2013-09-07, 22:19
Medlem
Out-of-Steps avatar
Fy f*n så rolig VK28.01 är! Mini derpgun + bra mobility
Finns det andra tanks som liknar denna i spelstilen?
Citera
2013-09-07, 22:52
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Väldigt få isf, kommer bara att tänka på m5 stuart och den har då mini mini derpgun och bra mobility
Citera
2013-09-07, 23:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Sån djäva skiiiiit alltså tycker den är seg och trög att köra jämfört med ex: m5a1 och t71 :/
Citera
2013-09-08, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Text

Jag är en duktig lagspelare, sakerna jag tog upp var för att berätta om mina erfarenheter när det kommer till lagspel. Att ni inte tål att en berättar sina goda egenskaper får stå för er, då ligger problemet hos er inte hos mig. Jag har även berättat mina dåliga egenskaper så vad vill du\ni ha sagt med det?

Det folk gjorde var att berätta för mig vilken dålig lagspelare jag är som stänger av chatten.
Folk berättade för mig att jag är det ena och det andra. Så även du.
Därför ger det mig rätten att försvara mig. Sen hur ni tar mitt försvar kan inte jag påverka på någotvis varesig jag vill eller inte. Lika lite som ni kan påverka att jag försvara mig.

För att förklara mina förmågor måste jag ta upp exempel och det var det enda jag gjorde, men ändå ska ni misstolka det jag säger och vända det emot mig.
Hur ska jag förklara att jag kan läsa saker och ting utan att det sägs till mig om jag inte får ge exempel på vad det är som gör att jag har de egenskaperna jag har?
Det har inget med skryt att göra utan fakta för att berätta att jag behöver ingen chatt för att förstå vad som sker på andra sidan kartan.

Jag är inte bäst eller ens bra på spelet WoT , men INGEN av er vet om vad jag har för egenskaper när det kommer till taktiska biten. Då måste jag ta upp exempel på saker, och det var exempel som samtliga av er misstolkade totalt.

Vad är det NI tjaffsar om mot mig? Ställ er den frågan istället. Ingen rök utan eld som Ventura skrev till mig , när jag sa att jag stängt av chatten. Det är aldrig en persons fel till saker och ting. I detta fallet är den enda personen jag.

Sedan varför lägger ni er i när jag reagerar på vad Cardiac säger? Då är väl problemet mellan mig och han, inte mellan mig och hela Flashback.

Jag är inte felfri inte ni heller, skillnaden är att ni inte förstår när ni begår fel.
Men det gör jag.
Samma är det i spelet, alla tror dom är felfria och kan "bossa" över andra. Ingen kan bossa över mig när det kommer till spel då jag har en egen vilja och en egen hjärna.

Detta är sista meningen jag tänker prata med dig om.
"Men vem är du att bestämma om vad jag ska uttala mig om? "
När det kommer till hur DU uttalar dig om MIG som person då har jag ALL rätt i världen att bestämma mig för att försvara mig. Jag knyter inte näven i fickan och sväljer skiten. Endel av er tror att alla går att mobba, men den gubben går inte med mig. Oavsett om det är via anonymiteter på internet eller face to face.
Du förövrigt hadde inget med det jag säger att göra ändå ska du lägga dig i. DÄRFÖR har jag all rätt att säga var jag tycker om dina påhopp på mig.

Förövrigt är jag inte kränkt på något sätt , det roliga tänker jag inte ge er , snarare lack över att okända människor på nätet tror dom kan bete sig hur som helst mot andra människor utan att ta reda på minsta bakgrundsfakta om saker och ting.
Senast redigerad av 1988 2013-09-08 kl. 03:36.
Citera
2013-09-08, 04:33
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Sån djäva skiiiiit alltså tycker den är seg och trög att köra jämfört med ex: m5a1 och t71 :/
Haha!
Som ren scout så saknar den många av de viktiga egenskaperna. Spelar den främst som en support till heavys - står för det mesta på avstånd tills det är få kvar (leta artilleri och rensa upp ).
Använder 10.5cm och kör endast HE. Förutom att jag slår ut tracks så blir även crew och moduler skadade - som mina lagkamrater kan utnyttja. Sen är det ju rätt skoj att så gott som alla artilleri dör på ett skott.
Kan lätt landa på 2k dmg med moduler skadade på 5+ tanks

T71 är jag sugen på
Citera
2013-09-08, 16:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Haha!
Som ren scout så saknar den många av de viktiga egenskaperna. Spelar den främst som en support till heavys - står för det mesta på avstånd tills det är få kvar (leta artilleri och rensa upp ).
Använder 10.5cm och kör endast HE. Förutom att jag slår ut tracks så blir även crew och moduler skadade - som mina lagkamrater kan utnyttja. Sen är det ju rätt skoj att så gott som alla artilleri dör på ett skott.
Kan lätt landa på 2k dmg med moduler skadade på 5+ tanks
Känns som en sån där vagn jag bara vill köra rätt in bland fienden och dö snabbast möjligast...

