2013-09-10, 22:22
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Tja!

Har lite frågor som något "proffs" kanske kan besvara Till att börja med, när man känner att man äger en lane, t.ex som ADC, bör man ta sönder deras turret så fort som möjligt eller dra ut på det och farma? Jag brukar oftast försöka farma upp mig innan jag vinner lanen, men vad är det bästa egentligen?
Beror helt på vilken gubbe du spelar, vem du möter och om ditt lag är redo för att börja köra riktiga TFs.
Spelar du Cait och möter Vayne så skulle jag personligen vara kvar på lane så länge som möjligt bara för att neka Vayne farm så länge det bara går.
Spelar du Cait och möter Graves skulle jag pusha ner tornet och pusha någon annan lane stenhårt.
Spelar du Vayne skulle jag hålla mig kvar på lane så länge som möjligt så du kan få råd med dina items så snabbt som möjligt.
Spelar du random ADC men ditt team har en setup som är starkast early game ska du pusha tornet och försöka avsluta matchen.

Som du ser är det svårt att säga, allt beror på hur situationen ser ut.
Citat:
Sedan undrar jag angående rune pages, hur stor skillnad gör det egentligen? Jag har en AD och en AP sida som jag använder till alla roller, men funderar på om jag bör skaffa en rune page för support/tank? Lirar rankat i silver IV så det kanske inte är det seriösaste
Meh, är man inte jättebra på spelet så spelar inte runor så stor roll egentligen. Det är mera när man är duktig och möter en jämlik som % hit och dit börjar spela en större roll.
Citera
2013-09-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbob
Vad har ni för åsikter om rengar?

Köpte honom precis spelade ett par normals sen ranked där jag drog en penta 2v5?

Han är okej men kräver i princip att du har en botrk för att kunna göra någon skillnad i en tf.
Citera
2013-09-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Han är okej men kräver i princip att du har en botrk för att kunna göra någon skillnad i en tf.

Du och dina jävla botrk's
Citera
2013-09-10, 22:54
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid

Haha kunde faktiskt inte hålla mig för att garva rakt ut irl..
Citera
2013-09-10, 22:58
Medlem
Citat:

Ja men det har Riot sig själva att skylla, om man gör ett item så starkt så är det inte konstigt att många har det i sin core build
Citera
2013-09-10, 23:01
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ja men det har Riot sig själva att skylla, om man gör ett item så starkt så är det inte konstigt att många har det i sin core build

Din avatar känns så ... karakteristisk
Citera
2013-09-10, 23:36
Medlem
apels1nens avatar
Citat:
Vad jag vet så är det ingen nämnvärd Rengar main som bygger det, men fortsätt bygg det du om det är så OP!
Citera
2013-09-11, 00:55
Medlem
Sitter och fundera på

När man får skinsen från GAmecom när man gjorde dem frågorna om mundo. ?
Citera
2013-09-11, 03:36
Medlem
Funderar på att plocka upp Annie mid. Tips på build?
Citera
2013-09-11, 04:08
Medlem
Citat:

Annie är väl en okej mid champ. Skaffa en tidig botrk och abusa hennes aa range.
Citera
2013-09-11, 08:01
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Annie är väl en okej mid champ. Skaffa en tidig botrk och abusa hennes aa range.
Asgarv!
Citera
2013-09-11, 08:32
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:

Citat:

Glöm inte PDn för att få iväg ännu fler attacker och en crit då och då, Botrk och PD fungerar så oerhört bra ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in