2013-08-25, 19:13
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Tycker inte du ska säga så. Jag har fått 2 till utöver mina 3 i klienten efter att jag använt upp dem.

Handlar nog snarare om hur bra humör supporten är på.
Det är lite ungefär samma sak som när dem ger bort små mängder RP. Det är ingeting dem gör officelt, men dem gör det ändå. Man kommer aldrig få flera refunds "Officelt", det sa dem när dem la till det, men självklart kan dem ändra sig senare.
Citera
2013-08-25, 19:18
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Faaaasst, Orianna har ett mycket starkare skillset och MYCKET starkare AOE än vad cassi har.
Väldigt subjektivt.
Citera
2013-08-25, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Väldigt subjektivt.

Fast egentligen inte. Hon har enormt lane dominans med sin boll (Q), movespeed slow/haste kombinerat med en aoe nuke i W. Sköld och resist på E och en ultimate som är väldigt mycket pålitligare än Cassiopeias samt att de drar in alla mot mitten (nu kan jag ha väldigt fel men räknas inte det som en knockup, alltså att tenacity inte reducerar den?)

Hon har hög dmg kombinerat med gamechanging ult och ton med utility. Cass har högre dmg men inte lika mycket utility.
Citera
2013-08-25, 19:36
Bannlyst
Citat:
Väldigt subjektivt.
Alltså grejjen med Orianna är att hon kan pumpa in många till en koncentrerad plats som är förberedande för resten av ditt lag.

Och detta
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Fast egentligen inte. Hon har enormt lane dominans med sin boll (Q), movespeed slow/haste kombinerat med en aoe nuke i W. Sköld och resist på E och en ultimate som är väldigt mycket pålitligare än Cassiopeias samt att de drar in alla mot mitten (nu kan jag ha väldigt fel men räknas inte det som en knockup, alltså att tenacity inte reducerar den?)

Hon har hög dmg kombinerat med gamechanging ult och ton med utility. Cass har högre dmg men inte lika mycket utility.
Citera
2013-08-25, 19:53
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Det blir nerf på Lucian nästa patch va? Op champ

Inte alls OP imo, mer åt det andra hållet- Helt okej Q och E, svag W och svag ulti med en stark passive.
Citera
2013-08-25, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Inte alls OP imo, mer åt det andra hållet- Helt okej Q och E, svag W och svag ulti med en stark passive.

Håller verkligen med. Har bara mött han men han är ju verkligen inte så mobile som jag trodde han skulle va, som det var meningen att han skulle vara. Ultin används ju ofta i början på frontline och då får han inga resets. Alternativt kan han använda den efter en spellrotation men då förlorar han mycket dmg känns det som.

Nu har han inte vart ute så länge så det är väl att vänta och se om någon kan få honom att fungera optimalt.
Citera
2013-08-25, 21:28
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Håller verkligen med. Har bara mött han men han är ju verkligen inte så mobile som jag trodde han skulle va, som det var meningen att han skulle vara. Ultin används ju ofta i början på frontline och då får han inga resets. Alternativt kan han använda den efter en spellrotation men då förlorar han mycket dmg känns det som.

Nu har han inte vart ute så länge så det är väl att vänta och se om någon kan få honom att fungera optimalt.

Spelade faktiskt med en nu som gick typ 10-1 under laning, verkar snowballa rätt hårt faktiskt då hans ult gör helt sinnessjuk dmg ifall han outlevlar motståndaren.
Citera
2013-08-25, 21:37
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det är lite ungefär samma sak som när dem ger bort små mängder RP. Det är ingeting dem gör officelt, men dem gör det ändå. Man kommer aldrig få flera refunds "Officelt", det sa dem när dem la till det, men självklart kan dem ändra sig senare.

Givetvis. Men på dig lät det som om det aldrig någonsin kan ske. Därför ville jag bara utveckla min sida av det hela.
Citat:
Väldigt subjektivt.
Wb mate!
Citera
2013-08-25, 21:39
Bannlyst
Jag har en fundering som gäller mmr, hur höjs den?
Höjs den när du spelar bättre än de du matchas mot, oberoende om du vinner eller förlorar?
Eller är det bara att få mer wins än losses för att den ska höjas?
Citera
2013-08-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LooRy
Jag har en fundering som gäller mmr, hur höjs den?
Höjs den när du spelar bättre än de du matchas mot, oberoende om du vinner eller förlorar?
Eller är det bara att få mer wins än losses för att den ska höjas?

Den exakta ekvationen är hemlig så vitt jag vet, men tyvärr krävs det nog att laget vinner. Ett mer komplext bedömingssystem är svårt på grund av de olika rollerna man har i laget.
Citera
2013-08-25, 21:48
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Haha, finns ingen bättre känsla än att köra kaxiga personer som ber om 1v1 när de förlorar
Gick med på det iaf, när jag hade gått 3-0 så "dca" han
Citera
2013-08-25, 22:16
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Jösses vad servarna har buggat loss nu det senaste, Fy skäms RIOT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in