2013-08-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag älskar etylmorfin och även kodein (som anses vara en svag opiat) men däremot tramadol avskyr jag.-

etylmorfin och dess histamin-frisättning alltså klådan är underbar ju,

subutex som anses som en "stark" opioid är ju värdelös, och oxycontin är PÅ mig inte speciellt bra heller extremt kort rus och inte så bra kvalité heller.

Men klådan på mig när jag tar etylmorfin eller kodein är ingen vanlig opiat klåda utan det är riktigt jobbigt, kliar som fan i hårbotten och på undersidan av händerna och blir helt röd. Jag tycker att sub är sådär, den funkar helt ok men bara ett kort tag, efter ett par dagar så försvinner ruset helt. Men tar du dina oxy hela eller krossar/tuggar du dom? För tar man hela så sitter ruset i längre.
Citera
2013-08-10, 21:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Men klådan på mig när jag tar etylmorfin eller kodein är ingen vanlig opiat klåda utan det är riktigt jobbigt, kliar som fan i hårbotten och på undersidan av händerna och blir helt röd. Jag tycker att sub är sådär, den funkar helt ok men bara ett kort tag, efter ett par dagar så försvinner ruset helt. Men tar du dina oxy hela eller krossar/tuggar du dom? För tar man hela så sitter ruset i längre.
då jag tagit oxy har jag skjutit dom varje gång.. samma sak med morfin.
Citera
2013-08-28, 12:04
Medlem
Har nått sp spännande som propavan utskrivet, kan man boosta med dessa tro, eller är de värdelösa dör också?
Citera
2013-08-29, 21:41
Medlem
Punklivs avatar
Det var så längesedan jag drack Cocillana så jag måste fråga; hur lång tid det tar för det att verka i 50 ml doser?
Citera
2013-08-30, 03:47
Medlem
st0keds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det var så längesedan jag drack Cocillana så jag måste fråga; hur lång tid det tar för det att verka i 50 ml doser?

Jag tog ca 1dl för ca 15-20 minuter sen, hela kroppen är sjukt tung just nu.
Citera
2013-08-30, 03:54
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ked

20-30 minuter ungefär tog det för mig. Jag behöver ungefär dubbelt så mycket som jag tog för att må riktigt bra, men jag hade ingenting mer.
Citera
2013-08-30, 04:05
Medlem
st0keds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
20-30 minuter ungefär tog det för mig. Jag behöver ungefär dubbelt så mycket som jag tog för att må riktigt bra, men jag hade ingenting mer.

Första gången jag testar det faktiskt. Det är ganska skönt rus, inte allt för mycket.
Kommer nog inte ta det alltför ofta i framtiden, håller mig till rökat jag.

Men för dom som aldrig har testat men vill, så rekommenderar jag det om det finns hemma, ingenting värt att köpa imo.
Citera
2013-09-08, 22:36
Medlem
Psychoramas avatar
Nu var det jätte längesen jag tog Cocillana senast men tror ni 50ml räcker för att känna sig lite skön? Har även tagit 60mg Kodein till ifall att (Treo comp). Har mixat Etylmorfin med Kodein tidigare men undrar hur farligt är det egentligen? Det handlar ju om små mängder av vardera i alla fall..

Mvh
Citera
2013-09-09, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ked
whaat, lyx kompis, jag behöver minst en 2.5dl flaska för att bli skön... :/

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Nu var det jätte längesen jag tog Cocillana senast men tror ni 50ml räcker för att känna sig lite skön? Har även tagit 60mg Kodein till ifall att (Treo comp). Har mixat Etylmorfin med Kodein tidigare men undrar hur farligt är det egentligen? Det handlar ju om små mängder av vardera i alla fall..

Mvh

Tror mixen är helt lugn, men personligen behöver jag iaf 2.5dl för att bli soft, dock har jag hyfsad opiat-tolerans, utan opiat-tolerans sikta på iaf 1dl.
Citera
2013-09-09, 08:07
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuArKeff
whaat, lyx kompis, jag behöver minst en 2.5dl flaska för att bli skön... :/

Tror mixen är helt lugn, men personligen behöver jag iaf 2.5dl för att bli soft, dock har jag hyfsad opiat-tolerans, utan opiat-tolerans sikta på iaf 1dl.
Hade inte tillgång till mer dessvärre.. Fast jag kände av ett rätt ok lugn i ett par timmar på mixen. Tog även 2mg Diclazepam till.

Mvh
Citera
2013-09-15, 01:56
Medlem
Punklivs avatar
60 ml i magen för några minuter sedan. Passar på att skita innan det är för sent, haha... Tar nog en liten klunk till ur min underbara väns flaska.

Hostan är borta i alla fall.

Edit: blev en rejäl klunk till ur flaskan.
Senast redigerad av Punkliv 2013-09-15 kl. 02:15.
Citera
2013-09-16, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hade inte tillgång till mer dessvärre.. Fast jag kände av ett rätt ok lugn i ett par timmar på mixen. Tog även 2mg Diclazepam till.

Mvh
Det finns medicin i Frankrike som innehåller både etylmorfin och kodein så det ska inte vara några problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in