Citat:
Ursprungligen postat av
BoyGoneBad
Text
Jag är en duktig lagspelare, sakerna jag tog upp var för att berätta om mina erfarenheter när det kommer till lagspel. Att ni inte tål att en berättar sina goda egenskaper får stå för er, då ligger problemet hos er inte hos mig. Jag har även berättat mina dåliga egenskaper så vad vill du\ni ha sagt med det?
Det folk gjorde var att berätta för mig vilken dålig lagspelare jag är som stänger av chatten.
Folk berättade för mig att jag är det ena och det andra. Så även du.
Därför ger det mig rätten att försvara mig. Sen hur ni tar mitt försvar kan inte jag påverka på någotvis varesig jag vill eller inte. Lika lite som ni kan påverka att jag försvara mig.
För att förklara mina förmågor måste jag ta upp exempel och det var det enda jag gjorde, men ändå ska ni misstolka det jag säger och vända det emot mig.
Hur ska jag förklara att jag kan läsa saker och ting utan att det sägs till mig om jag inte får ge exempel på vad det är som gör att jag har de egenskaperna jag har?
Det har inget med skryt att göra utan fakta för att berätta att jag behöver ingen chatt för att förstå vad som sker på andra sidan kartan.
Jag är inte bäst eller ens bra på spelet WoT , men INGEN av er vet om vad jag har för egenskaper när det kommer till taktiska biten. Då måste jag ta upp exempel på saker, och det var exempel som samtliga av er misstolkade totalt.
Vad är det NI tjaffsar om mot mig? Ställ er den frågan istället. Ingen rök utan eld som Ventura skrev till mig , när jag sa att jag stängt av chatten. Det är aldrig en persons fel till saker och ting. I detta fallet är den enda personen jag.
Sedan varför lägger ni er i när jag reagerar på vad Cardiac säger? Då är väl problemet mellan mig och han, inte mellan mig och hela Flashback.
Jag är inte felfri inte ni heller, skillnaden är att ni inte förstår när ni begår fel.
Men det gör jag.
Samma är det i spelet, alla tror dom är felfria och kan "bossa" över andra. Ingen kan bossa över mig när det kommer till spel då jag har en egen vilja och en egen hjärna.
Detta är sista meningen jag tänker prata med dig om.
"Men vem är du att bestämma om vad jag ska uttala mig om? "
När det kommer till hur DU uttalar dig om MIG som person då har jag ALL rätt i världen att bestämma mig för att försvara mig. Jag knyter inte näven i fickan och sväljer skiten. Endel av er tror att alla går att mobba, men den gubben går inte med mig. Oavsett om det är via anonymiteter på internet eller face to face.
Du förövrigt hadde inget med det jag säger att göra ändå ska du lägga dig i. DÄRFÖR har jag all rätt att säga var jag tycker om dina påhopp på mig.
Förövrigt är jag inte kränkt på något sätt , det roliga tänker jag inte ge er , snarare lack över att okända människor på nätet tror dom kan bete sig hur som helst mot andra människor utan att ta reda på minsta bakgrundsfakta om saker och ting.