Citat:
T71 är jag sugen på
Den är rätt skaplig, när den inte bredsladdar av klippor, ned i floder, in i andra vagnar, av broar........väldigt inkonsekvent med de där, kan köra som fan och ha hur bra fäste som helst men så hittar du det där minimala mikroguppet och sen sladdar hejdlöst.
Citera
2013-09-08, 17:37
Medlem
Fjolssons avatar
Är det bara jag som börjar fundera om folk har autoaim på?
Den senaste tiden, speciellt med min tiger 2, så märker jag att folk träffar oroande mycket på kulsputan på skrovet, och detta är avstånd på 200+ meter. Hade en match med 5! träffar rakt på.
Citera
2013-09-08, 18:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Maskingeväret i fronten på tiger2 är en mjuk punkt så den är något lättare att penetrera, autoaim brukar ligga mer mot kanontornet till.
Citera
2013-09-09, 01:12
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fick mig att skratta nästan lika mycket som denna tråden

Fan Video: A Normal Day in World of Tanks
Some people just have all the talent...European player, APC227 has put together an impressive stop-motion World of Tanks fan video. Watch what goes down in the heat of battle!
http://www.youtube.com/watch?v=-LF5cOAEXQY&feature=player_embedded#t=22

Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Kontona är redan unified(iallafall fungerar det med mitt eu konto på wowp)
http://worldoftanks.com/en/news/19/unified-premium-account/
Senast redigerad av Arne.Anka 2013-09-09 kl. 01:14.
Citera
2013-09-09, 11:44
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Helt fantastiskt inlägg.

Ärligt talat ångrar jag inget med mitt förra inlägg med tanke på hur det fick dig att explodera enbart på grund av att jag kritiserade ditt inlägg och logik. Skulle nästan varit hemma i helgen så jag hade kunnat följa tråden.

Så du spelade en tier6 i en tier8 match och ingen tier9 match. Förklarar den saken iaf, och då var du inte utanför tier gränsen iaf. Med tanke på hur vanligt det är med folk som kör idiot-plutoner så är min kommentar föga förvånande.

1. Du borde köra pluton, att spela med någon som är bättre än sig själv gör en till en bättre spelare eftersom säger till om man gör fel. Att du inte har chatten igång var när jag tänker efter på det, en bra ledtråd till att du inte kör plutoner.

2. Så du har lirat 6k matcher på 3 månader och du anklagar mig för att inte ha ett liv. 6k matcher innebär ca 67 matcher om dagen, vilket med en medellivslängd på 5 min innebär att du spelar 6 h om dagen. Jag har lite över 10k matcher på 2 år.

3. Jag vill gärna ha en bra spelupplevelse i WoT och det innebär att spela med personer som vill lära sig spela och utvecklas. Det är ett lagspel, och när folk helt missuppfattar vad olika tanks är till för och var man inte ska gå på kartor tycker jag det är bäst att säga till. Det finns gott om information om WoT ink genomgångar av alla tanks och kartor.

4. Du är bara 20% äldre än mig så, och resten av mina meriter är irrelevant för denna tråd.

5. Vill man veta något om WoT är det bara att läsa, gott om information lite varstans. Gangster är dock fel, snarare goon. Och jag är knappast en lika bra spelare som EmbryonicJourney och kommer heller inte bli det.

Men seriöst, spela i pluton. Du blir bättre av det.
Senast redigerad av Cardiac 2013-09-09 kl. 12:03.
Citera
2013-09-09, 11:53
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Maskingeväret i fronten på tiger2 är en mjuk punkt så den är något lättare att penetrera, autoaim brukar ligga mer mot kanontornet till.

Tydlgen ska den weakpointen försvinna i nästa patch, och Tiger2 får en mer enhetlig front.
Citera
2013-09-09, 11:57
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Den är rätt skaplig, när den inte bredsladdar av klippor, ned i floder, in i andra vagnar, av broar........väldigt inkonsekvent med de där, kan köra som fan och ha hur bra fäste som helst men så hittar du det där minimala mikroguppet och sen sladdar hejdlöst.

T71an är fantastisk och den kommer aldrig bli nerfad eftersom många spelar den som en aktiv scout.
Fungerar väldigt bra som en passiv scout med binos och camoskill, där man kan sitta och snipa utan att bli sedd samt lysa upp hela motståndarelaget. Till skillnad från andra lights kan den sen i slutet av matchen köra omkring och ta kål på låg HP tanks. De gånger man hamnar i en Tier7 match med den är helt underbara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in