2013-10-18, 16:17
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Jag har precis laddat ner den senaste uppdateringen men trots det har jag inte fått några 500 tusen dollar! Vart är mina pengar?

"Hey guys, in regards to questions about the first deposit of GTA$. We're aiming to make the first deposit of $250,000 in all players accounts early next week once we've confirmed that any remaining game progress issues have been fixed for the community in this latest title update. Thanks for understanding and stay tuned to the Newswire for more details."
Citera
2013-10-18, 16:20
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
Tröttnar aldrig på race! satan va kul det är! jag ligger på 162 vinster och 155 förluster. hur ser det ut för er?
Det är riktigt kul så länge man är lite bättre än andra på att köra och hamnar i lobbys där folk fattar hur man ska race'a. Sjukt frustrerande när man kör bättre än motståndarna men ändå förlorar på grund av catchup > prejad ner i diket.
Citera
2013-10-18, 16:22
Medlem
Aritzos avatar
Någon som vet om glitchen funkar fortfarande? Sälja motorcykel och tjäna pengar snabbt o legalt?
Citera
2013-10-18, 16:23
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Någon som vet om glitchen funkar fortfarande? Sälja motorcykel och tjäna pengar snabbt o legalt?

Funkar inte!
Citera
2013-10-18, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Alltså det här med Bad Sport grejen är helt åt helvete. Haft lite beef med folk i freemode osv. sen nu när jag råkar förstöra min polares bil i ett MISSION som vi gör tillsammans blir jag bad sport och nu kan jag inte spela med honom på 48 timmar. Riktiga timmar alltså, inte ingame timmar.

Vilket jävla skämt detta är. GTA är för fan till för att spränga och döda. Räcker det inte med att man får betala försäkringspengarna för en bil man förstör? Hur ska jag se att en bil är någons personliga bil? Folk som gnäller om att "gå inte runt och förstör för folk" osv. borde spela ett annat spel än GTA. Riktigt jävla irriterande detta. Gör ett ordentligt passive mode istället så kan alla kärringar glida runt och leka duktiga.
Så, om jag har förstått dig rätt så är du en sådan person som dödar alla spelare du ser, utan anledning? Alltså en sån man helst vill spy på? Jag finner ingen anledning till att döda någon utan anlednig eftersom du tjänar inget på det, men den du dödar blir av med 2k varje gång. Sjukt irriterande.
Citera
2013-10-18, 16:33
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racknroul
Så, om jag har förstått dig rätt så är du en sådan person som dödar alla spelare du ser, utan anledning? Alltså en sån man helst vill spy på? Jag finner ingen anledning till att döda någon utan anlednig eftersom du tjänar inget på det, men den du dödar blir av med 2k varje gång. Sjukt irriterande.

Läste precis att de sänkt det till max $500
(Players now only lose a maximum of 500 GTA$ upon death in Freemode)

källa: http://www.examiner.com/article/gta-online-1-04-patch-released-mission-payouts-decreased
Citera
2013-10-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
Tröttnar aldrig på race! satan va kul det är! jag ligger på 162 vinster och 155 förluster. hur ser det ut för er?
Att alla tycker att de e så kul med race. Ja hatar det :P Förlorar hela tiden haha. Kör man in i en kant ellet nåt så bilen stannar, så är det omöjligt att vinna sen
Citera
2013-10-18, 16:44
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Att alla tycker att de e så kul med race. Ja hatar det :P Förlorar hela tiden haha. Kör man in i en kant ellet nåt så bilen stannar, så är det omöjligt att vinna sen

Jag håller med dig! Brukar vara rätt så bra på race annars men i gta suger jag :-( antimgen så kör någon in i mig eller så missar jag en kurva=kört!
Citera
2013-10-18, 16:50
Medlem
SilentVictorys avatar
Riktigt jävla tråkigt att dom förstört alla survivals, samt har halverat summan man får på typ alla uppdrag :/
Citera
2013-10-18, 16:54
Medlem
Ratis avatar
Har problem med ett par buggar i spelet.
Ammunition från vapnen försvinner utan att jag använt dom, typ när man ska starta ett mission så måste man nästan alltid fylla på med ammunition fast man egentligen redan har fullt.
Ett annat problem är att ens body armor tar skada av att man krockar med bilen eller ramlar ner från byggnader.
När min body armor har tagit slut så sitter den fortfarande kvar på kroppen, går det att få av den på något sätt? Ser ju bättre ut att gå omkring med t-shirt och jacka och inte med en fet body armor

Angående racen som vissa klagar på så tycker jag i alla fall att dom är helt okej! När jag såg cykel-racen i trailern så tänkte jag att "fan vad trist, det där kommer jag aldrig att köra."
Men det är ju hur kul som helst.
Citera
2013-10-18, 16:55
Medlem
Är det någon här än som har fått sina 250k?
Citera
2013-10-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Riktigt jävla tråkigt att dom förstört alla survivals, samt har halverat summan man får på typ alla uppdrag :/
Ja med survivalsen så håller jag med! Man får inte vara vart man vill.. på tak och sådant. Skittråkigt. Men har dom halverat summorna också? De har ja aldrig sett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in