2013-07-16, 18:20
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
... och därför slipper du skit såsom förstoppning(pun) och annat.
alltså det är själva opiaterna som skapar förstoppning. du får förstoppning av alla opiater och opioider.
Citera
2013-07-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasunk
alltså det är själva opiaterna som skapar förstoppning. du får förstoppning av alla opiater och opioider.
Okej, dåså. Tack!
Citera
2013-07-24, 20:21
Medlem
Har nu druckit ca två DL + 2-5 MG Xanor (har i pulverform, höftar doser.), dessutom nyss rövpumpat, (i experimentellt syfte då jag var besviken på effekt ) ca 3ml (Alltså 7,5mg Etylmorfin), i en 5ml pump, resten två ml folköl och 1-3mg Xanor, för ökad effekt hahah.

Känner mig dock inte så moffad, är etylmorfin för svagt för en erfaren moffare??
Citera
2013-07-25, 00:20
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasunk
Usch fyfan det där påminner mig om en hemsk händelse när jag drack överdrivna mängder cocillana.. Hostade som fan, började blöda emellanåt så behövde det verkligen men slutade med att jag drack 1.5 DL 3 gånger och sen var den flaskan slut (dock var hostan bättre vid det laget). Men i varje fall, jag fick SVINONT i magen (har dålig mage i allmänhet) behövde verkligen skita diarré men inget kom, hade verkligen SKITONT i magen och detta var under natten... Visste inte var jag skulle ta vägen svettades som fan, var svårt att hålla tillbaka tårarna så jävla ont gjorde det. 3 timmar på toaletten senare så brast skiten och det sprutade ur analen, har aldrig varit så glad över diarré trots att det brände som fan - min absolut värsta upplevelse under opiod/opiatpåverkan. Cocillana är trevligt men fan vad förstoppningen varar länge (detta var dagen efter sista intaget).
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2013-07-25 kl. 00:23.
Citera
2013-07-31, 21:38
Medlem
Chestbrahs avatar
Provade skiten igår. Första gången på opiater men jag tyckte inte om det alls. Blev bara väldigt tung i kroppen och huvud. TV-serien var bara jobbig att se och musiken jag lyssnade på var sämre än om jag skulle vara nykter.

Vet inte om jag blandade dåligt eller nått men det här var inget för mig.
Citera
2013-07-31, 22:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chestbrah
Provade skiten igår. Första gången på opiater men jag tyckte inte om det alls. Blev bara väldigt tung i kroppen och huvud. TV-serien var bara jobbig att se och musiken jag lyssnade på var sämre än om jag skulle vara nykter.

Brukar folk sitta titta TV och sånt när man tar cociliana?

Jag brukar lägga mig i sängen och slappna av, det är som trevligast då.
Citera
2013-07-31, 23:58
Medlem
Chestbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Brukar folk sitta titta TV och sånt när man tar cociliana?

Jag brukar lägga mig i sängen och slappna av, det är som trevligast då.

Ingen aning, visste inte vad jag skulle göra. Kan bara jämföra det med cannabis och då brukar jag gilla TV och musik.
Citera
2013-08-03, 23:34
Medlem
BoneBeasts avatar
Testade 50 ml idag, kände ingenting totallt löseri på tid. Värsta var att jag forsatte hosta..
Citera
2013-08-07, 21:16
Medlem
Dr.Avalanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmalGRAM
Jag har planerat att ta cocillana imorgon kl. 10.00. Men jag ska jobba på kvällen runt klockan 17.00. Jag har ingen betydande erfarenhet av opiater. Antar att jag kommer ta mellan 60-100ml.
När kommer jag att vara nykter nog att sköta ett jobb?

Åhh, jag har ingen "påverkan" av opioder heller vanligtvis, men när jag fick tag på en flarra cociliana så spydde jag som en gris i 3 dagar. Tog sammanlagt nästan ca 1dl en kväll. Fick go klåda dock
Citera
2013-08-09, 13:35
Medlem
Dextronauts avatar
Cocillana är helt värdelöst i min mening. Fick inget nämnvärt rus alls, lite klåda+ ett helvetiskt illamående som varade i cirka 3-4 dagar.
Citera
2013-08-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chestbrah

cocillana är en skitdrog, inget bra val som första opiat. Tro inte att alla opiater/opioider är så trista för de starkare är riktigt sköna. Etylmorfin ger bara klåda för mig i princip.
Citera
2013-08-09, 15:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
cocillana är en skitdrog, inget bra val som första opiat. Tro inte att alla opiater/opioider är så trista för de starkare är riktigt sköna. Etylmorfin ger bara klåda för mig i princip.
Jag älskar etylmorfin och även kodein (som anses vara en svag opiat) men däremot tramadol avskyr jag.-

etylmorfin och dess histamin-frisättning alltså klådan är underbar ju,

subutex som anses som en "stark" opioid är ju värdelös, och oxycontin är PÅ mig inte speciellt bra heller extremt kort rus och inte så bra kvalité heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in