Citat:
Jag tyckte att dina frågor var så uppfriskande i början att jag tyvärr bortsåg från varningsklockorna: kräva andra på bevis och aldrig ha några själv. Framstå som tvärsäker när man inte överhuvudtaget är insatt. Att trots PM idiotförklara Hamilkar i ämnet DNA. Vara så enögd att man verkligen tror att det inte finns något som talar mot PK. Det enda som fattas är versalerna och utropstecknen.
Jag hoppas andra inte är lika dumma som jag och tror på det du säger.
Med tanke på dina inlägg är du antingen PK eller FB:s just nu mest korkade rättshaverist.
Eftersom du omöjligen är PK återstår alltså bara ett alternativ.
Jag tror fortfarande det finns en möjlighet att PK frias, men det är definitivt inte p g a ett troll på FB.
Jag hoppas andra inte är lika dumma som jag och tror på det du säger.
Med tanke på dina inlägg är du antingen PK eller FB:s just nu mest korkade rättshaverist.
Eftersom du omöjligen är PK återstår alltså bara ett alternativ.
Jag tror fortfarande det finns en möjlighet att PK frias, men det är definitivt inte p g a ett troll på FB.
Allt som jag skrivit som direkt rör fallet, bortsett från egna spekulationer, kan jag belägga med uppgifter från FUP.
Det beror på hur man definierar insatt. Jag har läst stora delar av FUP och har viss kunskap i polisiärt utredningsarbete.
Jag idiotförklarade inte Hamilkar avseende hans kunskap gällande DNA utan hans bristande kunskap gällande en specifik analysmetod av DNA. Hamilkar påstod helt enkelt sådant som var direkt felaktigt.
Naturligtvis finns sådant som talar emot PK. Jag har dock fokuserat på det som talar för honom av anledningen att det finns en del omständigheter som förbisetts. Jag har inte tagit ställning avseende PK:s skuld ännu som jag skrivit ett antal gånger.
Jag har ingen anknytning till någon av de inblandade. Jag har inte heller någon anknytning till regionen.
Jag har skrivit en hel del inlägg där jag enkelt och sakligt försökt framföra mina tvivel avseende utredningen. Om du anser att jag trollar så är det upp till dig men du kan titta på mina inlägg i andra ämnen så menar jag att du kommer se att så inte är fallet.