Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
kunskap1
Jag väntar fortfarande på lite svar...du kan börja med #794 och #802
Jag hoppas att jag inte tränger mig på, men jag har en förklaring som jag fick av gud 06:21 UTC.
Du förstår inte konceptet av gud. Allt du behöver göra är att fördumma dig ner till bronsåldersnivåer om du inte redan klarat av den biten. All den rationalitet du använder dig av är utav ondo och skall således inte användas. Du vet juh redan från biblien att kunskap inte skall ätas (adam äppelkungen) så det enda sättet har nåt med anal magnetism att göra. (Inte undra på att jesus och gud hatar bögeri.) Att noa (den 950 åriga balettdnsösen) och hans båååti är sann vet juh alla sen mycket mycket länge (ca 6k år). Det finns miljoner av bevis. V har redan hittat alla djuren (och växterna!!!) så färdmedlet är bara en bisak. Den biten är redan avklarad. Det är bara ointeeeligenta som inte förstår det.
Angående din fråga (#794 tror jag det var) så har du inget med den saken att göra. Gud planterar berg som vi planterar jordgubbplantor. Det här borde du veta sen länge länge sen (Igen 6k plus). Varför HATAR du gud???
Angående #802, vem faaen tror du att du är? Nån slags markingengör? Gud (Jag kallar hen guddi när jag får och det är inte så ofta ska du veta) har redan dragit upp linjerna för det här. Om du vill ha bevis så kolla upp nascalinjerna och gråt ditt ateist *****. (Ibland när jag skriver så censurerar gud, vet inte varför, det bara är så.) Här har du alla bevis som behövs och om du inte godtar bevisen så är du riktigt dum i huve.
Har du fler frågor så MÅSTE du dricka 0.34 liter kranvatten utblandandat med 3 (Och inte fler annars åker allt inclusive you till helvetet) pepparkorn, ett kryddmått galenskap (finns att hämta hos din lokala kyrka) och endast en tesked ignorans (finns överallt) och sen tar du den sörjan och trycker upp den i...
Allt klart och förklarat... eller hur?