2013-09-09, 08:27
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Någon mer än jag som missat dessa screenshots? Riktigt fina!
http://www.gta5tv.com/brand-new-gta-v-screenshots/
Snyggt, särskilt kvällsbilderna är vackert ljussatta. Undrar hur många timmar man kommer lägga ner på det här spelet
2013-09-09, 08:43
Medlem
Har det släpps någon icke-officiell gameplay ännu?
2013-09-09, 08:53
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Har det släpps någon icke-officiell gameplay ännu?
Icke-officiell? Av vem skulle det vara? Ingen annan än Rockstar själva har tillgång till spelet i sin helhet. Finns officiella gameplay-trailern och vissa utvalda journalister har fått spela i några timmar, inte mer än så.
2013-09-09, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Icke-officiell? Av vem skulle det vara? Ingen annan än Rockstar själva har tillgång till spelet i sin helhet. Finns officiella gameplay-trailern och vissa utvalda journalister har fått spela i några timmar, inte mer än så.
Sitter ett par killar som försöker ta sig in i pre-loaden som släpptes för ett tag sedan. Tänkte om det hade läkt något där.

Sedan kan man ju tänka sig att någon har fått tag på ett ex någonstans, stulit eller vadsomhelst.
2013-09-09, 09:51
Medlem
Paladins avatar
Jaha. Skulle totaldissa detta spelet tänkte jag. Inte ens kollat i denna tråden. Sen råkade jag köra en GTA V video på youtube och ja. Vad skall man säga? Köpte ju ett xbox till min grabb i julklapp.....
Nu köper nog pappa (jag) detta spelet. I rent studiesyfte då förstås. Förstå kidsen liksom. Synd att man är pappaledig också. Då blir det ju mer speltid. Jaja, ibland får man ta en för laget.

Tråkigt. Mycket tråkigt.

Förhandsbeställer asap.

2013-09-09, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jaha. Skulle totaldissa detta spelet tänkte jag. Inte ens kollat i denna tråden. Sen råkade jag köra en GTA V video på youtube och ja. Vad skall man säga? Köpte ju ett xbox till min grabb i julklapp.....
Nu köper nog pappa (jag) detta spelet. I rent studiesyfte då förstås. Förstå kidsen liksom. Synd att man är pappaledig också. Då blir det ju mer speltid. Jaja, ibland får man ta en för laget.

Tråkigt. Mycket tråkigt.

Förhandsbeställer asap.

Ibland är livet jobbigt :P
2013-09-09, 10:21
Medlem
Vryzass avatar
Tillkommer det något på priset om man köper via amazon? Det kan ju inte vara så 2013, med all teknik, internet och snabba leveranser att webhallen har ~65% (!) högre pris än om man köper via amazon? Det är ju helt sjukt.
2013-09-09, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tråkigt. Mycket tråkigt.

Förhandsbeställer asap.

Du har inga problem med innehållet i spelet så att säga och att barnen spelar det?
2013-09-09, 10:43
Medlem
Ratis avatar
Det är kul att Rockstar försöker efterlikna verkligheten så mycket som möjligt men att behöva köpa bilförsäkring för att få tillbaka sin bil om den går sönder... Nja... inte så kul.
2013-09-09, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Det är kul att Rockstar försöker efterlikna verkligheten så mycket som möjligt men att behöva köpa bilförsäkring för att få tillbaka sin bil om den går sönder... Nja... inte så kul.
Haha va, bilförsäkring wtf... dem kommer ju lätt misstänka försäkringsbedrägerier så laglöst som jag kör i spel.

Varför ska man försäkra en bil övht, är väl bara ta en som står parkerad på gatan? :O
2013-09-09, 10:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Haha va, bilförsäkring wtf... dem kommer ju lätt misstänka försäkringsbedrägerier så laglöst som jag kör i spel.

Varför ska man försäkra en bil övht, är väl bara ta en som står parkerad på gatan? :O
Inte om du har spenderat pengar på att modifiera din bil.
2013-09-09, 11:22
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

När man har modifierat bilen tror jag att man kommer få möjligheten att för en liten summa pengar försäkra bilen, jag tror inte att det blir så omständigt som det låter.
Överlag tycker jag att det är en ganska kul grej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in