H, förutom det med brodern, utan har hört att det handlar om modern med H. Jag antar att du inte kommer ifrån Lidköping.
Skulle inte förvåna mig om ryktena är sanna, då det inte sagt ett positivt ljud om honom när han kommit på tal. Vad jag har förstått är han ren sociopat, han bryr sig bara om sig själv och skulle kunna sälja sin egen mamma för en tia om jag förstått rätt. Läste någonstans i tråden att han tydligen ska ha barn, stackars unge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in