2013-09-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Hur vet du att den dörren alltid va öppen ? och de senare har du väl läst i tidningen.

Skall jag ha läst i tidningen att H inte engagerat sig för 5 öre på hans så högt betydelsefulla kusin som ni försöker säga ? Man har ju även lagt märket till vilka som delat och vilka som inte delat mps m.m?
Jag har själv ställt upp på skallgångarna då jag tycker det är folkvett och kan med största sannolikhet uppge att H inte engagerat sig varken via skallgång eller mps på fb. Konstigt om han nu gjorde så mycket ?
Citera
2013-09-11, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLIFE
Alla dom saker du beskriver om G, cirkuleras runt Lidköpings trakterna om H, förutom det med brodern, utan har hört att det handlar om modern med H. Jag antar att du inte kommer ifrån Lidköping.
Skulle inte förvåna mig om ryktena är sanna, då det inte sagt ett positivt ljud om honom när han kommit på tal. Vad jag har förstått är han ren sociopat, han bryr sig bara om sig själv och skulle kunna sälja sin egen mamma för en tia om jag förstått rätt. Läste någonstans i tråden att han tydligen ska ha barn, stackars unge.

Nu vet jag inte vem du skriver om ? vem är det som är sociopat ?
Citera
2013-09-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Skall jag ha läst i tidningen att H inte engagerat sig för 5 öre på hans så högt betydelsefulla kusin som ni försöker säga ? Man har ju även lagt märket till vilka som delat och vilka som inte delat mps m.m?
Jag har själv ställt upp på skallgångarna då jag tycker det är folkvett och kan med största sannolikhet uppge att H inte engagerat sig varken via skallgång eller mps på fb. Konstigt om han nu gjorde så mycket ?

Jag vet att G och H har vart ihop mycke och även att G har bott hos H men som jag skrev tidigare så har dom nog inte umgåtts mycke på sistonne och det kan ju bero på att H bor i småland och har flickvän .
Citera
2013-09-11, 17:50
Medlem
Citat:

Känner du H eftersom du vet att han inte delat mps på fb ? eller är du en stalker?
Citera
2013-09-11, 18:55
Medlem
--RespeCt--s avatar
Citat:
Hmm tror du fått ganska mycket om bakfoten ?
Vad ja vet så hadde G alltid en öppen dörr hos sin bror, likaså sina andra syskon och dom träffades och hadde kontakt aktivt ? Man har ju även lagt märket till att dom
anhöriga/närmsta varit dom som varit sökande efter försvinnandet, delat mps och gjort massor medan han H ni säger ställer upp inte delat mps, inte letat och rent av inte brytt sig ?

Ja du ser, det du hör, det jag hör, låter inte riktigt lika,
så vad är det som säger att det du hört är sant och inte det jag hört.
Eller att allt är skitprat?
Sen tror jag inte att varken du eller jag har rätt att döma vem som bryr sig.
Alla människor hanterar krissituationer olika.
Citera
2013-09-11, 18:58
Medlem
Critages avatar
Jag har jävligt färsk info om G och H men vet inte om jag vågar gå ut med allt pga risken för mitt liv
Citera
2013-09-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Critage
Jag har jävligt färsk info om G och H men vet inte om jag vågar gå ut med allt pga risken för mitt liv

Inget illa menat, men är det inte smartare att gå till polisen än att kasta ut nått sånt i en fb-tråd?
Citera
2013-09-11, 19:14
Medlem
Critages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Inget illa menat, men är det inte smartare att gå till polisen än att kasta ut nått sånt i en fb-tråd?

det är bara lite mera info inget direkt om mordet/försvinnandet men G och H har pysslat med mycket sjuka saker i hop så att säga jobba sig upp för dom större så att säga men detta är bara lite av vad som finns att säga men snuten hitta ju en pistol i en väska som tillhörde G och det finns inte med i någon tidning.
Citera
2013-09-11, 19:23
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:

Du är ju helt anonym här.
Citera
2013-09-11, 19:31
Medlem
Att döma av vänlistor etc på facebook har väl både H och G samt Gs bror en hel del tvivelaktig folk som sysslar med både det ena och andra. Det skrevs att H skärpt sig etc. Svårt att se när han nyligen enligt samma skribent suttit anhållen vid den tiden. Finns nog en hel del i historien som aldrig kommer nystas upp....
Citera
2013-09-11, 19:54
Medlem
Citat:
det är bara lite mera info inget direkt om mordet/försvinnandet men G och H har pysslat med mycket sjuka saker i hop så att säga jobba sig upp för dom större så att säga men detta är bara lite av vad som finns att säga men snuten hitta ju en pistol i en väska som tillhörde G och det finns inte med i någon tidning.

Hur kan då du sitta på den infon ang en pistol om polisen inte gått ut med det? Källa på det, eller du kanske bara sitter & trollar?
Citera
2013-09-11, 20:37
Medlem
VET vi att G missbrukade nu ?

hmm..kan det vara så att han sålde också ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in