2013-09-11, 14:09
Medlem
--RespeCt--s avatar
Vad jag tycker är konstigt är att man letar gärningsman innan man har ett brott bekräftat.
Sen tror jag att man får vistats vart man vill, när man vill, men vem man vill om inte fallet är sådant att det finns ett besöksförbud.

Detta är ju trots allt en tragisk händelse om en FÖRSVUNNEN människa.

Sen att denna försvunna människa är en missbrukare med en del ovänner gör väl att många spekulerar kanske. Men det gör honom verkligen inte mindre värd att finna.
Senast redigerad av --RespeCt-- 2013-09-11 kl. 14:11.
Citera
2013-09-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Vad jag förstått så kan dom ej säga hur illa det är ?
Kroppen har ju legat länge vilket är anledningen till den svåra identifieringen ?
Jag vet ej hur H är men är han inom kretsen folk pratat tidigare om
så kan man heller inte utesluta egoismen som lever i de kretsarna. MIG & MITT är det viktigaste för vissa människor .

Vi vet inte ens om det är G som hittats än får väl hoppas att det inte är han.
Vad gäller H har han lämnat detta livet han levde tidigare och lever ett relativt lugnt liv med sin flickvän som ska ha barn inom kort.
Citera
2013-09-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
(min fetning)

Absolut, jag håller med dig. Man måste nog ändå i det läget ställa sig frågan om det är värt en jävla massa sämre mående för att försöka stilla sin nyfikenhet med hjälp av en tråd på detta forum som givetvis är full av info som def. inte är kalla fakta. Om allt som stod här vore fakta, så skulle denna tragiska händelse varit löst för länge sedan.

Ja det skulle den ju vart och det hade ju vart skönt för alla parter.
Citera
2013-09-11, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Vi vet inte ens om det är G som hittats än får väl hoppas att det inte är han.
Vad gäller H har han lämnat detta livet han levde tidigare och lever ett relativt lugnt liv med sin flickvän som ska ha barn inom kort.

Jo vi får hoppas det inte är han.
Vad gäller H är det absolut inte som du säger enligt folk som faktiskt påstår sig till och med
gjort affärer och annat tillsammans med honom inte alls långt tillbaka.

Fast det är ju bara rykten ifrån flertal människor .
Citera
2013-09-11, 14:15
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ja det skulle den ju vart och det hade ju vart skönt för alla parter.
Exakt.

Är det helt fastställt att det är den försvunna Gabriel som har hittats?
Citera
2013-09-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --RespeCt--
Vad jag tycker är konstigt är att man letar gärningsman innan man har ett brott bekräftat.
Sen tror jag att man får vistats vart man vill, när man vill, men vem man vill om inte fallet är sådant att det finns ett besöksförbud.

Detta är ju trots allt en tragisk händelse om en FÖRSVUNNEN människa.

Sen att denna försvunna människa är en missbrukare med en del ovänner gör väl att många spekulerar kanske. Men det gör honom verkligen inte mindre värd att finna.

Jag menar inte att H skulle vara misstänkt men om dom skulle setts ihop 2 dagar i rad varav den sista är dagen för försvinnandet skulle väl polisen vara intresserade av att prata med H om vad som sagts och gorts , eller är jag ute och seglar ?
Citera
2013-09-11, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Exakt.

Är det helt fastställt att det är den försvunna Gabriel som har hittats?

Nej det är det inte.
Citera
2013-09-11, 14:20
Medlem
Citat:
Vad gäller H är det absolut inte som du säger enligt folk som faktiskt påstår sig till och med

Då har han döljt det mycket bra för mig isf för vi har så gott som daglig kontakt.
Citera
2013-09-11, 14:22
Medlem
--RespeCt--s avatar
Citat:

Du verkar ju ha väldigt bra insyn i hans liv, det verkar som om du tror att han har rövat bort G eller något, har du någon info om den saken eller är det bara tomt skvaller som mycket annat man hör. Väldigt anklagande låter du så då borde du ju ha mer än "hört" saker
Citera
2013-09-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --RespeCt--
Du verkar ju ha väldigt bra insyn i hans liv, det verkar som om du tror att han har rövat bort G eller något, har du någon info om den saken eller är det bara tomt skvaller som mycket annat man hör. Väldigt anklagande låter du så då borde du ju ha mer än "hört" saker

ja precis, kanske de är så att han vill svärta ner H för nått som hänt dom emellan.
Citera
2013-09-11, 14:30
Medlem
--RespeCt--s avatar
Citat:
ja precis, kanske de är så att han vill svärta ner H för nått som hänt dom emellan.

Man vet ju aldrig, folk ljuger ju som han sa
Citera
2013-09-11, 15:13
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
henr*k har inget med g försvinnande att göra!! och han sitter inte anhållen! jag prata med han i förrgår så lägg för fan ner skitsnacket

Om du läser mina inlägg så ser du att jag tror INTE att Henrik är inblandad. Jag beklagade att familje medlemmar blev anklagade.

Jag undrade Varför folk anklagar hans kusin, det var inte en anklagan. Jag ifrågasatte om det finns belägg för misstankarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in