2013-09-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Skyddar? man behöver inte skydda en oskyldig! fattar ni inte att ni ställer till en massa skit mellan släkt och vänner?

Ändrade tidigare inlägg, ja förstår helt dina tankar men är det nu så att H vore inblandad
hoppas jag att G får den upprättelsen ifall det visar sig att personen i buskaget är G.

Och när det kommer till tidigare nämnda kretsar kan man inte utesluta någon person hur närma eller långt ifrån personerna stått varandra
Citera
2013-09-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
(min feting)

Kanske dags för dem att sluta läsa denna tråd om dom far illa av den, eller vad tycker du Einstein?

Ja det är ju bättre dom slutar med det än att folk skriver fiktioner om händelsen, eller hur Mr:Zero
Citera
2013-09-11, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Ändrade tidigare inlägg, ja förstår helt dina tankar men är det nu så att H vore inblandad
hoppas jag att G får den upprättelsen ifall det visar sig att personen i buskaget är G.

Och när det kommer till tidigare nämnda kretsar kan man inte utesluta någon person hur närma eller långt ifrån personerna stått varandra

det är klart att gabbe ska ha upprättelse jag har aldrig sagt nått annat, men får han det genom lögner på nätet?
Citera
2013-09-11, 13:43
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ja det är ju bättre dom slutar med det än att folk skriver fiktioner om händelsen, eller hur Mr:Zero
Även du Einstein måste ju fatta att en sådan här händelse väcker uppmärksamhet och därmed även spekulationer på ett forum som detta. Oavsett vad man tycker om det som företeelse, så kommer det alltid att vara så.

Lycka till med att få alla här att sluta skriva fiktioner. Kanske lättare att få de anhöriga att sluta läsa detta forum?
Citera
2013-09-11, 13:45
Medlem
Citat:
Även du Einstein måste ju fatta att en sådan här händelse väcker uppmärksamhet och därmed även spekulationer på ett forum som detta. Oavsett vad man tycker om det som företeelse, så kommer det alltid att vara så.

Lycka till med att få alla här att sluta skriva fiktioner. Kanske lättare att få de anhöriga att sluta läsa detta forum?

Skulle du sluta läsa om det gällde din bror son kusin pojkvän you name it ?
Citera
2013-09-11, 13:47
Medlem
Känns ju som att det är större chans att H och ni andra som säger att han inte har träffat G ljuger. Då man hört från väldigt många håll att dom har setts tillsammans. Tycker det klingar väldigt fel i mina öron.
Citera
2013-09-11, 13:48
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Skulle du sluta läsa om det gällde din bror son kusin pojkvän you name it ?
Ja, det skulle jag absolut göra, för jag misstänker att jag skulle må oerhört dåligt av att läsa alla spekulationer runt händelsen. Speciellt om man känner att de är helt snett ute. Vad kan bli bättre för ens mående av att läsa en tråd som denna om man är nära anhörig? Menar du att det bara är för att stilla ens egen nyfikenhet?
Citera
2013-09-11, 13:49
Medlem
Citat:
det är klart att gabbe ska ha upprättelse jag har aldrig sagt nått annat, men får han det genom lögner på nätet?

Men varken du eller jag kan säga att det är lögner .
Självklart hadde inte en människa sagt till dig eller mig ifall dem begått något brott
på den här nivån ?

Jag menar att man kan inte utesluta någon pga att den personen säger att det
inte är så som folk säger. Majoritet brukar till stordel ligga någon sanning i och att så
många uppger samma information så kan man inte utesluta personen även om den säger " NEJ folk ljuger.
Citera
2013-09-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Men varken du eller jag kan säga att det är lögner .
Självklart hadde inte en människa sagt till dig eller mig ifall dem begått något brott
på den här nivån ?

Jag menar att man kan inte utesluta någon pga att den personen säger att det
inte är så som folk säger. Majoritet brukar till stordel ligga någon sanning i och att så
många uppger samma information så kan man inte utesluta personen även om den säger " NEJ folk ljuger.

Jag tycker vi väntar och ser även om H skulle vart på plats så skulle han aldrig göra en kusin illa iaf inte så illa som det verkar vara.
Citera
2013-09-11, 14:03
Medlem
Citat:
Ja, det skulle jag absolut göra, för jag misstänker att jag skulle må oerhört dåligt av att läsa alla spekulationer runt händelsen. Speciellt om man känner att de är helt snett ute. Vad kan bli bättre för ens mående av att läsa en tråd som denna om man är nära anhörig? Menar du att det bara är för att stilla ens egen nyfikenhet?

Alla är vi olika och att gå och vänta på att min typ bror eller mitt barn skulle komma hem efter denna tid skulle göra mig galen och då griper man nog tag i alla trådar man kan för att försöka hitta sanningen och att då få läsa att en nära släkting är misstänkt på tråden kan ju ställa till ett rent helvete, och om nu H var i lidköping när G försvann så tycker jag att bängen borde ha hört honom.
Citera
2013-09-11, 14:03
Medlem
Citat:
Jag tycker vi väntar och ser även om H skulle vart på plats så skulle han aldrig göra en kusin illa iaf inte så illa som det verkar vara.

Vad jag förstått så kan dom ej säga hur illa det är ?
Kroppen har ju legat länge vilket är anledningen till den svåra identifieringen ?
Jag vet ej hur H är men är han inom kretsen folk pratat tidigare om
så kan man heller inte utesluta egoismen som lever i de kretsarna. MIG & MITT är det viktigaste för vissa människor .
Citera
2013-09-11, 14:08
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Alla är vi olika och att gå och vänta på att min typ bror eller mitt barn skulle komma hem efter denna tid skulle göra mig galen och då griper man nog tag i alla trådar man kan för att försöka hitta sanningen och att då få läsa att en nära släkting är misstänkt på tråden kan ju ställa till ett rent helvete, och om nu H var i lidköping när G försvann så tycker jag att bängen borde ha hört honom.
(min fetning)

Absolut, jag håller med dig. Man måste nog ändå i det läget ställa sig frågan om det är värt en jävla massa sämre mående för att försöka stilla sin nyfikenhet med hjälp av en tråd på detta forum som givetvis är full av info som def. inte är kalla fakta. Om allt som stod här vore fakta, så skulle denna tragiska händelse varit löst för länge sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in