2010-10-27, 20:10
  #1153
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
1.5-2dl och 1-3st Xanor hade jag kickat.

men du kanske ska nämna vad för styrka dina X har och 1.5-2dl kommer säkert någon här inne tycka är för mycket, men man vill ju bli bäng, right?


0.5liter per tillefälle (mindre doser på 2-3*30ml per intag) tycker jag är en bra dos cocillana, speciellt om det finns lite piller att skölja ner.

senast jag cocillanade blev det la 4-5 imovane en ritalin tidigare och ca en halvliter cocillana som sköljde ner traddisar iaf.

*mys*
Citera
2010-10-27, 20:47
  #1154
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
0.5liter per tillefälle (mindre doser på 2-3*30ml per intag) tycker jag är en bra dos cocillana, speciellt om det finns lite piller att skölja ner.

senast jag cocillanade blev det la 4-5 imovane en ritalin tidigare och ca en halvliter cocillana som sköljde ner traddisar iaf.

*mys*

jafan man kan ju lätt kicka en 0.5l flarra, men knappast första gången, särskilt inte tsammans med pix, då sover man gott hehe.
Citera
2010-10-27, 20:50
  #1155
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Marcus
Har bara 70 xanor så det verkar kört, men vad vore en bra dos cocillana respektive xanor för en skön kväll?

du är medveten om att t.ex 70st 2mg'are är 140mg va?

och 70st 4mg'are är ju ganska jävla mkt mer så det beror ju helt på vad du sitter på.
Citera
2010-10-29, 20:20
  #1156
Medlem
Krimkramss avatar
Frågor ang Cocillana-Etyfin

Nämligen så att jag drack några klunkar vet inte hur mycket det blev mer än en deciliter, jag är van opiatbrukare. Men jag blev svullen i ansiktet såg ut som jag hade fått stryk och hade kinesögon, huden blev röd och en väldans klåda, kändes som det brändes på huden. Så åkte till läkaren och fick Kortison och sedan blev det bra. Inge svullnad i hals eller så.

Sen en till fråga angående ren kodein, nämligen så att jag åt 5 ren kodein och då började det klia så skönt med när jag kliade övergick det till att det kändes som det brändes på huden, väldigt likt Cocillana-Etyfin dock blev jag inte svullen av Kodein.

Jag antar att jag är allergisk mot Kodein och Cocillana-Etyfin.

Men min fråga är kan det vara så att jag tog för mycket av Cocillana-Etyfin när detta hände och samma fråga på kodein för jag gillade verkligen hur dom var rusmässigt men allt detta är synd.

Jag använder sub dagligen så jag borde ha tolerans.

*Edit* Tack mod för flyttningen borde ha använt sökfunktionen

Fridens.
__________________
Senast redigerad av Krimkrams 2010-10-29 kl. 20:26.
Citera
2010-10-29, 20:33
  #1157
Medlem
_Marcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
jafan man kan ju lätt kicka en 0.5l flarra, men knappast första gången, särskilt inte tsammans med pix, då sover man gott hehe.

2mg xanor, så jag tar 1dl cocillana och 3mg xanor och ser vad som händer.
Citera
2010-11-08, 16:23
  #1158
Bannlyst
Få cocilana utskrivet..

Tja,

Har en riktig jobbig rethosta, förjävla ont i halsen, kan knappt svälja eller prata, tror jag har örininflammation.. Kan jag få något utskrivet på dessa symptom?
Citera
2010-11-08, 16:27
  #1159
Medlem
C8H11Ns avatar
Ja. När jag hade hosta så gick jag bara till läkaren så kollade han mig i käften och frågade om jag hostade slem. "Nej" sade jag osäkert och fick då utskrivet Cocillana-Etyfin.

Använde den en gång och fick extrema magsmärtor.
Citera
2010-11-08, 16:31
  #1160
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Ja. När jag hade hosta så gick jag bara till läkaren så kollade han mig i käften och frågade om jag hostade slem. "Nej" sade jag osäkert och fick då utskrivet Cocillana-Etyfin.

Använde den en gång och fick extrema magsmärtor.

Ok, då taggar jag till läkaren imorrn. Jag ska ju då ha den till russyfte såklart!
Citera
2010-11-08, 16:38
  #1161
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrado23
Ok, då taggar jag till läkaren imorrn. Jag ska ju då ha den till russyfte såklart!
Ganska många läkare fattar nästan direkt om man är ute efter droger.
Citera
2010-11-08, 16:56
  #1162
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrado23
Ok, då taggar jag till läkaren imorrn. Jag ska ju då ha den till russyfte såklart!

Cocilana är hyfsad mot hosta men fan inte att ha det i russyfte. Man mår så jävla illa och man kan verkligen inte pissa då.

Varför inte skaffa lite riktiga grejer istället?
Citera
2010-11-08, 16:59
  #1163
Medlem
Clay Allisons avatar
Cocillana lämpar sig utmärkt till rus. Fast somliga får just illamående och magsmärtor som biverkning. Mitt tips är att dosera lite i taget. Typ 10 ml var 30 minut, tills önskat rus infinner sig.

Dessutom funkar det skitbra som hostmedicin.
Citera
2010-11-08, 17:08
  #1164
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Coccillana är ju i mitt tycke varken sämre eller bättre än de andra två vanliga mindre starka opioiderna; kodein och tramadol. Sjukt larvigt med ovannämnda elitistiska attityd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in