2013-09-10, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
En fråga gällande bilar online: När man kämpat med med att skaffa en viss bil, gjort sin customization etc. Går det att förlora bilen?

T.ex. om man parkerar bilen någonstans och sen drar därifrån, är den borta för alltid? :P

Försäkra bilen
Citera
2013-09-10, 21:45
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Försäkra bilen

Går det verkligen att göra så?!

Fyfan vad jag älskar att Rockstar tänker så långt!
Citera
2013-09-10, 21:55
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Pinkslip race borde finnas, man får spela med sin bil som insats

Ja!

Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Absolut, grym idé! Såg att de på GTAForums skulle ha något liknande, de skulle tydligen endast köra med egenköpta bilar, nystulet får det ju vara

Det bästa vore om alla kom insladdandes med snuten i hälarna till bilutställningen så att vi börjar med skottlossning och blir av med polisen innan det hela börjar, flashback style.

Läste det också !Antingen satsar man bilen eller så satsar man pengar

Sen kör man fordonsklass för sig!
Citera
2013-09-10, 21:59
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Går det verkligen att göra så?!

Fyfan vad jag älskar att Rockstar tänker så långt!

Du kan även låsa den så att ingen kan ta den.

Har också hört att det kommer finnas en mobilapp (typ find my iphone fast för bilen) som gör att du kan spåra bilen om nån skulle sno den. Jävligt häftigt enligt mig, ta med några crewmedlemmar och leta upp idioten som bråkade med fel person och visa vilket crew som bestämmer
Citera
2013-09-10, 22:31
Medlem
Tjäna...

Skulle vilja lira med crewet här på Flashback. Heter RB_1897 och lirar på ps3.

Citera
2013-09-10, 22:36
Medlem
Alla verkar så sjukt förväntansfulla. Skulle vara riktigt komiskt om spelet blir en megaflopp.
Förväntningarna är ju på gränsen till orealistiska. Vi som gillar konsolspel lär väl bli nöjda men PC-fantasterna kan säkert bli besvikna över grafiken.
Senast redigerad av Kaymano 2013-09-10 kl. 22:54.
Citera
2013-09-10, 22:48
Medlem
Nu har även jag joinat. Inser att jag kanske är lite sent ute men jag kommer ha nästan obegränsat med tid ett par månader framöver och är beredd att kriga för en plats i detta grymt ärofyllda crew

Lirar PS3(har mic) och nickar amarke
Citera
2013-09-10, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Alla verkar så sjukt förväntansfulla. Skulle vara riktigt komiskt om spelet blir en megaflopp.
Förväntningarna är på ju gränsen till orealistiska. Vi som gillar konsolspel lär väl bli nöjda men PC-fantasterna kan säkert bli besvikna över grafiken.

De som överhypear spelet och pratar om att kunna tanka bilar, betala räkningar och köpa charterresor till kreta på 1 vecka kommer bli besvikna. Inte oss andra

Haha ja tänk dig personerna med superdatorerna med komponenter för 15-20 tusen som är vana att spela de senaste spelen med högsta inställningar och sjuk fps plötsligt måste vänja sig vid konsolerna!
Citera
2013-09-10, 22:50
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Förväntningarna är på ju gränsen till orealistiska. Vi som gillar konsolspel lär väl bli nöjda men PC-fantasterna kan säkert bli besvikna över grafiken.
Haha, typ att dom har pajjat styrningen totalt på fordonen, att staden är skitliten, att de bara finns typ en bank att råna eller något sådant.
Senast redigerad av Fladdermask 2013-09-10 kl. 22:59.
Citera
2013-09-10, 22:56
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Haha, typ att dom har pajjat styrningen totalt på fordonen, att staden är skitliten, att de bara finns typ en bank att råna eller något sådant.

Staden liten? Om du ser Stockholm på en karta så är även den staden liten.
Citera
2013-09-10, 23:03
Bannlyst
En fråga ang multiplayern. Vet man om det går att spela "ensam" med sina polare? Så man kan röja runt ostört?
Citera
2013-09-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Staden liten? Om du ser Stockholm på en karta så är även den staden liten.

Han syftade väl mer på att han skulle bli besviken om staden nu är liten. Storleken är ju svår att utläsa från endast en karta då jag inte har sett några skalor än i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in