Fattar inte hur ni kan kolla på streams i flera timmar så här kort innan release, bättre o se små snuttar på olika funktioner
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Så sant så.., ni har ju väntat flera år för att få spelet och.., samtliga överraskningar går bokstavligen upp i rök..
Tänk efter..
Kan inget annat än att hålla med er. Har man väntat på att få uppleva spelet i flera år, så ska man FAN göra det själv och inte kolla på massa jävla streams.. Finns liksom inga överraskningar kvar till er som suttit i timmar och följt dessa läckor.
-
Någon som vet om det öppnas några mer luckor idag? Vilken tid på dygnet öppnades dom sist?
Efter att ha tittat några minuter på livestream, så försvann mycket utav min gta v hype.
Körkänslan kommer tyvärr förstöra en mycket utav spelet och helhetskänslan. Körfysiken kan jämföras snarlik den bedrövliga körkänslan man har i saintsrow iv. D.v.s att det är lika lätt för en treåring att framföra fordonet på ett trafiksäkert sätt.
Annars ser det väl helt okej ut, några framdrops här och där. Ser betydligt mycke bättre ut än Gta IV iaf.
Någon som vet om det bara är i uppdrag som man kan se från hundens ögon?
Tack för den spoilern, jävla idiot.
Jag vet inte ens om man kan det öht, har bara hört rykten om det men eftersom det inte finns konkreta bevis ville jag ha svar här på om det "bara var i uppdrag" etc.
Tror ni inte det är möjligt att spelet kommer till PC om några månader genom att pirater kopierar det från konsol till PC?
Nej, men förhoppningsvis kommer det en riktig PC version, som med alla tidigare GTA spelen.
Jag kommer att köpa det till PS3 måndag natt, men jag kommer att köpa PC versionen om den också kommer, jag gjorde samma sak med GTA IV.