2013-09-08, 17:55
Medlem
beerklunkers avatar
BTW, om man får en björn att jaga en, stannar , låta den komma någorlunda ikapp och fortsätta jaga en, borde man inte då kunna få björnan att jaga en ända till en område med människor?
2013-09-08, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Det är väl där "upp med tummen" funktionen *liftartecknet* kommer till användning, kanske en remake på visslandet på taxi bilar från gta iv.. fast när man lessnat på den sega chauffören kanske man kan kasta ut hen och köra i egen takt till nästa djur sitter fastklistrat mellan cylindrarna.

Eller så gör man det enkelt för sig, "visslar" eller "tummen upp" för att få lift/taxi, ett enkelt skott i huvudet och sen har man en ny bil
2013-09-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
BTW, om man får en björn att jaga en, stannar , låta den komma någorlunda ikapp och fortsätta jaga en, borde man inte då kunna få björnan att jaga en ända till en område med människor?

Skulle vara komiskt om man kunde få in en/ett par feta björnar mitt i centrum av stan
2013-09-08, 18:11
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Skulle vara komiskt om man kunde få in en/ett par feta björnar mitt i centrum av stan

man kanske kan fylla sin lastbil och släp med olika sorters djur för att sedan släppa ut dem mitt i Los Santos. Skämt & Sido, hoppas åtminstone att djuren inte blir ett irritations moment.
2013-09-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
man kanske kan fylla sin lastbil och släp med olika sorters djur för att sedan släppa ut dem mitt i Los Santos. Skämt & Sido, hoppas åtminstone att djuren inte blir ett irritations moment.

Jo faktiskt. Tråkigt om det varje gång ska komma ut djur på vägen när man tar en lång roadtrip på landet.
2013-09-08, 18:19
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Jo faktiskt. Tråkigt om det varje gång ska komma ut djur på vägen när man tar en lång roadtrip på landet.
Det måste såklart vara lite glest med större djur som rådjur och björnar.
Finns dom överallt i skogen så blir det nog bara jobbigt.
2013-09-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Det måste såklart vara lite glest med större djur som rådjur och björnar.
Finns dom överallt i skogen så blir det nog bara jobbigt.

Beror väl på om man vill gå ut med en minigun o slakta så mycket som möjligt eller om man vill spela "normalt" =)
2013-09-08, 18:48
Medlem
IHateYous avatar
Tjo, kan typ inget om xbox 360, men jag har förbokat spelet och tänkte väl mest att det är inga konstigheter att starta det? Behöver man ladda ner spelet? (har segt internet.) Krävs nån installation?

Eller är det bara att sätta i skivan och tuta och köra? Tackar för svar.
2013-09-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHateYou
Tjo, kan typ inget om xbox 360, men jag har förbokat spelet och tänkte väl mest att det är inga konstigheter att starta det? Behöver man ladda ner spelet? (har segt internet.) Krävs nån installation?

Eller är det bara att sätta i skivan och tuta och köra? Tackar för svar.

Sätta i skiva 1, antingen bara vänta eller sätta igång installationen, göra något annat en stund (beroende på hur lång tid installationen tar)
Ta ut skiva 1, sätta i skiva 2, låta spelet ladda upp sig sen är det nog bara o tuta o köra
2013-09-08, 19:09
Medlem
Hoppas Rockstar har gjort så man kan använda alla båtar som finns med i spelet.
Hade varit kul att stjäla ett stort lastfartyg och krascha det på en strand och se hur många personer på stranden man kan krossa medan fören skär igenom sandstranden.
Eller en oljetanker och "råka"orsaka en naturkatastrof när man "råkar" köra över ett rev och samtidigt fixa så sina aktier i något oljebolag går upp pga oljebrist.

I alla andra gta spel har man ju bara kunnat gå ombord och sen inte göra nått annat.
I IV var ju den största båten man kunde stjäla bogserbåten men man hade ingenting att göra med den.
2013-09-08, 19:19
Medlem
Det lär ju inte flockas av djur. Om det ska vara realistiskt så får man verkligen leta för att hitta djur. Så är det i verkligheten. Sen kan man stöta på djur emellanåt på vägar, som rådjur och sådant. Men jag tror inte att det kommer skutta ut en björn mitt under ett uppdrag mitt i vägen så att man kör på björnen. Låter inte rätt.
2013-09-08, 19:26
Medlem
Vet någon vad special edition kostar på gamestop?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in